عضویت در خبرنامه

بازدید از جاذبه های گردشگری اسپانیا

اسپانیا به یکی از مهیج ترین سفر های عمرتان تبدیل می شود . اگه هیجان یکی از معیار های انتخاب مسیرتان محسوب می شود به اسپانیا خوش آمدید !! اینکه بخواهیم اسپانیا را در یک جمله کار بسیار سختی است ، اسپانیا نه کشور بزرگ و نه کشور کوچکی است . سواحل پر جمعیت ، مسابقات گاو بازی ، روم باستان ، قلعه ها و آثار باستانی مربوط به قرون وسطی ، روستاهای نما سفید آندولوسیه ، شهر های معروف و به نام بارسلون و مادرید از ترکیب هایی است که شمارا به اسپانیا می کشاند .

اسپانیا ترکیبی از مدرن و سنتی می باشد ، گرچه طی سالها اسپانیا با تکنولوژی پیشرفت کرده ولی این دلیل بر این نمیشه که برای کسایی که به دنبال طبیعت و ... هستند این سفر مناسب نباشد. دهانه های همیشه سبزرود گالیسیا یا بیابان های آلمریا و یا کوه های استوار سیرانوادا از خوشگلی های طبیعت اسپانیا هستند که پیشنهاد میشه حتماً به این جاذبه ها سربزنید .

@val3

قصر سلطنتی Placio Real مادرید اسپانیا

این قصر مادرید که در حال حاضر اقامتگاه پادشاه اسپانیاست البته در جشنواره ها و مناسبت ها از این قصر استفاده می شود این قصر از سال 1738 تا سال 1755 ساخته شد و شاه اسپانیا دکارلوس سوم تا سال 1764 در آن زندگی کرد.

آزاد کردن گاو های خشمگین

شهر پامپولا در ناوارای اسپانیاست که به خاطر فستیوال سن فرمین که هر سال از 6 تا 14 جولای برگزار میشه ، شهرت پیدا کرده ، یکم عجیب به نظر می آد ولی در میانه فستیوال ، صدها گاو خشمگین رها شده و به دنبال مردم می کند و به گونه ایست که مردم باید برای نجات جان خودشون فرار کنند .

@val3

ساحل لاکونچا اسپانیا

ساحل لاکونچا به یکی از بهترین سواحل اروپا شهرت دارد . این ساحل در سن سباستین اسپانیا که پوشیده شده با صخره های شیب دار پوشیده شده قرار دارد که باد های شدید یکی از مشخصه های این ساحل می باشد. موج سواری ، قدم زدن ، میل کردن غذا در رستوران های خوب و بنام اسپانیا از فعالیت هایی که در این ساحل انجام میشه داد .

آبروی سگویا اسپانیا

آکیوداکت یا آبروی سگوویا یکی از مهم ترین آثار تاریخی اسپانیاست که مربوط به روم باستان است که با مرمت ها و محافظت های بسیار به بهترین شکل خود ماندگار شده است . این آبرو در 16 کیلومتر آب را از رود فریو به گوویا می رساند این رود بدون استفاده از ملاط و با استفاده از 24 هزار گرانیت ساخته شده ، ساخت این بنا 50 سال طول کشیده و تا قرن 20 فعال بود و مورد استفاده قرار می گیرد .

@val3

شهر سوانسا ، اسپانیا

این شهر دقیقاً نمونه بارز یک شهر قرون وسطی است این شهر بین شهر مادرید و والنسیا قرار دارد این شهر در شیب کوهستان ساخته شده و این شهر را به یکی از جذاب ترین منظره های اسپانیا تبدیل کرده است ، این شهر بروی دره ساخته و به الماسی در شهر کاستیلا لامانچا تبدیل شده شناخته می شود .

جزیره ایبیزا اسپانیا

جزیره ایبیزا دور از سواحل اسپانیاست و بیشتر در دریای مدیترانه واقع شده است ، این جزیره از محبوب ترین سواحل اروپاست که به برگزاری مهمانی های و فستیوال ها شهرت دارد ، تابستان بهترین زمان سفر و اوج این مهمانی ها و فستیوال هاست .

[(img)|1030702790842001B

کلیسای ساگراد فامیلیا اسپانیا

این کلیسا برای افراد کاتولیک است ولی این به معنای آن نیست که بازدید از این کلیسا برای سایر مردم ممنوع است ، بلکه درب این جاذبه گردشگری به روی مردم سرتاسر جهان به هر دینی که باشند باز است. این کلیسا از بازدید کلیساهای جهان است که توسط معماری بنام آنتونی گوادی طراحی شده است که تا زمان مرگش بروی این پروژه مشغول به کار بود دقیق تر اگر باشیم معمار 40 سال تا زمان مرگش در سال 1926 بروی این پروژه کار کرد . شروع ساخت این کلیسا در 1882 بود که هنوز خاتمه نیافته است .

کاخ ال اسکوریال اسپانیا

زمان فرمانروایی شاه فیلیپ سوم در تپه های ماهورهای سییرادی گواداراما ، این کاخ ساخته شده در بازه های زمانی متفاوت به عنوان موزه ، صومعه ، مدرسه ، قصر سلطنتی و ... از این قصر استفاده شد.

@val3

مسجد کوردوبا اسپانیا

مزکوئیتا یا همین مسجد کوردوبا یکی از بناهای دیدنی اسپانیاست که ستون ها و طاق های سالن اصلی این بنا از علل شهرت آن است . این مسجد ابتدا یک معبد رومی و سپس تبدیل به کلیسا شد .

قصر الحمرا اسپانیا

این قصر از مهم ترین جاذبه های گردشگری اسپانیا است که قسمتی از آن باغ و بیشتر آن ساختمان اصلی قصر است ، این قصر در فلاتی روبروی شهر گرانادا در قسمت جنوبی اسپانیاست ، سالیانه گردشگران بسیاری برای بازدید از قصر الحمرا به شهر گرانادا سفر می کنند .