عضویت در خبرنامه

تور های نوروز 98 - بخش چهارم

آژانس ریما گشت با تلاش های بی وقفه در جهت رضایت مشتریان با خدمات جدید تحت عنوان رزرواسیون آنلاین در سایت خود ، همواره در جهت رفاه حال مسافران تلاش کرده و مقدمات سفر گردشگران تورهای نوروز ۹8 را بسیار آسان کرده است.

مسافران به راحتی با ورود به سایت و وارد شدن در بخش رزرواسیون آنلاین به راحتی می توانند پرواز و هتل مورد نظر خود را انتخاب و به راحتی خریداری کنند.

در ادامه بخش های قبلی نوروز ۹8 میخواهیم ۳ کشور دیگر از برترین مقاصد تور های نوروزی ۹8 را به شما معرفی کنیم تا بدون هیچ نگرانی لحظاتی بی نظیر را در تعطیلات خود داشته باشید.

مراکش

مراکش با وجود مردم مهمان نواز و مسلمان خود پر است از جاذبه های فرهنگی و تاریخی که در شمال غربی آفریقا واقع شده است و فاصله آن تا اروپا فقط ۱۵ کیلومتر می باشد.

این کشور که به تازگی در بین گردشگران طرفداران بسیاری پیدا کرده ، سالانه به خصوص در ایام نوروز98 پزیرای تعداد زیادی مسافر از سرتاسر جهان است . گردشگران ایرانی که علاقه بسیاری به این کشور دارند هم، برای تعطیلات نوروز98 مراکش را انتخاب می کنند و لحظاتی شاد را برای خود و همراهانشان رقم می زنند.

به دلیل آب و هوای گرم و خشک این کشور در ماههای گرم سال ، بهترین زمان برای سفر به مراکش ، فصل زمستان و بهار است و یکی از بهترین مقاصد برای سفر نوروزی98 را میتوان این کشور معرفی کرد

غذای ملی مراکش که بین مردم آن بسیار محبوب است کوسکوس نام دارد و از سه مواد : نشاسته گندم ،گوشت فراوان و سبزیجات تهیه شده که امتحان آن برای مسافرین تور نوروز 98 مراکش حداقل یکبار خالی از لطف نیست.

اسم دیگر مراکش «المغرب الاقصی» است که این اسم با توجه به موقعیت مکانی این کشور به آن تعلق گرفته و به معنی غربی ترین است .پس می توان از مراکش به عنوان غربی ترین کشور عربی جهان هم یاد کرد. هم چنین مراکش که به شهر قرمز هم مشهور شده بهترین ماهی ساردین های جهان را پرورش می دهد و صادرات جهانی دارد

بالی

کشور اندونزی که یکی از بزرگترین مجمع الجزایر جهان است دارای جاذبه های گردشگری بی نظیری است که همه ساله تعداد ز یادی مسافر از سرتاسر جهان از آنها بازدید می کنند .

یکی از جذایر زیبای این کشور بالی است که محل تلاقی دو اقیانوس آرام و هند محسوب می شود . مسافرین تور نوروز۹۷ به دلیل زیبایی های بی نظیر این شهر و آب و هوای منحصر به فرد و خاص این جزیره ، بالی را یکی دیگر از مقاصد گردشگری برای نوروز 97 می دانند.

کوتا و اوبود از مشهورترین منطقه های بالی هستند و مزارع پلکانی برنج این منطقه ( اوبود) یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بالی است که در بین طرفداران این جزیره محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

از جاذبه های گردشگری بالی میتوان به پارک آبی ، غواصی ، تفریحات زیر آب ، معبد Besakih، معبد Tamah lot ، تورهای دوچرخه سواری ، معبدUlu Watu ، جنگل میمون ، مرکز هنر اوبود ، سافاری و بازدید از پارک حیوانات ، سافاری پارک فیل ها ، موج سواری در بالی ، رفتینگ در رودخانه Auyung، موزه هنر ، گشت زیر دریا ، Canyon Tubing ، تفریح ATV Rides ، تفریح Kite Surfing، پارک پرندگان بالی ، چشمه های آب گرم Banjar و ...... اشاره کرد که بازدید از هرکدام آنها لذت سفر نوروز 98 را برای مسافرین دو چندان می کند .

پوکت

مسافرین تور تایلند به خاطر دوری از گرما و شرجی بودن هوای بانکوک و چیانگ مای و زیبایی های بی نظیر این شهر ، پوکت را برای سفر نوروزی خود انتخاب می کنند . این شهر که به بهشت تایلند هم معروف است علاقه مندان بسیاری در سر تا سر جهان دارد که در همه ماه های سال مهمانان خاص خود را دارد .

تفریحات پوکت فانتاسی از قبیل : آتش بازی، نمایش فرهنگ ، سنت تایلندی ، رقص فیل ها ،بازار صنایع دستی و .... را در تور نوروز 98 تجربه کنید و خاطرات خوشی را در کنار عزیزانتان رقم بزنید.

معبد چالونگ پوکت نیز یکی از جاذبه های بی نظیر این شهر است که برای مردم آن بسیار با اهمیت است . وقتی نام پوکت را می شنوید بی شک به یاد جزایر فی فی واقع در این شهر می افتید .

جزایر فی فی ( فی فی بزرگ و فی فی کوچک ) پوکت از برترین جاذبه های گردشی و تفریحی این شهر هستندو علاقه مندان بسیاری را در سطح جهانی دارند و بر جذابیت تور پوکت اضافه کردند . فی فی کوچک قابل سکونت نبوده و غار وایکینگ کیو را در خود جای داده است. .همچنین پاتونگ و کارون نیز از مشهورترین سواحل پوکت هستند .

تصاویر

10250ach0.jpg 1025et-Beach.jpg 1025marrakech.jpg cas01025morocco.jpg 102540tanah-lot.jpg 6510256373.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text