عضویت در خبرنامه

هتل الکسوس | قبرس شمالی

در ستاره درخشان دریای سفید ،جزیره قبرس قصه ایی شروع می شود که حتی رویا ها در سایه ی آن می مانند . هتل الکسوس با قرار گرفتن در 12 کیلومتری مرکز دهکده ای متعلق به خود و با ساحل شنی طلایی بی نظیرش از شروع تا پایان ،امکانات تعطیلات بی عیب و نقص را ارائه می دهند.

هتل الکسوس با سیستم فولبرد اولتراپلاس ، فعالیت های غنی و پر بار در روز و شب ،با ارائه طعم های مختلف از غذاهای بین المللی،دنیای spa اثرگذار،بزرگترین پارک آبی و استخرهای منطقه ،امکانات سرگرمی نا محدود متناسب با هر سنی ،مرکز کنگره ی چند منظوره الکسوس و بسیاری امکانات دیگر برای مهمانان خود قصه ایی را زنده می کند که هیچگاه پایانش را نخواهد خواست.

این داستان تاثیر گذار با شعار ( به الکسوس خوش آمدید ) شروع میشود.

نقطه شروع قصه...

نقطه شروع راحتی و لوکس ...

الکسوس با ریزترین جزئیات ، خیره کننده ترین محیط را برای مهمانان فراهم کرده و با اتاقهایی با دکوراسیون هایی بی نظیر و زیبا به مفهوم تعطیلات بعدهای جدید افزوده است.در حین راحتی و شیک بودن،ظرافت و لوکس هر لحظه ایی که در اتاق می گذرانید یک رویای جدیدتان زنده خواهد شد و به راحتی از اتاقتان جدا نخواهید شد.مهمانان در الکسوس از میان اتاقها اتاق deluxe ،اتاق معلولین ، اتاق خانوادگی ،سوئیت superior ،سوئیت Executive، سوئیت Presidental و رویال سوئیت و دیگر انتخاب ها درب مناسبترین قصه را برای خودشان باز می کنند. الکسوس با اتاق های Deluxe که حتی فراتر از آرزوهاست: اتاق خانوادگی هم برای کودکان هم والدین شامل مکانهای خاص مجهز و لوکس ، سوئیت Superior ، سوئیت Executive که منتهای تفاوت را چشانده و با معماری خاص خود ،قصه شما را بی نظیر می سازد.سوئیت Presidential و رویال سوئیت با معماری پر زرق و برق ،منحصر و لوکس و با جزئیاتی که نشان از بی نقصی دارد تداعی گر زندگی فوق العاده بوده و در هر متر مربع آن حس منحصر بودن را می دهد و همواره در انتظار مهمانانی است که می خواهند صاحب بهترین ها باشند.

نقطه شروع طعم های لذیذ ...

با ترکیب کمی پرستیژو کمی انحصار طلبی و یک دنیا مهارت... در رستورانهای الکسوس طعم های رویاهایتان را آماده کرده در پیش روی شما میگذاریم.اینجای قصه بوی لذیذ برای خوراک شناسان است.چرا که الکسوس برای تمام مهمانانش با مهارتی بسیار بالا غذاهای متنوع بین المللی ارائه می دهد. در رستورانهای الکسوس که بر گزیده ی تمام طعم ها را پیش روی مهمانان گسترانده است حتی استادان خوراک شناس نیز غبطه خواهند خورد.

Reflection و Leaf با طعم های معتبر از سراسر جهان ، Myoga با منوهای منتخب از غذاهای شرق دور ، Marentelli با مزه هایی بی نظیر از غذاهای ایتالیایی و Meyan با طعم های ترک با طرز تهیه ی خاص و لذت بی همتای اوجاق باشی ،Kajuga با تازه ترین محصولات دریایی و پیش غذاهایی یکی لذیذ تر از دیگری ،Bistro24 با خدمات بی وقفه 24 ساعته ،الکسوس سعی در ارائه طعمی بی نقص برای مهمانان خود دارد.

نقطه شروع معجزه ...

در مساحتی به بزرگی 4500 m و با طراحی غیر معمول در Zoya Spa & wellness زمان متوقف شده و تجربه ایی فوق العاده خواهید داشت.در حالیکه ماساژهایی که توسط متخصصین انجام می شود،برنامه های سم زدایی و مراقبت و زیبایی پوست مهمانان را تازه می کند طراحی معماری تاثیر گذار آن آرامش می بخشد.

Zoya Spa & wellness با اتاق های VIP با معماری خاص ،لذت ماساژ در منظره دریا و با حمامهای ویژه مهمانان خود را به یک دنیای بی نقص دعوت کرده و تجربه های قبلی آنها را به فراموشی داده با تفاوت های بی شماری که دارد برای تمام مهمانان اجتناب ناپذیر خواهد بود.

نقطه شروع سرگرمی ...

با The code که متمرکز روی سرگرمی با مفهوم تعطیلات است درب های یک قصه جدید باز می شود.The code با ارائه 24 ساعته سرگرمی در شکل های مختلف مخصوص هر سن از مرز تخیلات فراتر رفته است. The code مکان جدید ، اجرای موزیک زنده،شب های موزیک جاز ، نمایش های روی صحنه و رقص های جادو کننده است که برای تمام مهمانان خود دنیای دیوانه وار سرگرمی را بی کم و کاست ارائه می دهد.

مهمانی های The code beach Club حتی به آفتاب تابستان نیز سایه می افکند،چرا که خوش گذرانی ها شب و روز ادامه دارند.طعم های سیری ناپذیر با تفاوت های فوق العاده الکسوس در اینجاست.

نقطه شروع بازی ...

بچه ها برای لحظه ایی از جنب و جوش نمی ایستند.قصه آنها همیشه پربار است. همه بچه های الکسوس در Mini club با هم اند و همواره با مربیان متخصص با فعالیتهای که با حساسیت انتخاب شده اند از تعطیلات خود لذت می بند.نه فقط برای بزرگتر ها بلکه برای کودکان هم که بتوانند تمام و کمال تفریح کنند پارک آبی ، نمایشهای مخصوص کودکان ،آموزشهای رقص ، آموزشهای تاتر و دیگر فعالیتها در نظر گرفته شده که تعطیلات آنها را لذت بخش تر خواهد کرد.

در Mini Club تمام طول روز با تنقلات رایگان جالب و مغذی و بوفه های مغذی نهار و شام ،طعم های بی نظیر در انتظار بچه هاست. به علاوه در حالیکه کودکان در اتاق های خواب که بطور ویژه طراحی شده اند،در کمال آرامش و اطمینان خوابیده اند شما هم بدون وقفه به تعطیلات خود ادامه می دهید. بچه ها که هرگز نمی خواهند از Mini Club خارج شوند قهرمان قصه خودشان هستند.

نقطه شروع پرستیژ ...

مرکز کنگره الکسوس با سالن بالو به بزرگی 25000m با 850m سالن انتظار و در وسعتی متفاوت با 8 سالن جلسه مجزا در مجموع بطور خالص صاحب 500m فضای قابل استفاده ،میزبان جدید گردهمایی های منحصر بفرد می باشد.

با طراحی مدرن خود آماده پاسخگویی به هرگونه نیاز سازمانی و اجتماعی بوده و با مجهز به آخرین تکنولوژی و تیم متخصص با تجربه برای کنگره ، جلسه ، کنسرت ، آموزش ، افتتاحیه ، کنفرانس ، کارگاه های آموزشی و هر نوع برنامه های گروهی نشانی جدید مرکز کنگره الکسوس منتظر شرکت کنندگان عزیز می باشد.

تصاویر

sldier1.jpg 12362037_999139913488431_874526779_n.jpg cyprus-island.jpg eglence2.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text