عضویت در خبرنامه

جاذبه های توریستی و گردشگری بانکوک و پاتایا

جاذبه های گردشگری بانکوک : باغ رز بانکوک

در ۳۰ کیلومتری بانكوك يكي از دیدنی ترین مکان های اين شهر، رزگاردن (باغ رز) دركنار دریاچه زیبایی قرار دارد. بیشترین جاذبه این باغ در نمایش های فرهنگی تایلند است که شامل بوکس تایلندی، رقص سنتی این کشور،‌ مراسم عروسی تایلندی، شمشیربازی و نمایش فیل ها می شود. مساحت باغ رزگاردن حدود ۷۵۰ کیلومترمربع بوده و و در آن صنایع دستی سنتی کشور تایلند نیز برای گردشگران به نمایش گذاشته شده اند.

جاذبه های گردشگری بانکوک :بازار روی آب

بازار روی آب این شهر در ۸۰ کیلومتری جنوب غربی بانکوک، قرار دارد. این بازار همیشه مملو از فروشندگان و خریدارانی است که بر روی کانال شهر بانکوک در حال خرید و فروش محصولات گیاهی و سبزی و غذاهای محلی هستند و در آن زنان محلی میوه و سبزیجات خود را در قایق های کوچک می فروشند. شلوغ ترین ساعات کار بازار ۶ تا ۱۱ صبح است و از این رو بهتر است که گردشگران از این شیوه سنتی خرید و فروش کالا در ساعات اولیه صبح بازدید کنند. این کانال آب که در سال ۱۸۶۸ به دستور پادشاه رامای چهارم برای سهولت در سفرهای آبی بین شهری ساخته شده است، محلی بسیار جذاب برای گردشگران است و آنها می توانند با کرایه قایق از این مکان کم نظیر دیدن کنند.

جاذبه های گردشگری بانکوک :دریم ورلد

شهربازی بانکوک با انواع بازی ها و سرگرمی های متعدد، ساعت های شادی را برای کودکان فراهم می کند:

شهر برفی، تنگه باریک، اتومبیل عتیقه، گردباد، فرش پرنده، پیست اتومبیل رانی و بسیاری بازی های هیجان انگیز دیگر، سرزمین رویایی را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگران تبدیل کرده است! رویاهای کودکان در سرزمین رویاها، به حقیقت می پیوندند.

جاذبه های گردشگری بانکوک :مزرعه تمساح ها

در ۲۵ کیلومتری جنوب بانکوک، بزرگترین مرکز پرورش و نگهداری کروکدیل ها در جهان قرار دارد که بیش از ۳۰ هزار تمساح را در خود جای داده است. در این مرکز که دارای گونه های مختلف تمساح آب های شور، آمریکای جنوبی و رود نیل است، همه روزه نمایش های متنوعی از این جانوران به همراه سایر جاذبه های حیات وحش برای بازدیدکنندگان اجرا می شود که محبوب ترین آنها فیل سواری است.

تمساح های این مرکز که بیش از ۳۰ سال است در محوطه ای وسیع و کاملا امن نگهداری می شوند، در اندازه های مختلف از چند سانت تا ۶ متر وجود دارند. محل پرورش تمساح ها در سال ۱۹۵۰ به منظور حفظ و تغذیه این حیوان که در خطر انقراض قرار داشت، ایجاد شد و در طول سالیان بعد به مکانی برای استفاده از گوشت و پوست این خزندگان خطرناک تغییر یافت. اکنون در این محل، محصولاتی ساخته شده از چرم یا پوست تمساح از قبیل کیف و کفش، عرضه می شوند.

جاذبه های گردشگری بانکوک :شام در کشتی

سفر با کشتی بر روی رودخانه چائوپرایا در بانکوک، شیوه خوبی برای تماشای جاذبه های ونیز شرق است. این عنوانی است که اروپاییان در مورد بانکوک به کار می برند زیرا علاوه بر جریان داشتن رودخانه چائوپرایا Chao Phraya در این شهر، کانال های بسیاری نیز در آن وجود دارند.

صرف شام بر روی کشتی گراند پرل Grand Pearl در فضای آرام این رودخانه و به دور از هیا هو و شلوغی بانکوک، تجربه ای به یاد ماندنی برای گردشگران است. این کشتی شامگاه از لنگرگاه ریورسیتی River City حرکت کرده و پس از صرف شام در نور شمع و همراه با مناظر زیبا، از زیر پل رامای هشتم دور زده و به لنگرگاه باز می گردد.

جاذبه های گردشگری بانکوک :دنیای وحش

بزرگترین باغ وحش آزاد تایلند با مساحت ۲۰۰۰ کیلومترمربع در خارج از شهر بانکوک قرار دارد. این مکان دارای دو بخش اصلی است: یکی محل نگهداری حیوانات وحشی و دیگری پارک آبی که گونه های متعددی از حیوانات دریایی در آن وجود دارند. در این پارک وحش آزاد، گردشگران به دنیای حیوانات کمیاب نزدیک شده و تغذیه شیر و ببر را از نزدیک می بینند.

اصلی ترین جاذبه این باغ وحش، محوطه ای است که در سال ۱۹۸۸ ایجاد شده و در آن می توان حیوانات وحشی را در زیستگاه طبیعی خود دید. مسیر بازدید از این محل ۸ کیلومتر بوده و ۴۵ دقیقه به طول می انجامد. هیجان انگیز ترین بخش بازدید از دنیای وحش زمانی است که گردشگران وارد جنگلی گرمسیری می شوند که در آن تمساح های گرسنه و گوریل ها منتظر آنها هستند.

در بخش دیگری از این پارک نمایش بوکس میمون ها اجرا می شود که کم از شهرت بوکس تایلندی ندارد! در پارک آبی این باغ وحش نیز، دلفین ها که باهوشترین حیوانات دریایی خوانده می شوند، نمایش هایی را با توپ اجرا کرده ،آواز خوانده، گردشگران را بوسیده یا با آنها دست می دهند.

جاذبه های گردشگری بانکوک : کاخ پادشاهی

یکی از مکان هایی که هر گردشگری در تایلند از آن بازدید می کند، کاخ پادشاهی و معبد بودای زمردین Emerald Buddha است. این کاخ در واقع مجموعه ای از ساختمان های مختلف است که از اواخر قرن ۱۸ تا نیمه های قرن ۲۰ محل سکونت تمامی پادشاهان تایلند بوده اند.

ساخت این کاخ با چوب در سال ۱۷۸۲ آغاز شد و در دوران تاجگذاری رامای اول به پایان رسید. این پادشاه در طول سلطنت خود آن را تبدیل به امارتی مستحکم تر کرد. نقشه اولیه این کاخ از دوره آیوتایا Ayutthaya گرفته شده، ابتدا مساحت آن حدود ۵۱۰ کیلومترمربع بوده و در زمان سلطنت رامای دوم به اندازه کنونی خود یعنی ۶۰۰ کیلومترمربع رسیده است.

ساختمان های متعدد این کاخ در دوران رامای اول ساخته شده اما پادشاهان بعدی بخش هایی ازآن را تغییر داده، نوسازی کرده یا به منظور ساخت بناهای جدیدتر، تخریب کرده اند. این کاخ در ساحل غربی رودخانه بانکوک واقع شده و گرداگرد آن را دیواری به طول ۱۹۰۰ متر فراگرفته است. آن سوی دیوار هم کانالی قرار دارد که در گذشته به منظور حفاظت از کاخ در برابر دشمنان ساخته شده و منطقه اطراف کاخ را به صورت جزیره در آورده است.

جاذبه های گردشگری بانکوک :بودای زمردی

بودای زمردین مقدس ترین مجسمه بودا در کشور تایلند است و معبد آن در محوطه کاخ پادشاهی در شهر بانکوک واقع شده است. این بودای نشسته که از یشم سبز ساخته و با لباسی زرین پوشیده شده، ۴۵ سانت بلندی دارد. بودای زمردین از تاریخچه ای طولانی برخوردار است:

بر اساس افسانه ها، این بودا سال ۴۳ قبل از میلاد در هند ساخته شده و پس از ۳۰۰ سال برای در امان ماندن ازجنگ داخلی به سریلانکا برده شد. پس از آن شاه برمه، فرستاده ای را برای بازگرداندن آن به سیلان فرستاد اما کشتی حامل آن گرفتار توفان شد و درکامبوج لنگر انداخت. در سال های بعد پس از گذر از لائوس، به ایالت چیانگ رای در شمال تایلند رسید. در آن زمان حکمران چیانگ رای آن را مخفی کرد ولی در سال ۱۴۳۴ به علت برخورد صاعقه به معبد، این بودا کشف شد. سپس به شهر چیانگ مای برده شد و تا سال ۱۵۵۲ در آنجا ماند. سرانجام در قرن ۱۸، رامای اول که در آن زمان فرمانده بود، با تصرف بودای زمردین، آن را به ایالت خود آورد و پس از آنکه به پادشاهی رسید، این بودا را در مراسمی با شکوه در سال ۱۷۸۴ به کاخ خود در بانکوک کنونی منتقل کرد.

این بودا سه لباس زرین دارد که بر حسب تغییر فصل توسط پادشاه تایلند طی مراسم خاصی تعویض شده و دو لباس دیگر در مجموعه کاخ به نمایش گذاشته می شوند.

جاذبه های گردشگری بانکوک :شهر سوخته آیوتایا

شهر تاریخی آیوتایا که به مدت ۴۱۷ سال پایتخت تایلند به شمار می رفته، یکی از تاریخی ترین بناهای این کشور است که در زمان خود از بزرگترین شهرهای دنیا و مرکز تمدن آسیای جنوب شرقی بوده است.

پادشاهی آیوتایا که در سال ۱۳۵۰ ایجاد شده بود و در واقع دومین پایتخت سیام پس از سوخوتای Sukhotai به شمار می رفت، در قرن ۱۶ به اوج قدرت، ثروت و فرهنگ رسید و قلمرو آن فراتر از لائوس، کامبوج و برمه کنونی گسترش یافته و حتی با فرانسه زمان لویی چهاردهم رابطه داشت. آیوتایا در ۸۹ کیلومتری شمال شهر بانکوک قرار گرفته و معماری آن ترکیبی از هنر معماری کامبوج و هنر دوره سوخوتای است. این شهر که بسیاری در قرن ۱۷ آن را از زیباترین شهرهای جهان می دانستند، از سال ۱۹۹۱ در فهرست آثار جهانی یونسکو قرار گرفته است.

آیوتایا تا سال ۱۷۶۷ محل حکومت ۳۳ تن از پادشاهان تایلند از خاندان های مختلف بود تا اینکه در نیمه های قرن ۱۸برمه ای ها آن را فتح و تخریب کردند. از این شهر که زمانی بیش از ۴۰۰ معبد را در خود جای داده بود، امروزه تنها مجموعه ای از معابد و ردیف هایی از بوداهای نیمه ویران و قدیمی بر جای مانده است.

جاذبه های گردشگری بانکوک : زنان گردن دراز تایلندی

در تایلند زنان از قبیله پاودانگ (Paudang) از سن ۵ سالگی حلقه های مسی بدور گردن خود نصب می کنند.

زمانی که به سن بزرگسالی می رسند، گردنشان به بیش از ۲۰ سانتیمتر می رسد.در انتهای یک جاده در عمق جنگل‌های تایلند، گروهی از زنان در سایه نشسته‌اند که یک لوله‌ برنجی مانند مار دور گردون بسیار بلند آنها پیچیده شده است و با این شکل، به آنها نمی‌توان خیره نشد.

سال‌هاست که دیدن زنان گردن‌دراز از روستای کایان (Kayan) در گوشه‌ای دورافتاده در شمال غربی تایلند در نزدیکی مرز برمه سبب جذب گردشگر به این منطقه شده است.

مراکز خرید و رستوران ها و اطلاعات ضروری بانکوک :

مراکز خرید بانکوک :

Siam square

این منطقه یکی از مراکز خرید عمده در بانکوک می باشد که بسیار مورد علاقه گردشگران و اهالی بانکوک می باشد بخصوص جوانان آگاه به مد دختران و پسران تایلندی و به طور کلی کلیه کسانی که پیرو مد و لباس می باشند.این منطقه از دهه 60 میلادی شروع به رشد نمود مخصوصا از زمانی که دانشگاه Chulalongkorn بخشی از زمینهای آن را برای توسعه دانشگاه خریداری نمود.

از آن زمان به بعد این منطقه شروع به گسترش نمود و فروشگاهها و رستورانهای بسیار متعددی در این منطقه شروع به گسترش نمودند.

توسعه اصلی این منطقه به طور کلی به علت وجود دانشجویان و طیف های مختلف مردمی بود که در این منطقه رفت و آمد داشتند و باعث پیشرفت روزافزون این منطقه گردید به طوریکه امروزه به یکی از یزرگترین مراکز خرید در بانکوک تبدیل گردیده است که روزانه هزاران نفر از آن بازدید می کنند.

از بخشهای دیگر در این ناحیه می توان به Ratchadamri & Ratchaprasong اشاره کرد که مرکز هتلهای 5 ستاره و فروشگاههای مد مشهور با مارکهای معتبر جهانی می باشد که هر کدام دارای شعبه ای در آن می باشند.

مهم ترین قسمت در منطقه سیام Central World Plaza می باشد که مرکز برگزاری جشنهای سال نو میلادی و سایر مراسم می باشد.

آخرین و مهم ترین قسمت در این ناحیه Central Chidlom از مجموعه فروشگاههای بسیار بزرگ می باشد که انواع محصولات در آن قابل تهیه می باشد که در ناحیه ما بین Chidlom و Lang Suan واقع گردیده است که در این ناحیه مجموعه ای از بهترین رستورانها و کافه ها قرار گرفته است که بیشتر مخصوص اقشار مرفه بانکوک می باشد.

Sukhumvit Road

تمام مسیر این خیابان مملو از رستورانهای متفاوت و گوناگون است و این فروشگاهها انواع غذاهائی را که یک انسان میشناسد به وی عرضه می کنند از غذاهای تایلندی تا انواع بین المللی آن ضمن اینکه این ناحیه به کافه های زیبا و متنوع خود نیز بسیار مشهور و معروف می باشد.

در این منطقه طیف گسترده ای از انواع هتلها و رستورانها و فست فودها از 5 ستاره لوکس تا ارزان آن برای همگان موجود می باشد که می توان از آنها با توجه به سلیقه و میل خود استفاده کنید.

به علت وجود تعداد بسیار زیادی از اهالی ژاپن در این منطقه این ناحیه به توکیو کوچولو نیز معروف است.

اگر قصد دارید که شب را در این خیابان بگذرانید و از غذاهای این ناحیه استفاده کنید به خیابان Soi Thonglor بروید و از رستورانهای شبانه این خیابان استفاده کنید و یا از بازار شبانه Chiang Mai استفاده کنید.

Silom Road

مانند بسیاری دیگر از نواحی بانکوک این خیابان نیز مرکز چشم اندازها می باشد ساختمانهای مرتفع شیشه ای که عموما متعلق با بانکها یا دفاتر تجاری بین المللی سرمایه گذاران شرکتهای تولیدی مراکز حقوقی و سایر دفاتر مشابه می باشد.

شما در این خیابان می توانید انواع مختلف جواهرات و سنگهای قیمتی و جواهرات را در دفاتر تجاری و یا سایر فروشگاههای معمولی پیدا نمائید.این فروشگاهها عمدتا در اواسط این خیابان واقع شده اند.

از جذابیتهای این ناحیه وجود معبد هندوها می باشد که تعداد بسیاری از هندوها را برای عبادت و گردشگران را برای عبادت به سوی خود جلب می کند.

در کنار ناحیه خلیج بانکوک که به نام Soi La Lai Sap مشهور است در زمان ظهر و وقت نهار بسیار شلوغ می شود زیرا این ناحیه مرکز فروش لوازم آرایشی و غذاهای اززان برای کارمندان میباشد و در آن دستفروشان انواع محصولات آرایشی بهدتشتی و البته غذائی را با قیمت بسیار پائین عرضه می کنند.

در انتهای شمالی این قسمت شما می توانید علاوه بر مراجعه به رستورانها و فست فودهای شیک و مجلل از دستفروشانی که موز سرخ شده نیز می فروشند خرید نمائید. یا از رستورانهای ژاپنی این منطقه خرید نمائید.

Suan Lum Night Bazaar

اگر می خواهید شبی ارزان را بسر کنید باید سری به این خیابان بزنید با انواع رستورانهای ارزان سرگرمیهای مختلف و یک انتخاب متنوع و گوناگون از انواع نوشیدنیای مختلف تایلندی با قیمتی ارزانتر از تصور شما.

این منطقه خرید ناحیه ای است با خیابانهای شسته و رفته و مرتب با فروشگاههای متعدد و متنوع در 2 طرف خیابان با ارائه انواع و اقسام کالاها و نیازهای گردشگران مانند انواع سوغاتی صنایع دستی و هزاران آیتم دیگر که به انتظار شما نشسته اند.

همچنین در این خیابان انواع کافه رستورانها ساندویچی ها و غذاهای تایلندی ژاپنی مالزیائی هندی و بین المللی یافت می شود.

در قسمت مرکزی این خیابان شما می توانید از انواع نمایشهای موزیکال و رقصهای سنتی تایلندی و بین المللی به صورت کاملا رایگان بازدید نمائید و شبی را تا صبح در این محل بگذرانید.

فروشگاههای زنجیره ای و معتبر

یکی از مناطقی که به عمده فروشی و قیمت های بسیار ارزان شهرت دارد، بازار پرتونم Pratunam است که در مرکز شهر قراردارد، از صبح تا بعدازظهر باز است و کوچه های باریک آن مملو از مغازه های لباس فروشی است که در آن می توانید با خرید دو یا سه قطعه جنس، از قیمت عمده فروشی برخوردارشوید. در نزدیکی این بازار، سه فروشگاه بزرگ پتونم سیتی کامپلکس Pratunam City Complex و پلتینیوم Platinium و پرتونم سنترPratunam Center قرار دارند که تقریبا دارای اجناس و قیمت های مشابه با بازار هستند. در مجاورت پلتینیوم، فروشگاه لوازم کامپیوتری پن تیپ Pantip Plaza واقع شده که مرکز اصلی خرید این گونه لوازم در بانکوک به شمار می رود.

سیام اسکوئر Siam Square دیگر منطقه اصلی برای خرید دربانکوک است که در خیابان راما یکم قرار گرفته است وفروشگاه های اطراف آن شامل سیام سنترSiam Center، سیام دیسکاوریsiam Discovery، سیام پاراگون Siam Paragon ،ام.بی.کی MBK و توکیو Tokyo می شوند. اجناس این فروشگاه ها قیمت بالاتری نسبت به منطقه پرتونم دارند و تنها درام.بی.کی است که می توانید قیمت های ارزان تر هم پیدا کنید.

ام.بی.کیMBK که مخفف نام Mahboonkrong است، بزرگترین فروشگاه بانکوک و یکی از بزرگترین ها در آسیاست که در سال۱۹۸۵ ساخته شده و دارای هشت طبقه با بیش از ۲۰۰۰ مغازه و۱۵۰ رستوران، هشت سالن سینما و سالن بولینگ است. این فروشگاه روزانه حدود ۱۰۵ هزار نفر بازدید کننده دارد و از این نظر نیز در تایلند بی مانند است.

در امتداد دیگر خیابان راما یکم، مراکز خرید سنترال ورلد پلازا Central World Plaza ، ورلد ترید سنتر World TradeCenter ، زنZen و ایستن Isten همگی در یک مجموعه منسجم و زیبا قرار گرفته اند که از مهم ترین و بزرگترین فروشگاه های بانکوک به شمار می آیند و اجناس آنها از لحاظ کیفیت و قیمت مانند فروشگاه های سیام اسکوئر هستند. روبروی این مجموعه وسیع، مراکز خرید دیگری چون گیسورن پلازاGaysorn Plaza و نیز فروشگاه بیگ سی Big C واقع شده اند. بیگ سی نیز از جمله فروشگاه هایی است که اجناس متنوع با قیمت بسیار مناسب دارد.

از آنجا که خرید در بانکوک به چند منطقه مشخص محدود نمیشود، می توان به فروشگاه های زنجیره ای رابینسون Robinsonوسنترال Central اشاره کرد که چندین شعبه درمناطق مختلف بانکوک از جمله در خیابان های سیلوم Silom و سوخوم ویت Sukhumwitدارند و دارای اجناس متنوع با کیفیت بالایی هستند. هم چنین فروشگاه کارفور Carrefour در خیابان راما چهارم، مراکز خرید خیابان های سیلوم و سوراونگ Surawong شامل سیلوم کامپلکس، یونایتد سنتر، سیلوم پلازا ، جیم تامپسون و فودلند Foodland از جمله دیگر محل های مناسب برای خرید هستند. علاوه بر اینها بازار شبانه سوان لوم Suan Lum Night Bazaar نیز در فضای آزاد و ساعات پایانی شب می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد.

اگر قبلا در سایر نقاط یا بعضی از کشورها ی دنیا خرید می کردید امروز نوبت خرید در تایلند است زیرا به بهشت خریداران یا مرکز خریدشرق تبدیل شده است.

تایلند به مرکز اجناس کپی و تقلبی نیز مشهور است اما اگر کمی به اطراف خود نگاه کنید یا بعضی از فروشگاههای معروف تایلند را بشناسید می توانید اجناس اصلی را با پایین ترین قیمت خریداری نمائید.

در این بخش سعی و تلاش ما بر این است که اطلاعات کامل و سودمندی را از فروشگاههای بانکوک در اختیار شما قرار دهیم تا در زمان سفر به این شهر به راحتی از مراکز خرید آن استفاده کنید و در زمان مکان و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

کامپیوتر و لوازم جانبی مهم ترین مرکز خرید کامپیوتر و لوازم جانبی آن Panthip Plaza در جاده Petchburi است . البته در مقابل هتل Amari Watergate نیز مرکز خرید دیکری برای قطعات مورد نیاز وجود دارد. هرآنچه را که شما بخواهید در این دو مرکز قابل ابتیاع و دسترسی است. در مرکز خرید Panthip Plaza با 7 طبقه فروشگاه تمام نیازهای شما قابل تهیه است اما صد البته نباید غافل باشید که اجناس کپی نیز در این دو مرکز بسیار است اما اگر به دنبال اجناس اصلی می گردید در طبقات فوقانی این فروشگاه می توانید اجناس اصلی و معتبر را تهیه نمائید.

بازار خرید شبانه Patpong Night

در این بازار طیف وسیعی از اجناس کپی یا به عبارتی تقلبی از ساعت , لباس, کیف, کفش و غیره را می توانید پیدا کنید. این بازار در قلب منطقه Patpong واقع شده است . شما علاوه بر خرید شبانه در این مرکز می توانید از رستورانها و کافه های شبانه آنها برای غذاخوری یا استراحت شبانه استفاده کنید.

Suan Lum Night Bazar

این بازار شبانه نیز یکی از بازارهای جالب و دیدنی شهر بانکوک است که می تواند مانند بازار Patpong و Chatuchak جالب و دیدنی باشد ضمن اینکه مانند آنها دارای رستورانهای شبانه نیز می باشد که هم می تواند محلی برای خرید باشد و هم شبی را در کافه ها و رستورانهای محلی این بازار شبانه گذرانده اید و از خوراکیها و نوشیدنیهای آن لذت ببرید.

Platinume Fashion Mall

این فروشگاه که بعضی اوقات به نام Pratinum نیز گفته می شود یکی از مراکز بزرگ فروشگاهی با آخرین مدهای لباس در بانکوک است. جای تعجبی ندترد که بسیاری از عمده فروشان از سراسر دنیا برای خرید اجناس استوک و یا خارج از فصل به این فروشگاه مراجعه می کنند.

در داخل این مجموعه فروشگاهی انواع فروشگاه و مغازه های چرم, لباس, ساعت, هدایا و سایر اقلام مورد نیاز مسافران موجود می باشد.

این فروشگاه یکی از مکانهای مورد علاقه کسانی است که به دنبال اجناس ارزان و خریر مدهای جدید هستند.همچنین می توانید از رستورانهای خوب این مجموعه در طبقه چهارم استفاده کنید.

Klong Them Market

می توانیم بگوئیم که Klong Them Market بزرگترین ارزانترین و جذابترین مرکز خرید در بانکوک است.

هر شنبه از ساعت 5 عصر تا یکشنبه حراج اجناس این فروشگاه شروع می شود که تا روز بعد می توان از این حراج قیمت استفاده نمود. در روزهای تعطیل همچنین افراد دست فروش اجناس خود را در اطراف این فروشگاه به معرض نمایش می گذارند که می توان اجناس ارزان قیمت تری از آنها تهیه نمود.

در این مرکز طیف وسیعی از انواع محصولات از قبیل لوازم منزل ,الکتریکی ,صوتی و تصویری, لباس, کیف, کفش ,کتانی اسپرت, اسباب بازی, لوازم آرایش, ساعت, لوازم آشپزخانه و هر آنچه که لازم داشته باشید را به مشتریان ارائه می کنند.

The Emporium Market

این مرکز فروشگاهی یکی از سرراست ترین مراکز فروشگاهی در بانکوک است. این مرکز چند طبقه درست بعد از ایستگاه PhromPhong واقع شده است. در داخل این مرکز تعداد زیادی از فروشگاهها با مارکهای مختلف بین المللی وجود دارد که می توان به راحتی به آنها دسترسی پیدا کرد. در داخل این مجموعه می توانید انواع لباسها مبلمان کفش و یا سایر مایحتاج مورد نیاز را به راحتی تهیه نمود.

همچنین می توانید از مراکز غذایی و تفریحی آن مانند کافی شاپ و غیره در کنار سینمای آن در طبقه 6 استفاده نمود.

Gayson Plaza

اگر به دنبال اجناس شیک و لوکس می گردید این مرکز خرید در خدمت شما است. این مرکز خرید با طراحی عالی و اختصاصی همرا با نوآوری جدیداست که فقط در این فروشگاه می توان آن را پیدا نمود.

در این مرکز فروشگاهی شما بهترین مارکهای تایلند و بین المللی را می توانید مشاهده کنید که بوتیکها و مغازه های این فروشگاه آنها را به شما ارائه می کنند. در کنار تمام این فروشگاههای شیکو مدرن شما می توانید از رستورانهای این مجموعه با غذاهای لذیذ آن استفاده کنید.

Wang Long Market

این بازار یکی از بهترین مکانها برای خرید لباسهای مد روز و لوازم است. در این فروشگاه شما می توانید اجناس نو و دست دوم از اجناس مارک دار یا بدون مارک تهیه کنید.اجناس این بازار پایین است اما شما می توانید با چانه زدن قیمت آنهارا پایین تر هم بیاورید.شما در این بازار مجموعه ای از انواع مشتریان و گردشگران تا خریداران محلی و داخای را می توانید مشاهده کنید.

Fortune Town

این مرکز مجموعه ای از هتل مرکز خرید و سوپر مارکت است که تماما در یک مجموعه برای شما قابل دسترسی است. ای مرکز خرید برای مشتریان آن به مرکز لوارم الکتریکی دوربین و موبایل معروف است. این مجموعه دارای 3 طبقه است که جدا از مرکز هتل و سوپر مارکت است. در طبقات دوم و سوم این مجموعه می توانید از انواع مدلهای کامپیوتر و موبایل دیدن نمائید سپس برای استراحت و صرفه غذا به طبقه اول آن مراجعه نمائید.

Bobae Whole Sale Market

این مرکز بیش از چهل سال است که به عنوان مرکز پوشاک بانکوک معروف است. این مرکز قدیمی ترین و بزرگتین مرکز فروش عمده لباس در منطقه بانکوک است. اینجا جایی است که ماجراجویان مد لباس خود را به آن می رسانند تا از انواع مدلهای آن دیدن کنند.اگر قصد خرید لباس برای سوغات سفر خود را دارید این محل بهترین انتخاب شما است.شما در این محل می توانید انواع مدلهای پیراهن شلوار تی شرت لباسهای پوشیده و اسلامی و غیره را برای خانمها آقایان و بچه ها تهیه کنید. این مرکز فروشگاهی با بیش از 700 مغازه در زیر یک سقف نیازهای شما را برآورده می کند ضمن اینکه خدمات صادرات کالا را نیز برای شما انجام میدهند.

Siampeng Wholesale Market

اگر به دنبال شور و اشتیاق در یک بازار محلی هستید مطلب زیر برای شما است. Sampeng یکی از قدیمی ترین بازارها و محلات در بانکوک است اگر چیزی را فراموش کرده اید که همراه خود به سفر ببرید یا اگر به دنبال چیزی می گردید که در هر فروشگاهی یافت نمی شود و می خواهید ساز و برگ سفرتان را کامل کنید اینجا همان جایی است که می خواهید و آرزوی قلبی شما است.

همه نوع خنزر پنزری در این مرکز خرید یافت می شود و به قول خودمان از جان آدمیزاد تا شیر مرغ.

از رفتن به این بازار آشفته پشیمان نمی شوید اگر چه این مرکز خرید نزدیک محله چینی ها است اما صاحبان آن بیشتر هندی ها و تابلتدیها هستند.

Little India or Pahurat

منطقه پاهورات Pahurat یا منطقه هندیها یکی دیگر از نواحی بانکوک است که توسط اهالی کشور هند اشغال یا تاسیس شده است که به مرکز محصولات نساجی نیز معرف شده است. این منطقه به عنوان مرکز عمده محصولات نساجی خود را معرفی کرده است.ضمنا می توانید انواع شالهای ابریشمی و شالهای کشمیری را در این منطقه پیدا کنید. شما علاوه بر محصولات نساجی سایر محصولات دیگر این منطقه مانند کفش لباس انواع CD طلا و جواهرات هندی و همچنین غذاهای ندی را در این منطقه پیدا کنید.

MBK shopping Center

MBK یا به اسم تایلندی Mah Boon Krong جایی است که بسیاری از مردم تایلند ترجیح می دهند برای خرید به این مرکز بیایند. این فروشگاه در 7 طبقه و شامل 2000 فروشگاه متفاوت می باشد. در این فروشگاه انواع لباس صنایع دستی لوازم الکتریکی کفش لوازم خانگی و سایر محصولات مورد نیاز قابل ابتیاع می باشد. ضمن اینکه شما می توانید از امکانات جانبی این مرکز مانند سالن ورزش و بولینگ حتی سینما یا رستوران آن استفاده کنید. تمام این امکانات در کنار یکدیگر باعث شده است تا به یک مرکز معتبر و مشهور در بانکوک تبدیل گردد.

Pantip Plaza

این مرکز فروشگاهی به عنوان مرکز لوازم الکترونیکی و کلیه لوازم وابسته یا Hi – Tech می باشد. این محل مکان بسیار مناسبی برای بدست آوردن قیمت مناسب اجناس می باشد. این مجموعه 5 طبقه در قسمت های مختلف خود انواع و اقسام لوازم کامپیوتر پرینتر DVD دوربین و انواع اسکنر و لوازم وابسته را با پایین ترین قیمت ارائه می کند.همچنین می توانید از رستورانهای داخلی و خلوت این مجموعه جهت صرف غذا و استراحت استفاده کنید.

Saphan Lek (Iron bridge)

این بازار به مرکز ارزان لوازم الکترونیکی مشهور است.این بازار حد فاصل بازار چینی ها و بازار هندیها است بنابراین شما می توانید با یک پیاده روی و بازدید از فروشگاهها هر 3 مرکز خرید را در طول مسیر بازدید نمائید.

در طول این مسیر همچنین شما می توانید از Sampen یا بازار محصولات نساجی نیز بازدید داشته باشید که در آن انواع محصولات پارچه ای قابل ابتیاع است.

Siam Center

یکی از مراکز معروف شهر بانکوک بازار Siam می باشد که با 2 بازار Siam Paragon و بازار Siam Discovery در ارتباط می باشد.

Siam Discovery

برای رفتن به این مرکز خرید کافی است که با یک اتوبوس BTS به ایستگاه Siam وارد شوید.

Siam Paragon

یکی از راحت ترین و مناسب ترین مراکز خرید در بانکوک است . این مرکز خرید یکی از هوشمند ترین مراکز خرید آسیا و تایلند است که در آن انواع مارکهای بین المللی و معتبر دارای شعیه می باشند و بهترین و جدید ترین مدلهای روز در مورد انواع لباس و پوشاک را ارائه می کنند.تمامی اجناس لرلئه شده توسط این فروشگاه اصلی بوده و جایی برای اجناس تقلبی وجود ندارد. این مرکز دارای 4 طبقه است که شامل پوشاک لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر ملزومات است. از امکانات جانبی این مرکز خرید می توان به رستوران و غذاخوریهای طبقه پایین آن اکواریوم تفریحی آن و 8 سینمای این مجموعه اشاره کرد که می تواند تمام نیازهای مختلف شما را برآورده کند.

Siam Square

این بازار در قلب بانکوک قرار گرفته است و به عنوان بهشت خریداران معروف است. با سابقه ای 40 ساله انواع گروههای سنی از پیر و جولن را به طرف خود می کشاند همچنین در خیابانهای اطراف فروشگاه و منطقه سیام شما می توانید انواع فروشندگان را که مدلهای مختلف لباس را برای فروش عرضه می کنند را مشاهده کرد و از آنها خرید نمود.

آدرس : در مسیر فروشگاههای MBK Center و Siam Covery و Ciam Center , و Siam Paragon قرار گرفته است.

تاریخچه بانكوک :

پیش از دهه ۱۷۸۰ میلادی، حومه بانكوك شامل قلمروهای كوچك شاهزادگان و پادشاهانی بدون مسند رسمی بود. بانكوك در آغاز و در دوران سلسله پادشاهی آیوتایا، ۱۳۵۰ تا ۱۷۶۷ میلادی، جامعه‌ای كوچك از تجار را در كرانه غربی رودخانه چائوفرایا تشكیل می‌داد. درباره نام این شهر برخی آنرا تركیب بنگ ماكوك می‌دانند، بنگ در زبان تایلندی مركزی به شهرهای كوچكی كه در مرز رودخانه بنا شده‌اند، اطلاق می‌شود و ماكوك به گیاه الائوكارپوس هیگروفیلوس با میوه‌ای شبیه زیتون گفته می‌شود. برخی دیگر نیز نام بانكوك را آمده از بنگ كوه می‌شمارند، كوه به معنی جزیره است، و می‌توانسته دلالت بر رودخانه‌ها و كانال‌های آبی بسیاری كه اطراف بانكوك را فراگرفته‌اند، دلالت كند.

پس از سقوط سلسله آیوتایا به دست پادشاهان برمه در ۱۷۶۷، سلطان جدید، تاكسین، منطقه‌ای در كرانه غربی رود چائوفریا را به پایتختی برگزید كه بعدها تونبوری نام گرفت. با پایان حكومت تاكسین در ۱۷۸۲، پادشاه بودا یودفا چولالوكه پایتخت خود را بر كرانه شرقی رود چائوفریا و بانكوك امروزی قرارداد و بدان نام تشریفاتی كرونگ تپ ماها ناخون به معنی شهر فرشتگان را اطلاق كرد. وی همچنین سلسله چاكری را بنیان نهاد. به دستور او در ۲۱ آوریل ۱۷۸۲ بانكوك رسماً به عنوان پایتخت تایلند و جلوسگاه دولت برگزیده شد.

از دهه ۱۷۸۰ میلادی به بعد بیشتر تاریخچه این شهر حكایت از بازسازی مكرر معابد قدیمی، قصرها، و بناهای یادگاری دارد، چراكه وظیفه الهی شاه در حمایت از مذهب بودایی چنین ایجاب می‌نمود.

شاه مونگكوت، رامای چهارم درسال 1865 ميلادي و پس از او پسرش، شاه چولالونگكورن، رامای پنجم در سال 1868 ميلادي به توسعه و مدرنیزاسیون بانكوك و تایلند همت گماشتند. اولین خیابان سنگفرش شده بانكوك در سال 1863 و در زمان سلطنت مونگكوت احداث شد و پسرش به توسعه راه‌ها، احداث خط راه‌آهن و راه تراموا پرداخت.

با این‌که به‌مدت دویست سال است که نام رسمی و محلی این شهر «کرونگتِپ» بوده‌است، ولی بیشتر خارجیان همواره از نام بانگکوک استفاده می‌کنند. مردم محل نام بانگکوک را برای یکی از مناطق این شهر به‌کار می‌برند.

موقعیت جغرافیایی و آب و هوای بانكوک :

بانكوك و مركز تایلند درست در عرض جغرافیایی گرمسیری قرار گرفته‌اند و موسم‌های متناوب و دوره‌ای خشك و بارانی را تجربه می‌كنند. باد و باران موسمی جنوبی-غربی در میانه اردیبهشت تا تیر وارد می‌شود و تا آبان دوام می‌آورد. پس از آن با شروع تاثیرات موسم شمالی-شرقی، دوره‌ای نسبتاً خشك با كاهش نسبی دما آغاز می‌شود كه تا اواخر بهمن ادامه می‌یابد، متعاقب آن دوره‌ای دیگر با افزایش نسبی دما از اسفند تا اردیبهشت ادامه دارد. گرچه بر طبق تقویم رسمی كشاورزی تایلند، باران‌ها از اواخر تیر آغاز می‌شوند اما شروع موسم‌ها هر ساله متغیرند .

باران‌های بیگاه در فصل خشك به نام بارش‌های انبه شناخته می‌شوند. شهریور و مهر پرباران‌ترین ماه‌های سال در بانكوك هستند و با توجه به اشباع شدن زمین از باران و همچنین پست بودن زمین نسبت به سطح آب، آبان ماه فصل طغیان‌ها است. اگر در این ماه در بانكوك بسر می‌برید ممكن است در برخی نقاط شهر آب‌گرفتگی‌های نسبتاً عمیقی را ببینید .

در طول فصل خنك و خشك (آذر تا بهمن) دمای شبانه ممكن است تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد سقوط كند و روزها نیز با میانگین ۲۸ درجه سانتی‌گراد سپری می‌شوند. در طول ماه‌های بارانی (خرداد تا آبان) دمای هوا در روز حدود ۳۲ درجه سانتی‌گراد و در شب‌ها حدود ۲۶ تا ۲۸ درجه سانتی‌گراد است. به این مقادیر ۴ یا ۵ درجه برای فصل گرم (اسفند تا اردیبهشت) اضافه كنید. آب و هوای بانكوك برای اغلب ماه‌های سال بسیار شرجی است و دمای ادراكی ممكن است بیشتر از آنچه هواسنج نمایش می‌دهد باشد. در فصل گرم سال رطوبت آمیخته با آلودگی هوا است. ماه‌های آذر تا فروردین همراه با رطوبت كمتری هستند، خصوصاً هنگامی كه نسیم‌هایی از سوی فلات خورات به سمت شمال شرقی جریان می‌یابد و رطوبت را عقب می‌راند .

جمعیت :

جمعیت آن در سال ۲۰۰۷ برابر با ۸٬۱۶۰٬۵۲۲ نفر (با احتساب حومه ۱۰٬۰۶۱٬۷۲۶ نفر) برآورد شده‌است و در کرانه خاوری رود چائو فرایا در نزدیکی خلیج تایلند واقع شده‌است.

اماکن دیدنی وجذابیتهای بانکوک :

بانكوك جایی خارق‌العاده برای دیدار است. شهرت این شهر به ترافیك شدید خیابان‌ها زیر سایه جاذبه‌های این شهر گم شده است. آنقدر دیدنی در بانكوك وجود دارد كه می‌توانید یك هفته تمام را تنها به بازدید از آنها اختصاص دهید. البته بیشتر آنها در شهر كهن در جزیر راتاناكوسین مجتمع شده‌اند. كاخ‌های مجلل و دیدنی فراوانی در این شهر وجود دارند كه برخی از آنها همچنان سكناگاه خانواده پادشاهی تایلند است. دیدار از كاخ بزرگ تجربه‌ای یكتا را برای شما برجای خواهد گذاشت. معابد بانكوك برخی از بهترینِ انواع خود را در جهان شكل می‌دهند. معابد وات پرا كئو، وات پو و وات آرون از جمله دیدنی‌ترین‌ها هستند و در آنها از میزان كاربرد طلا و جواهرات در شگفت خواهید ماند. موزه‌های بانكوك اكثرا به هنر و معماری تایلندی پرداخته‌اند اما موزه ملی بانكوك جایی است كه هنر سایر ملل را نیز در كنار معرفی تاریخ این كشور به نمایش گذارده است.

پارك‌ها، باغ‌وحش‌ها و مجموعه‌های حیات وحش چون مزرعه كروكدیل‌ها و مزرعه مارها نیز از جذابیت بی‌همتایی برخوردارند. شما مي توانيد شیر دادن به مار را از نزدیك ببينيد.

هتل های بانکوک:

- هتل لمردین *5

- هتل آماری واتر گیت *5

- هتل پولمن بانکوک *5

- هتل بانکوک سیتی *4

- هتل بایوک اسکای *4

- هتل مونتین بانکوک *4

- هتل ایندرا ریجنت *4

- هتل آسیا بانکوک *4

- هتل ایستن *4

- هتل بانکوک پالاس *4

- هتل رزیدنس *3

جاذبه های توریستی و گردشگری پاتایا :

پارک سنگ های چند میلیون ساله و مزرعه کروکودیل ها

پارک سنگ های چند میلیون ساله و مزرعه کروکودیل ها ( Million Years Stone Park & Crocodile Farm ) در 9 کیلومتری شهر پاتایا قراردارد و در آن گیاهان زیبا، درختان و صخره های عظیم الجثه با قدمت چند صد سال و چند میلیون سال وجود دارند. در قسمتی از این پارک، مزرعه کروکودیل ها وجود دارد که بیش از 1000 کروکودیل را در خود جای داده است. حیوانات دیگری هم از جمله فیل ها، گربه ماهی های غول پیکر،مارماهی هایی از آمازون، گونه هایی از اسب ها و خرس های کمیاب، شیر، ببر، شتر و آهو در این پارک وجود دارند. هر روزه نمایشی جذاب و هیجان انگیز از کروکودیل ها نیز اجرا می شود.

جاذبه های گردشگری پاتایا : مینی سیام

مینی سیام ( Mini Siam ) نزدیک مرکز پاتایا قرار دارد و در آن ماکت های کوچکی از آثار تاریخی مشهور جهان و تایلند قرار دارد.

مینی سیام سومین مجموعه مینیاتوری بعد از نمونه های مشابه آن در هلند و تایوان است که بیش از 100 مدل مینیاتوری از آثار تاریخی و باستانی جهان را در مقیاس 1:25 در خود جای داده است. آثاری همچون معبدهای معروف تایلند مانند معبد بودای زمردین، برج ایفل، مجسمه آزادی، برج کج پیزا و تخت جمشید جزو این مجموعه هستند.

جاذبه های گردشگری پاتایا : جزیره مرجانی

جزیره مرجانی ( Koh Larn ) در7 کیلومتری جنوب غربی پاتایا قرار دارد و مسیر آن از پاتایا با قایق موتوری 15 دقیقه و با لنج 45 دقیقه طول می کشد. این جزیره یکی از زیباترین جزایر مرجانی با داشتن سواحل شنی سفید، آب تمیز و مرجان های فراوان است که گردشگران می توانند سوار بر قایق کف شیشه ای مرجان های زیبای آن را مشاهده نمایند.

جاذبه های گردشگری پاتایا : باغ استوایی نانگ نوچ

باغ نانگ نوچ ( Nongnooch Tropical Garden ) در 18 کیلومتری جنوب پاتایا قراردارد. این باغ زیبا مملو از انواع گل های ارکیده، نخل های زیبا، گیاهان تزیین شده و گل های گوناگون از اقصا نقاط جهان است. همچنین گروهی از خانه های سنتی تایلندی در این باغ وجود دارند.

هر روزه نمایش های فرهنگی و شوی فیل ها در این مکان اجرا می شود.

جاذبه های گردشگری پاتایا : باغ وحش ببرها

باغ وحش ببرها ( Si Racha Tiger Zoo ) در شمال شهر پاتایا قرار دارد و بیش از 200 ببر بنگال و 100000 کروکودیل را در خود جای داده است. علاوه بر این، حیوانات دیگری مانند شترمرغ، شتر تک کوهان، کانگورو و پرندگان عجیبی در این باغ وحش وجود دارند. در اینجا می توانید ببینید که چگونه ببرها، خوک ها و سگ ها در آرامش با یکدیگر زندگی می کنند.

شوی حیوانات مانند پرش ببرها از حلقه آتش، راه رفتن روی بند، کشتی کروکودیل ها، رقص و بازی بسکتبال فیل ها از جمله نمایش هایی است که در این باغ وحش اجرا می شوند.

جاذبه های گردشگری پاتایا : موزه ریپلی

موزه ریپلی "باور می کنی با نه؟" ( !Ripleys Believe It or Not ) در طبقه سوم مرکز خرید رویال گاردن در مرکز پاتایا قرار دارد و مجموعه ای از اشیاء عجیب و غریب از گوشه کنار جهان در آن یافت می شود. همچنین یک نمایش چهاربعدی هیجان انگیز نیز در این اجرا می شود که می توانید از آن لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری پاتایا : دنیای زیر آب

مکانی که به دنیای زیر آب ( Underwater World ) در پاتایا شهرت یافته است بزرگترین و مدرن ترین آکواریم آسیا می باشد که در جنوب پاتایا قرار دارد. این آکواریم که به شکل تونل استوانه ای شیشه ای است 100 متر طول دارد و بیش از 4000 موجود آبزی در 200 گونه متفاوت را در خود جای داده است.

جاذبه های گردشگری پاتایا : خانه مقدس حقیقت

خانه مقدس حقیقت ( Sanctuary of Truth ) بنای چوبی عظیم و با ابهت معبد مانندی است که در شمال پاتایا در کنار دریا واقع است و بلندترین نقطه آن 105 مترارتفاع دارد. این بنا طوری ساخته شده است که در برابر باد و نور آفتاب ساحل دریا مقاوم باشد.

این بنا بر اساس قوه ابتکار و خلاقیت تایلند قدیم ساخته شده و با مجسمه های کنده کاری شده چوبی تزئین شده است. هدف از به کارگیری این مجسمه ها، استفاده از هنر و فرهنگی بوده است که منعکس کننده دیدگاه قدیم، دانش کهن و حکمت و فلسفه شرقی است. این موارد سبب می شود که بازدیدکنندگان زندگی کهن، مسئولیت انسان، افکار اولیه، چرخش زندگی، ارتباط زندگی با جهان و هدف مشترک از زندگی به سوی یک مدینه فاضله را درک نمایند.

سرگرمی های دیگری نیز همچون شوی دلفین ها در این مکان اجرا می شود.

جاذبه های گردشگری پاتایا : موزه بطری های شیشه ای

موزه هنری بطری های شیشه ای ( The Bottle Art Museum ) شامل بیش از 300 نوع اثر هنری دست ساز درون بطری های شیشه ای است که حاصل زحمات مجسمه ساز آلمانی پیتر بدلایس ( Peter Bedelais ) می باشد. ماکت های مینیاتوری تعدادی از آثار توریستی جهان، کلیساها، معبدها، کاخ ها و کشتی ها از جمله آثاری هستند که در این بطری های شیشه ای جای گرفته اند.

جاذبه های گردشگری پاتایا : کوه بودا

کوه بودا ( Khao Chi Chan ) کوهی است که تصویر بودا با لیزر بر روی آن حک شده است. این تصویر 109 متر بلندی و 70 متر پهنا دارد.

جاذبه های گردشگری پاتایا : معبد مدرن وانسانگ وارارام

معبد وانسانگ وارارام ( Wat Yansangwararam ) مهمترین معبد پاتایا می باشد که ساختمانی مدرن دارد. معماری این معبد الهام گرفته از معماری ژاپن، چین، هند، سوئیس و ... است و مرکزی برای مدیتیشن نیز می باشد. در کنار این معبد یک موزه چینی ( Chinese Museum ) با نام Wihan Sian قراردارد که شامل آثار هنری با ارزش و آنتیک کشور چین است.

این معبد در 12 کیلومتری جنوب پاتایا قرار دارد و تنها 3 کیلومتر با باغ استوایی نانگ نوچ فاصله دارد و همچنین نزدیک به کوه بودا است.

توجه: بازدید کنندگان معبد باید شانه هایشان پوشیده باشد و دامن یا شلوار بلند بر تن داشته باشند.

جاذبه های گردشگری پاتایا : شوی آلکازار و تاتر آلانگ کارن

شوی آلکازار ( Alcazar ) و تاتر ( Alangkarn ) از جمله نمایش های جذابی هستند که دیدن آنها می تواند لحظات خوش و به یاد ماندنی را برای گردشگران به ارمغان بیاورد.

جاذبه های گردشگری پاتایا : پارک پاتایا و پارک آبی آن

پارک پاتایا که در شمال ساحل جومتین پاتایا قرار دارد شامل شهر بازی، یک پارک آبی بزرگ ( Water Park ) و یک برج ساحلی با رستوران گردان است که می توان از آن منظره ای زیبا از پاتایا را مشاهده نمود.

جاذبه های گردشگری پاتایا : دهکده فیل ها

دهکده فیل ها ( Elephant Village ) در سال 1973 برای مراقبت از فیل هایی که از کارافتاده شده اند و دیگر توانایی کارهای سنگین در جنگلهای تایلند را ندارند ساخته شد. در اینجا فیل ها آزاد هستند و به دقت ار آنها مراقبت می شود.

نمایش هایی همچون فوتبال فیل ها، رژه فیل ها و فیل سواری در جنگل در این مکان اجرا می شود.

______________________________________

هتل های پاتایا :

- هتل هیلتون پاتایا *5

- هتل رویال کلیف *5

- هتل آماری اورکید *5

- هتل هالیدی این *5

- هتل مریوت ریزورت *5

- هتل پولمن پاتایا *5

- هتل مونتین پاتایا *4

- هتل آسیا پاتایا *4

- هتل سنترا پاتایا *4

- هتل آبیس پاتایا *3

- هتل پاتایا سنتر *3

توضيح فارسي : تور بانکوک همه روزه | تور ترکیبی تایلند |تور های بانکوک،پاتایا،پوکت

///////////////////////////////////////

تور تایلند با پرواز عمان ایر ، تور میکس تایلند

توضيحات :

1- پرواز بصورت چارتر و غير قابل استرداد مي باشد .

2- کميسيون کودک با تخت نصف بزرگسال و به کودک بدون تخت و زیر 2 سال کميسيون تعلق نمي گيرد .

3- نرخ کودک زیر 2 سال 200000 تومان می باشد.

4- مسافرمدارک لازم جهت اخذ ویزا :اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار ، یک قطعه عکس رنگي 3*4 زمينه سفيد ، کپي از صفحه اول و دوم شناسنامه ، مشخصات فردی شامل ( آدرس ، تلفن منزل و محل کار ، تلفن همراه و شغل مسافر)

5- صدور بيمه برای افراد بالای 55 سال اجباری و هزینه آن بر اساس سن دقيق مسافر اعلام و به قيمت های فوق اضافه مي گردد .

6- مسئوليت کنترل پاسپورت بعهده آژانس ثبت نام کننده مي باشد و آژانس ریما گشت هيچگونه مسئوليتي در قبال ممنوعيت خروج از کشور مسافر ندارد .

تصاویر

bankok 1.jpg pataya 1.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text