عضویت در خبرنامه

جاذبه های گردشگری سنگاپور | مالزی

سنگاپور

جاذبه های گردشگری سنگاپور : ماجراجوئی شبانه

در این جاذبه پر هیجان برنده جایزه شوید. ارتباط نزدیک با موجودات شب زنده دار در حال انجام عادات شبانه خود را برای شما فراهم می کند.حیوانات گوشتخوار را بدون هیچ قید و بندی ببینید از نزدیک با روباه ها و سنجابهای پرنده آشنا شوید به راحتی به تماشای خوک خرطوم دار و دیگر جانوران بپردازید.این یک نجربه فراموش نشدنی برای همه سنین از طریق ترن برقی یا قدم زدن در شب می باشد.

مناطق دیدنی سنگاپور : پرندگان Jorong

اجازه دهید تخیلات فرزندانتان در پارک پرواز کند خانه 8000 پرنده و بیش از 600 گونه. شما در Lory Loft جائیکه پرندگان بی نظیر و رنگارنگ را مستقیما از میان دستان شما خواهند خورد خواهید دید.

مطمئن باشید که می توانید صحنه پلیکان را در حالیکه برای خوردن ماهی شیرجه می زند در اولین گالری زیر آب دنیا در Pelican Gove فیلم برداری کنید.همچنین از رژه پنگوئن ها و دریاچه فلامینگوها در حدود 1001 فلامینگو آنرا با افتخار خانه می نامند دیدن فرمائید.

جاذبه های گردشگری سنگاپور : شهر برفی

تصور کنید 150 تن (معادل وزن 30 فیل) برف در سنگاپور! در شهر برفی می تواند فعالیتهای زمستانی مانند تیوپ برفی اسکی اسنو بورد را تجربه کنید حتی می توانید با کودکان خود در خانه های برفی برف بازی کنید یا اینکه برای خود آدم برفی بسازید.

مناطق دیدنی سنگاپور :پارک آبی Wild wild wet

چه راهی بهتر از این است که جذابیت یک پارک بازی آبی را برای جلب توجه کودکان 2 برابر کنیم؟

بهترین ساعات خود را در سرسره های بزرگ آبی با شلپ شلوپ کردن بگذرانید.همه ی خانواده خود را با

یک کشتی بادی از سطحی پر از آب به پائین ببرید و یا از سقوط در یک رودخانه دست ساز لذت ببرید.

مناطق دیدنی سنگاپور :باغ ارکیده Mandai

مناظر زیبای دامنه های پوشیده از غنچه های رنگارنگ ارکیده را در بزرگترین باغ سنگاپور تجربه کنید.ابن جذابیتها شامل بیش از 200 نمونه مختلف از ارکیده ها است.که در اینجا روئیده اند و باغ آبی با رودهای سر سبز که به صورت طبیعی در میان باغ پیچ و تاب می خورند.

مراقب پرنده های زیبا و دیگر پرندگان جنگلی که برای تغذیه به آنجا می روند باشید.

جاذبه های گردشگری سنگاپور : قایقرانی بر روی رودخانه سنگاپور

سوار یکی از قایقهای تفریحی در حالیکه روی رودخانه سنگاپور حرکت می کنید نظاره گرتبدیل یک روستای کوچک که اقامتگاه ماهیگیران بود به بزرگترین بنادر تجاری جهان باشید.در طول حرکت داستان چگونگی تبدیل سنگاپور از یک دهکده کوچک به بندری بزرگ را خواهید شنید.

مناطق دیدنی سنگاپور :دیدار از شهر بوسیله Hippo تور

یکی از بهترین راههای دیدار از سنگاپور استفاده از اتوبوسهای بدون سقف Hippo می باشد با خرید بلیط یک روزه شما می توانید از تمام نقاط مسیرهای چهارگانه این تور استفاده کنید.

مسیرهای تور 34 نقطه گردشگری سنگاپور را شامل می شود و اتوبوسها هر 19 دقیقه در این نقاط حاضرند.

جاذبه های گردشگری سنگاپور : حومه شهر Kranji

در حومه شهر سنگاپور مزارع زیبا با تزئینات مختلفی وجود دارد مزارع ارکیده کشاورزی بزرگ و همچنین مناطق طبیعی حفاظت شده.در میان این مزارع Format نیز دیده می شود که یک مکان بازار شکل برای کشاورزان و روستائیان است تا در آنجا محصولات خود را عرضه کنند.حومه شهر همچنین شامل نواحی مردابی SurgeiBuloh می باشد که اولین و تنها منطقه مردابی حفاظت شده و طبیعی در سنگاپور است.

این منطقه شامل بیش از 500 گونه از جانداران و گیاهان است.

جاذبه های گردشگری سنگاپور : فستيوال قايق اژدها

در پانزدهم ماه ژوئن به ياد مرگ كوايان (Quyuan) شاعر چيني قرن چهارم قبل از ميلاد كه در اعتراض به فساد سياسي حكومت, خود را غرق كرده بود, مراسمي بر پا مي‌شود.در اين روز, مردم برنج و گوشت پيچيده شده در برگ بامبو را به رودخانه مي‌ريزند تا ماهيهاي رودخانه از خوردن جسم او صرف‌نظر كنند.

از آن پس تا به حال در سالروز مرگ اين شاعر, مسابقه قايقراني بنام «مسابقه قايق اژدها» در خليج« مارينا » (Marina) برگزار مي‌شود و تيمهاي مختلف از سرتاسر جهان در اين مسابقه به رقابت مي‌پردازند و غرفه‌داران نيز در اطراف خليج به فروش برنج و كالاهاي مختلف مي‌پردازند.

جاذبه های گردشگری سنگاپور : فستيوال روح گرسنه

هفتمين ماه قمري به جشن «روح گرسنه» اختصاص يافته است كه به عقيده مردم, در اين زمان دروازه‌هاي جهنم باز مي‌شوند و روح مردگان آزاد شده به زمين مي‌آيند.

در اين ماه, غذا , دعا و« پول جهنم » براي تسكين ارواح تقديم مي‌گردد. در شامگاه نيز مراسمي مانند اجراي اپراهاي خياباني چين برگزار مي‌شود.

نكته جالبتر اينكه هيچ ازدواج يا سفر خطرناكي , مثل سفرهاي دريايي در اين ماه انجام نمي‌شود.

جاذبه های گردشگری سنگاپور : فستيوال نيمه پائيز

اين فستيوال در ياد بود وطن‌پرستي بنام « سويان زانگ»Shu Yuan Zhang كه طرح براندازي سلسله «يان» (Yuan) را در قرن چهاردهم ريخت, برپا مي‌شود و به گفته برخي, او نقشه خود را به اتفاق شورشياني كه در كيك‌هاي به شكل ماه مخفي شده بودند با موفقيت به اجرا رساند.

از اين‌رو امروزه نانهاي روغني به شكل ماه با لوبيا قرمز و بذر درخت كنار بعنوان هدايا معاوضه مي‌شوند. مردم فانوسها را در هر اندازه و شكلي حمل مي‌كنند.

در سنگاپور باغ چيني‌ها محل مخصوص اين مراسم است.

جاذبه های گردشگری سنگاپور : ديپاولي (Deepavali)

نام مراسم, پيروزي «خوبي» بر «بدي» يا «شيطان» و كنايه‌از افسانه كشتن ظالمانه ناراكاسورا (Narakasura)بوسيله شاه كرشنا Krishna است كه شروع سال نو هندي محسوب مي‌شود.

اين زمان براي جامعه شغلي, زمان تسويه حساب است. هم چنين اعتقاد بر اين است كه روح اقوام در طي جشن به زمين مي‌آيند و چراغهاي نفتي براي راهنمايي و هدايت آنها روشن مي‌شود. در اين مراسم نيز مثل جشنهاي چيني‌ها و مسلمانان از هر نژاد و قومي، دوستان در فضاي باز به ديدار يكديگر مي‌روند. معابد كوچك هندويان و خيابانها با چراغ و وسايل زرق و برق‌دار آذين‌‌بندي مي‌شوند.

تصاویر

99-96.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text