عضویت در خبرنامه

جاذبه های گردشگری قبرس شمالی

جاذبۀ توریستی گیرنه : غواصی

یکی از قابل توجه ترین جاذبه های بیرونی در قبرس، غواصی در ساحل شمالی دریای مدیترانه است که بسیار عالی و با برنامه ریزی دقیق انجام می پذیرد. دروس غواصی BSAC و PADI توسط مرکز غواصی قبرس انجام می پذیرد که حدود 2 کیلومتر/ 1.5 مایل به سمت شرق در سانتوریا هالیدی ویلیج واقع شده است. همچنین مرکز غواصی بلوو دلفین، که تحت نظر جاسمین کورت هتل (واقع در جادۀ ناچی تالات) فعالیت می کند، علاوه بر غواصی، ارائه دهندۀ کیوسک های توریستی مناسبی در لنگرگاه قدیمی می باشد. علاوه بر اینها، مرکز غواصی ترتل بای به نمایندگی از طرف سمپاتی هتل (واقع در علی اوچاک سوکاک) محل مناسبی برای گردشگران است و شما را به تعدادی از برترین مناطق غواصی در قبرس شمالی و دورتر از آن می برد که در آنجا می توانید لاکپشت، مارماهی، اختاپوس، و انواع ماهی های تون و غیره را ببینید.

آدرس: گیرنه، قبرس، سی وای

جاذبه های توریستی گیرنه : گشت زنی با قایق

تعداد زیادی پکیج های سفر با قایق وجود دارد. اگرچه بسیاری شگت زنی های روزانه را ترجیح می دهند که معمولا ساعت 10:30 ساحل را ترک می کنند و حدود 4:30 مراجت می کنند و ارائه دهندۀ موزیک، شنا و غواصی با لوله و ماسک، ناهار بصروت باربیکیو و سایر سرگرمی های مشابه هستند. به عنوان مورد تحریک کنندۀ دیگر می توان از تورهای قایقی افرودیت نام برد که غواصی معمولی و عمیق و نیز ماهیگیری از برنامه های اصلی آن است.

آدرس: گیرنه، قبرس، سی وای

جاذبۀ توریستی گیرنه : کوهنوردی

مناظر کوهستانی آن اطراف ارزش سیاحتی بالایی دارند و از مسیرهای پیاده روی بسیار زیبایی برخوردارند. تورهای کوهنوردی نیمه روزه و تمام روزه هستند و با استفاده از راهنماهای مجرب تور محلی، شمارا به دیدن اطراف ناحیۀ گیرنه می برند. در نظر داشته باشید که در مسیر پیاده روی، احتمالا مجبور خواهید بود از صخره های سنگی عبور کنید و از قله های سنگی بالا روید، هرچند همیشه مناظر انتهای سفر جبران کنندۀ این تلاشها هستند. سفرهای چالش برانگیزتر و طولانی تری نیز ارائه می شوند که کوهنوردان سفر خود را از Cape Kormakitis (غرب) شروع می کنند و پس از سفری 10 روزه در Cape Apostolos Andrea (منتهی الیه شرقی) به اتمام می رسانند.

آدرس: گیرنه، قبرس، سی وای

جاذبۀ توریستی گیرنه : تماشای لاکپشت ها

جاذبه ای عجیب ولی بسیار به یادماندنی، تماشای فصلی لاکشپت هاست که در سواحل مختصی در اطراف گیرنه و شبه جزیرۀ کارپاس اتفاق می افتد. تماشای لاکپشت ها مطمئنا جاذبه ای غیرمعمول است که در ماه های جولای و آگست اتفاق می افتد. زمانی که تعداد زیادی از لاکپشت های دریایی عظم الجثه و لاکپشت های سبز رنگ به ساحل شرقی الاقادی تورتل می رسند و قابل مشاهده هستند. هرچند، تماشای لاکپشت ها در این ناحیه از قبرس باید همیشه با هماهنگی جامعۀ محافظت از لاکپشت ها (SPOT) انجام گیرد و آنها مشتاقانه بهترین زمان و مکان ممکن برای این کار را پیشنهاد می دهند.

آدرس: گیرنه، قبرس، سی وای

جاذبه های گردشگری گیرنه : پارک آبی اختاپوس

پارک های آبی در سراسر قبرس بسیار معمول می باشند و گیرنه نیز نمونۀ منحصر به خود را داراست: پارک آبی اختاپوس. اگرچه این جاذبه بیشتر برای کودکان طراحی شده و نمی تواند با سایر پارک های آبی بزرگتر قبرس، مانند پارک آبی دنیای آب در ایاناپا رقابت کند، ولی برای خانواده هایی که به دنبال جایی خنک و دلپذیر برای استراحت می گردند بسیار مناسب است.این پارک آبی تقریبا ارزان است و تخت های بیشماری دارد برای آن دسته از والدینی که ترجیح می دهند زیر آفتاب دراز بکشند و مناظر عجیب و غریب آبی را تماشا کنند تا اینکه به باغ وحش کنار پارک بروند.

آدرس: جادۀ بشبارماک، جاتالکوی، قبرس، سی وای

مناطق دیدنی فاماگوسا: تورهای اتوبوس قرمز

اگر در حدود 2.5 ساعت وقت اضافی دارید حتما در تور اتوبوس های قرمز شرکت کنید و از سیاحتی به همراه یک تورهدایت شونده در اطراف منطقۀ Protaras لذت ببرید. این تور اطلاعات جامعی در مورد جنوب شرقی قبرس ارائه می دهد. این تورها از شهر Protaras شروع به حرکت کرده و شما را به ایاناپا و دهکده های اطراف برده و از کنار "مسیر سبز" نیز عبور می دهند و در تمام طول مسیر توضیحاتی به زبان انگلیسی به شما ارائه می گردد. سعی کنید از این تور در ابتدای سفر خود بهره برید زیرا بدین ترتیب فرصت خواهید داشت از جاذبه هایی که برایتان جالب بوده دوباره بازدید کنید. در اوقات شلوغ، این تورها کاملا رزرو شده اند بنابراین سعی کنید از قبل آنرا رزور کنید. اگر احساس می کنید هوای ناحیه گرم است و نیاز به هوای خنک دارید، در سکوی سرباز بالایی نشسته و از نسیم ملایم و مناظر شگفت انگیز اطراف لذت برید.

جاذبه های گردشگری فاماگوسا: غواصی

غواصی جاذبۀ شاخص این ناحیه از قبرس می باشد و تعدادی مناطق غواصی دلفریب و واقعا استثنایی در فاماگوسا مشخص شده اند؛ مانند اطراف شبه جزیرۀ کارپاس در شمال و بین ایاناپا و لارناکا در جنوب، یعنی جایی که لاشۀ بازسازی شدۀ کشتی زنوبیا (Zenobia) در آنجا حضور دارد. منطقۀ کارپاس بقایای کشتی ها و جاذبه های زیردریایی بسیاری دارد و اگر خوش شانس باشید می توانید لاشۀ برخی از کوزه های غرق شده و نیز ماهی های کم نظیر barracuda، ماهی های تن و لاک پشت ها را مشاهده کنید.

جاذبه های گردشگری فاماگوسا: ناحیۀ Varosia Maras

شاید یکی از جذاب ترین و عجیب ترین جاذبۀ گردشگری قبرس، ناحیل ممنونۀ Maras (Varosia به یونانی) باشد که واقعا ارزش بازدید دارد. این ناحیه یکی از یادآوران سال 1974 می باشد؛ زمانی که نیروهای ترکیه حمله کردند و تمام این ناحیه توسط سیم های خاردار مسدود شده و تبدیل به ناحیه ای غیرقابل سکونت گردید. امروزه ساحل Varosia و برج های آجرنمایش غیرقابل استفاده است و این ناحیه تبدیل به شهر ارواح شده است و تنها بخش کوچکی از ساحل فوق العاده اش قابل استفاده می باشد. شاید برخی از توریست ها مایل باشند با وسایل حمل و نقل خود در قسمت غربی Maras سیاحت کرده و از پشت حصارها به درون این منطقۀ ممنوعه نظری بیندازند، اما توجه داشته باشید که عکس برداری اکیدا ممنوع است.

مناطق دیدنی نیکوزیا: تورهای پیاده به همراه راهنما

تورهای پیاده از Plateia Eleftherias شروع شده به سمت Ippokratous حرکت می کنند و از موزۀ Leventis Municipal و سپس از مسجد عمریه واقع در Trikoupi عبور می کنند. پس از آن به سمت Plateia Tyllirias و Patriarchou Grigoriou روانه می شوند تا به House of Hatzigeorgakis Kornesios می رسند. سایر جاذبه های واقع بر این مسیر عبارتند از: قصر Archbishop، بنای فرهنگی Makarios، کلیسای Agios Ioannis، موزۀ قومی/نژادی، دروازۀ فاماگوسا و استحکامات Flatro (Sibeli). سایر تورهای پیاده که توسط کارمندان ادارۀ توریسم قبرس و از مسیرهای مختلف هدایت می شوند، هر هفته دوشنبه ها، پنج شنبه ها و جمعه ها فعالیت می کنند. در نیکوزیای شمالی تورهای پیاده از Ledra Palace Hotel Crossing شروع شده از Memduh Asar Sokak و Zahra Sokak عبور کرده و به همان نقطۀ آغازین ختم می شوند.

آدرس: Plateia Eleftherias، نیکوزیای جنوبی

جاذبه های گردشگری نیکوزیا: مسجد اعراب

مسجد اعراب در جوار Plateia Faneromenis واقع شده است و جاذبۀ نادری است چراکه جمع و جور شده و دیگر درهایش را به روی مردم عادی باز نمی کند. این مسجد کوچک قبلا در دوران Lusignan با نام کلیسای Stavros tou Misirikou شناخته می شده و اکنون به خاطر گنبدها و طاق های هشت ضلعی اش معروف است.

آدرس: Plateia Okostiogdois Oktovriou، نیکوزیای جنوبی

مناطق دیدنی نیکوزیا: حمام بزرگ تاریخی

حمام بزرگ که به تازگی بازسازی و مجهز شده حمام تاریخی و معروف ترکی است که به محلی ها و بازدیدکنندگان سرویس های مشابهی ارائه می دهد. در ورودی حمام بسیار زیبا تزئین شده و پایین تر از سطح خیابان قرار می گیرد. سونای بخار و ماساژها، علاوه بر معماری تاریخی، از برگ های برندۀ این حمام می باشند.

آدرس: Irfan Bey Sokak 9، نیکوزیای شمالی

جاذبه های گردشگری نیکوزیا: تئاتر سایه های ترکی قبرس

تئاتر سایه های ترکی قبرس، که گردشگران خانوادگی و صاحب فرزند را شدیدا جذب می کند، در حقیقت تنها جاذبه در نوع خود بر روی این جزیره می باشد. تئاتر سایه ها روزگاری پایه و اساس سرگرمی های قبرس بود و امروزه نمایش ها مخصوص آن در مهمان خانۀ بزرگ بر روی صحنه می روند. زمان نمایش های این تئاتر متفاوت است بنابراین لازم است که از قبل برای دیدن نمایش های آن برنامه ریزی کنید.

آدرس: مهمان خانۀ بزرگ، واقع در Arasta Sokak، نیکوزیای شمالی

جاذبه های گردشگری نیکوزیا: کلیسای Faneromeni

Plateia Faneromenis، که در نزدیکی خیابان لیدرا واقع شده، امروزه یک میدان عمومی نسبتا ساکت است اما قبل از اتفاقات سال 1974 در حکم قلب نیکوزیا بود. کلیسای زیبای Faneromeni که در مرکز میدان واقع شده و بر منطقه غلبه دارد، در قسمتی از یک صومعۀ ارتدکس قدیمی استقرار یافته و در واقع بزرگترین کلیسای تمام شهر می باشد. ساخت این کلیسیا در سال 1872 به اتمام رسید و نمایانگر تلفیق فوق العاده ای از معماری بیزانس و لاتین و نئوکلاسیک می باشد. جاذبه های مذهبی زیادی در این اطراف وجود دارد و Marble Mausoleum یکی از شاخص ترین آنهاست.

آدرس: Plateia Faneromenis، نیکوزیای جنوبی

مناطق دیدنی نیکوزیا: Laiki Yitonia

ترجمۀ تحت الفظی Laiki Yitonia به معنای "همسایگی معروف" می باشد و این دقیقا همان چیزیست که باید باشد. مناطق Laiki Yitonia پس از بازسازی و تعمیر در سال های اخیر، به اصلی ترین منطقۀ توریستی نیکوزیا تبدیل شده که در بخش جنوبی شهر قدیمی واقع شده اند. این منطقه بدلیل محبوب شدیدش پرشده است از رستوران ها، میخانه ها، فروشگاه ها و جاذبه های همانند. شعبه ای مرکز توریستی قبرس نیز اینجا مستقر است و مکان خوبیست برای تهیۀ رایگان نقشه ها و بروشورهای رایگان.

آدرس:نیکوزیای جنوبی، قبرس، سی وای

جاذبه های گردشگری نیکوزیا: کتابخانۀ سلطان محمود 2

کتابخانۀ سلطان محمود 2 در نیکوزیای شمالی واقع شده که ساختمانی هشت ضلعی دارد و کمتر از 200 سال پیش ساخته شده است.جاذبه های این کتابخانه شامل حدودا 2.000 جلد کتاب می شود که برخی از آنها قرنها قدمت دارند. و داخل ساختمان نیز به سبک رنگارنگ همراه با کتیبه ها و خطاطی های زیبا تزئین شده است.

آدرس:میدان سلیمیه، نیکوزیای شمالی

مناطق دیدنی نیکوزیا: مسجد عمریه

مسجد عمریه ابتدا به عنوان کلیسای آگوستائی مریم مقدس شروع به کار کرد و گفته شده در قرن 14ام میلادی ساخته شده است. اگرچه، این کلیسا در دست عثمانیان غارتگر آسیب های فراوانی را متحمل شد اما بعد از آن به عنوان این مسجد دلفریب بازسازی شد. بسیاری معتقدند که عمر، یکی از پیامبران مسلمان، در قرن 7ام در این ناحیه دفن شده است. مناره های این مسجد نیز بسیار گیرا هستند و در آسمان شهر بسیار جلب توجه می کنند. گردشگران باید توجه داشته باشند که همواره هنگام ورود به مسجد باید کفش هایشان را در ورودی گذاشته و از عطرهای مناسب نیز استفاده نمایند.

آدرس: گوشۀ Plateia Tyllirias and Trikoupi، نیکوزیای جنوبی

مناطق دیدنی نیکوزیا: حمام عمریه

گردشگرانی که تعطیلات خود را در نیکوزیا می گذرانند غالبا دوست دارند در تاریخچۀ ترکی این منطقه غوطه ور شوند و در کنار آن از حمام بخار آرامش بخش حمام عمریه لذت برند. حضور در این حمام خود بهترین راه برای آشنایی بیشتر با فرهنگ و میراث ترکی می باشد. داخل و خارج ساختمان این حمام بسیار شیک و خوش سبک است که در قرن 16ام میلادی ساخته شده. علاوه بر حمام بخار سنتی، این حمام ارائه دهندۀ انواع درمان های زیبایی، ماساژها و طب گاهی می باشد.

آدرس: Plateia Tyllirias 8، نیکوزیای جنوبی

جاذبه های گردشگری نیکوزیا: Panagia Chrysaliniotissa

باستانی ترین کلیسای دوران بیزانس در این شهر کلیسای Panagia Chrysaliniotissa می باشد که تقریبا 600 سال پیش ساخته شد و به مریم باکره تقدیم شده است. این کلیسا که حاوی نقاشی ها و مجسمه های مذهبی و کارهای هنری بسیار ارزشمند است، گفته می شود به درخواست ملکه هلنا از کشور پالئولوگوس ورودی رایگان اعمال می شود.

آدرس: Arhiepiskopou Filotheou، نیکوزیای جنوبی

جاذبه های گردشگری نیکوزیا: پارک سرزمین عجایب شترمرغ

پارک سرزمین عجایب شترمرغ، یک پارک خانوادگی و بسیار مناسب برای کودکان است که مفتخر است خود را بزرگ ترین سرزمین و پارک شترمرغ ها در سرتاسر اروپا بنامد. این پارک با ماشین حدود نیم ساعت با نیکوزیا فاصله دارد و از بزرگ راه ترودوس عبور می کند. تورهای راهنما موجود در پارک به شما کمک می کنند که اطلاعات بیشتر در مورد این جانوران عظیم الجثه بدست آورید و این در حالیست که کودکان شما اوقات خوشی را در زمین بازی های این پارک خواهند داشت. و غالبا بچه شترمرغ های دوست داشتنی هم وجود دارند که بتوان به آنها محبت ورزید و بازی کرد.

آدرس: Agios Ioannis Maloundas، نیکوزیای حنوبی

جاذبه های گردشگری نیکوزیا: باغ های شهرداری

بدلیل اینکه نیکوزیا منطقۀ ساحلی نیست، جاذبه های مخصوص کودکان محدودتر هستند و همین باعث شده است که باغ های شهرداری جزو مناطق پرطرفدار برای گردش بشمار آید. این پارک بسیار دلپذیر است و تشکیل دهندۀ قسمت های سرسبز شهر می باشد و حاوی جاده های پیاده رو، محل های اطراق، گل های فصلی و زمین های بازی مخصوص کودکان می باشد. در خانۀ پرندگان این باغات، کرکس نگه داری می شود و وقایع مختلف یونانی و ترکی قبرس همه ساله در تئاتر شهرداری به روی صحنه می روند.

آدرس: Leoforos Mousieou، نیکوزیای جنوبی

تور قبرس شمالی تشکیل شده از 2 بخش فاماگوسا و گیرنه می باشد و فرودگاه قبرس شمالی ارجان نام دارد و پرواز های قبرس از فرودگاه ارجان انجام می شود و جاذبه های توریستی فراوانی دارد و یکی از نماد های ای شهر لاک پشت های ساحلی می باشد

توضيح فارسي : تور قبرس شمالی نوروز 94 | پرواز ترک پگاسوس|تور گیرنه نوروز 94

________

_____________________________________

تور قبرس شمالی نوروز 94 | پرواز ترک

*******************************************

آژانس هواپیمایی ریما گشت مجری تخصصی و مستقیم تورهای قبرس شمالی در نوروز و تابستان در چند سال پی در پی می باشد و با شعار یه سفر تازه نو آور خدمات نوین گردشگری می باشد و تمامی تلاش مجموعه ریما گشت در راستای خدمات گردشگری روز دنیا و اجرای آن به هموطنان گرامی می باشد.

*********************************************

تور قبرس شمالی ویژه 24 مرداد

دو تخته درجه هتل

2,145,000 ALL 4* LAPETHOS

ساحلی - گیرنه

2,695,000 ALL 5* JASMINE COURT

ساحلی - گیرنه

2,845,000 ALL 5* SALAMIS BAY

ساحلی - ماگوسا

2,895,000 ALL 5* ویلا ACAPULCO

ساحلی - گیرنه

3,045,000 اصلی

3,275,000 U.ALL 5* MERIT PARK

(MERCURE)

ساحلی - گیرنه

3,465,000 ALL 5* CRATOS PREMIUM

ساحلی - گیرنه

3,685,000 U.ALL 5* MERIT CRYSTAL

ساحلی - گیرنه

|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*

قبرس شمالی

North Cyprus

|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*

پاراگلایدینگ:

علاقه مندان به هیجان.شما می توانید پاراگلایدینگ (پرواز با چتر) را در یک دوره مشخص در طول سال در قبرس شمالی به همراه عکسبرداری تجربه کنید.

|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*

غواصی:

با رفتن به عمق دریای مدیترانه می توانید شاهد انواع ماهی میگو لاک پشت اختاپوس ماهی های رنگی و اسفنجی و حتی باقی مانده های قدیمی در زیر آب باشید.

|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*

کارتینگ:

قبرس شمالی دارای بهترین پیست مخصوص کارتینک با تنوع در جاده می باشد.شما می توانید از آن لذت ببرید

|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*

اسب سواری:

باشگاه سواری تانجو در مرکز شهر گیرنه از مزایایی همچون کلاس های آموزشی پرش از موانع اسب سواری و تور های سواری استفاده فرمایید

|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*

ورزش های آبی:

شما می توانید از قایق موزی که با قایق تندرو کشیده می شود و ظرفیت آن 6 نفر است استفاده فرمایید.همچنین جت اسکی اسکی روی آب پاراسیلینگ از جمله ورزش های آبی موجود می باشد

|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*

گل ارکیده:

قبرس شمالی دارای بیش از 30 گونه متنوع گل ارکیده می باشد و 17 گونه آن بومی بوده و زیبایی به قبرس بخشیده است

|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*

غذا:

آشپزخانه قبرسی دارای 2 نوع ذائقه شرقی و غربی می باشد با تنوع غذایی مانند گوشت های مختلف غذای دریایی سبزیجات میوه جات قبل از وعده غذایی.شما می توانید از مزه های قبرسی که تنوع آنها بیش از 20 مدل مختلف می باشد لذت ببرید.

|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*

برنامه شبانه:

چهار شنبه جمعه و شنبه دارای شب های بسیار متفاوتی می باشد.مخصوصاً در فصل های که مناسب باشد بر این هیجان افزوده می شود.در بعضی از مواقع تفریحات شاد و متنوع برای علاقه مندان دارای قیمتی مشابه ترکیه می باشد.

|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*

اجاره اتومبیل:

قبرس شمالی دارای مکان ها و مناطق بسیار زیبا و دیدنی و جذاب می باشد.شما با اجاره اتومبیل می توانید راحت تر و آسان تر به سیاحت و گردش بپردازید.

|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*

فستیوال پرتقال:

از سال 1977 شهرداری مورفو برگزار کننده این فستیوال می باشد.زمان برگزاری بین ماه های جون و جولای می باشد.شما با شرکت در این فستیوال می توانید طعم پرتقال قبرسی را امتحان کرده و از کنسرت ها و مسابقات نیز بهره مند شوید.

|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*

ماه عسل:

بهتریت انتخاب برای داشتن خاطره بیاد ماندنی قبرس شمالی می باشد.شما هیچ وقت سواحل طلایی شنی را از یاد نخواهید برد.

|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*

کنسرت ها بین المللی:

موسقی کلاسیک کنسرت های مختلف در ماه های اپریل و برنامه ریزی شده برای علاقه مندان می باشد.

کنسرت ها در محل کلیسای بلاپایس می باشد.

|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*

ترافیک و راهنمایی رانندگی:

در قبرس شمالی قانون رانندگی متفاوت می باشد(فرمان اتومبیل در سمت راست قرار دارد).علایم رانندگی بین المللی می باشد.

خیابان ها از امنیت بالایی برخوردار است.

|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*

شرایط هتل و اقامت:

در روز خروج ساعت تحویل اطاق ساعت 12 ظهر بوده و در صورت امکانات هتل مسافرین می توانند با پرداخت مبغلی ساعت خروج را تا 6 ظهر تمدید نمایند.

شرایط آب و هوایی در ماه های می-اکتبر بسیار مناسب و دمای آب 24 درجه سانتی گراد می باشد.

|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*

یه سفر تازه *** ریما گشت

جهت کسب اطلاعات بیشتر با گروه تور ریما گشت تماس حاصل فرمایید

شماره تماس 00 35 45 88

_____________________________________

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تصاویر

cyprus-x1.jpg cyprus-x2.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text