عضویت در خبرنامه

گوش بزنگ باشید ، جمعه سیاه را از دست ندهید

از جمعه سیاه سال 2019 جا نمانید !!!!

گوش هایتان را تیز کنید که مبادا از بلک فرایدی سال 2019 جا بمانید ، بلک فرایدی هر ساله در 29 نوامبر سال جاری برگزار می شود ، که مصادف با 8 آذر 1398 می باشد ، برای آن هایی که از داستان بلک فرایدی بی خبرند ، بدانند که بلک فرایدی روزیست که قیمت تمامی اجناس از خوراکی و ... گرفته تا لباس تقریبا به نصف قیمت کاهش می یابد و حداقل تا یک هفته بعد از 29 نوامبر نیز ادامه دارد ، این رسم جالب و البته دوست داشتنی به خصوص برای خانم های عاشق خرید کردن در همه ی شهر ها و کشور های خارجی برگزار می شود برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید .

@val3

مهم ترین نکته در بلک فرایدی ، تهیه لیست اجناس به همراه قیمت آن هاست ، البته باید اینو در نظر داشته باشیم که تو بلک فرایدی قیمت ها خیلی کاهش پیدا میکنه و میتونین تو هزینه هاتون خیلی صرفه جویی کنید ، پس یه لیست تهیه کنید کالاهای مورد نیازتون ، با قیمت هاشو بنویسید تا راحت تر خرید کنید البته اینو هم گفته باشیم که اگه بلک فرایدی ، آنلاین خرید کنید حتی تخفیف بیشتری شاملتون می شه لازمه که بدونید اگه ازبلک فرایدی جا بمونید ، تخفیف ها همون جوری ثابت نمیمونه و بعد از یک هفته تخفیف ها برداشته می شه !

@val3

تاثیر اینترنت در بلک فرایدی

الان دنیا داره روی اینترنت می چرخه ! اگه کلمه بلک فرایدی یا جمعه سیاه رو تو اینترنت سرچ کنید ، با سیلی از تخفیف ها و آفر های متفاوت غرق می شید ، از خوراکی و مواد غذایی گرفته تا عروسک و اسباب بازی و لوازم و منزل و لباس و ...

بلک فرایدی سودی بی نهایت برای فروشنده و خریدار دارد ، مشتریانی که با اشتیاق کالا ها رو دونه دونه از لیستشون خط می زنند ، شرکت ها و فروشندگان بیشترین فروششون رو تو این روز تجربه می کنند ، مردم از هفته ها قبل منتظر همچین روزی هستند و در شب قبل از بلک فرایدی مردم بسیاری جلوی درب مغازه ها و پاساژ ها می خوابند تا جزو اولین نفر ها برای بهروری از تخفیفات بلک فرایدی باشند .

اما اولین جمعه سیاه کی بود؟

خیلی از مناسبت ها در جهان است که افراد بدون آنکه پیشینه و تاریخچه آن را بدانند ، فقط جشن می گیریند ، مانند هالووین ، کریسمس و بلک فرایدی و ... هزاران مناسبت دیگر ! ولی بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه را به همان تخفیف های شوک دار و صف های طویل خرید و مردمان منتظر و ... میشناسند ولی تاحالا کسی پرسیده است که چرا این جمعه را سیاه می خوانند ؟

@val3

این سیاه را به خاطر سقوط تاریک اقتصاد اروپا نام گذاری کرده اند که از سال 1896 آغاز شد که در آخر به بلک فرایدی امروز انجامید

اگر بخواهیم دقیق تر باشیم باید که عقب گردی به قرن 19 داشته باشیم اگر دقیق تر بگویم سال 1896 میلادی ، در 24 سپتامبر سال 1896 ، اوایل مهر ماه ، دو نفر از سرمایه گذاران وال استریت نیویورک ، انبوه ای از طلا های ملی را خریدند و با قیمت خیلی استثنایی فروختند این قیمت ها باعث سقوط بازار طلا و ورشکستی تمام سهامداران وال استریت شد .

در سال 1939 میلادی ، دومین جشن شکرگذاری بود فروشندگان و خرده فروشان که از تصادف رویداد جشن شکرگذاری و آخرین پنج شنبه نوامبر از زمان کم خود برای بهروری و فروش محصولات خود ناراحت بودند ، فروشندگان این ناراحتی به رئیس جمهور آن زمان اعلام کردند و با رضایت رئیس جمهور این تاریخ عوض شد .

تصاویر

Untitled-10209.jpg Untitled-1bbbbb.jpg Untitled-1111.jpg Untitled-13333.jpg Untitled-1444777.jpg Untitled-177778.jpg Untitled-1444555.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text