عضویت در خبرنامه

جزایر رویایی پوکت | جیمز باند

پوکت سرزمینی پر از عجایب است ، پوکت به کنار تایلند به تنهایی مظهر بارز زیبایست ، از معابد زیبای آن گرفته ، تا طبیعت بکر و دست نخورده آن از جزایر زیبای پوکت گرفته تا شلوغی بی حد و اندازه بانکوک که آدم را به حیرت وا میدارد .

پوکت یکی از زیباترین جزایر تایلند است که یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری نیز میباشد ، سالانه سیل گردشگر است که به سوی پوکت روانه میشود . این جزیره از بین جزایر تایلند بیشترین نقاط گردشگری را دارد یکی از این جاذبه های مهم گردشگری این جزیره ، جزیره جیمز باند ، جزیره فی فی و جزیره نارگیل میباشد . در این مقاله به توضیحی مختصر از جزیره جیمز باند میپردازیم ، با ما باشید :

JAMES BOND ISLAND | جزیره جیمز باند

جزیره جیمز باند از زیباترین جزایر پوکت است که از بهترین نقاط گردشگری در خلیج آنگا به حساب می آید یکی از دلایل شهرت این جزیره ، فیلم برداری و ضبط یکی از فیلم های جیمز باند " مردی با تفنگ طلایی " میباشد و این تجربه اولین ورود گردشگران به این جزیره رویایی بوده است جزیره KO TAPU که در نزدیکی جزیره پوکت واقع شده است و به جزیره جیمز باند معروف است یک سنگ عظیم 20 متری در این جزیره واقع شده است که در محاصره 200 متر آب قرار دارد .

این جزیره در سال 1974 به شهرت رسید و علت آن فیلم برداری فیلم جیمز باند در این جزیره میباشد اگر به پوکت سفر میکنید حتما از این جزیره دیدن فرمایید . از جاذبه های مهم جزیره جیمز باند تخته سنگ های غول پیکری است که از آب سبز رنگ زمرد رنگ سر بر آورده است . از دیگر جاذبه های این جزیره غار های زیبایی است که با استفاده از کایاک ها ( قایق های بادی ) ، تجربه ای خاص و متفاوت بسازید . این جزیره تحت حفاظت پارک ملی تایلند میباشد و هیج لیدر و توری نمی تواند بیش از حد به این جزیره نزدیک شد و دلیل آن بزرگی بیش از حد این سنگ 20 متری و کوچک بودن قسمت انتهایی آن است

تصاویر

bond00island.jpg boot000wi04.jpg 02212k0000.jpg James-Bond00.jpg maxres04005.jpg phang8585anoe.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text