عضویت در خبرنامه

اطلاعات ویزای دبی

حتما قبل از سفر اطلاعات مورد نیاز راجع به اخذ بلیط ویزا را کسب وسپس اقدام به گرفتن ویزا فرمایید.بلیط ویزای دبی را اداره مهاجرت و وزارت کار دبی صادر میکند و قوانین آن بدون هیچگونه اطلاع قبلی تغییر میکند و با سفارت خانه های ملیت های مختلف فرق می کند.

برای سفر به دبی تمامی افراد با ملیت های مختلف به جزکشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس( قطر،عمان ، عربستان، بحرین ،کویت ) باید برای اخذ ویزا اقدام نمایند.

به منظور دریافت ویزای سیاحتی و تجارتی و ... شخص ،سازمانی در دبی ویا شرکتی باید تقاضاکننده ویزا را ضمانت کند و او را در تاریخ تعیین شده از کشور خارج کند. این فعالیت را در امارات شخص کفیل به عهده میگیرد.

در امارات شخص کفیل در دو صورت میتواند برای مسافر ویزا درخواست کند.یا از طریق رابطه تجاری و یا از طریق رابطه فامیلی و یا نزدیکان مسافر که در این مورد باید از سفارت فرم نسبیت را دریافت کنند.سازمانهای خصوصی و شرکت های دولتی بر اساس رابطه های کاری و تجاری برای مسافرین خود اقدام به دریافت ویزا می نمایند.

ویزای کاری دبی

ویزاهای زیارتی و توریستی توسط آژانس ها ،خطوط هوایی و هتل ها درخواست می شود ، آژانس ها به همین دلیل از مسافرین دبی ضمانت دریافت میکنند.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا عبارتست از : اسکن از پاسپورت مسافر ، ۲ قطعه عکس ۶×۴ رنگی با پس زمینه سفید، داشتن گذرنامه ای که حداقل ۶ ماه از اعتبار آن باقی مانده باشد

ویزای کاری دبی :

این نوع ویزا توسط شرکتی که شمارو به عنوان نیرو جذب کرده و یا کفیل باید درخواست شود و افرادی که در دبی مشغول به کار هستند باید دارای چنین ویزایی باشند .این ویزا امکان اقامت به مدت۳ سال را به افراد میدهد.

گرفتن این نوع ویزا برای ایرانیان غیر ممکن نیست اما بسیار دشواراست و به محل کار و اقامت فرد بستگی دارد.

ویزاهای دیگری برای اقامت وجود دارند که بسیار گران هستن مثل ویزای اقامت برای خرید خانه و شریک لایسنس که برای آغاز کار شرکت تازه استفاده میشوند.

ویزای توریستی دبی

ویزای توریستی دبی :

برخلاف ویزای کاری دبی ،گرفتن این نوع ویزا بسیار راحت و آسان است و آژانس های مسافرتی با پرداخت هزینه ای مناسب جهت دریافت ویزا اقدام میکنند

ویزای توریستی انواع مختلفی دارد و به صورت چهار ده روزه و یکماهه و سه ماهه قابل اخذ است. بعضی اوقات میتوان با رفتن به اداره مهاجرت و پرداخت وجه تبدیل ،ویزای یکماهه را به دوماهه تبدیل نمود. بعضی از شرکت ههای مسافرتی ماننند العربیه میتوانند با دریافت وجهی مغایر با ویزاهای قبلی ،ویزای سه ماهه صادرکنند.

ویزای ترانسپورت – معمولا برای تورهای ۳ شب و ۴ روز استفاده میشود واعتبار و مدت این ویزا ۱۴ روز میباشد وغیر قابل تمدید است و هزینه این نوع ویزا ۴۰۰ درهم میباشد.

قوانین و مقررات ویزای کشور دبی

• زمانی که غیر از فرودگاه دبی ،برای ورود به کشور امارات فرودگاه شهر دیگری (شارجه، ابوظبی و ....) را انتخاب نمایند، باید ویزای ورود همان شهر را دارا باشند و هزینه این ویزا ۵۰۰ درهم میباشد.

• برای اخذ ویزا به طور نرمال ۳ الی ۱۰ روز کاری بسته به روز درخواست زمان و برای گرفتن ویزای اضطراری ۱ الی ۳ روز

• زمان لازم است. بعضی اوقات شرکتها ویزای خود را فوق اضطراری دریافت میکنند.

• در صورتی که ویزای فرد یا افرادی به هر دلیلی رد شد و یا به تعویق افتاد ،مسافر باید به اندازه هر یک عدد ویزای رد شده فوری و عادی مبلغ مشخص شده را به آژانس مربوطه پرداخت نماید.

• اگر ویزا برای بعضی از افراد خانواده و یا گروه ها صادر نشد مسیولیتی برای آژانس نداشته و بقیه افراد دارای ویزا میتوانند از خدمات درخواستی خود استفاده نمایند.

• ویزای افرادی که همراه با ویزای همراهشان گرفته شده و یا خانمهای مجرد ،حتما باید با همراه خود به دبی سفر کنند. زندانی شدن و جریمه سنگین نفدی تاوان رعایت نکردن این قانون شهر دبی است.

• برای افراد بالای ۵۵ سال گرفتن ویزا بسیار مشکل است.

• اخذ ویزا برای بانوان مجرد زیر 30 سال ممنوعیت دارد مگر اینکه همراه همسر یا پدر خود باشند.

تصاویر

germany-schengen-visa.jpg ON-CE044_VisaCa_M_20170613183941.jpg passport-256.png Travel.jpg visa.jpg visa-banner.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text