عضویت در خبرنامه

سافاری دبی | امارات

ما برای گردشگرانی که به امارات متحده عربی مخصوصا شهر دبی سفر میکنند ، این تفریح بسیار هیجان انگیز که در شهر خودشان موقعیت انجام آن را به دست نمی آورند را پیشنهاد میکنیم.

شما میتوانید برنامه ریزی سفرتان را درماه های نوامبر تا ژانویه انجام دهید زیرا دمای هوای دبی خنک میباشد و در ماه های ژوئن تا سپتامبر نسبتا گرم میباشد.

به هنگام رفتن به سافاری حتما لباس های مناسب و راحت به تن کنید و از به همراه بردن لوازم قیمتی و گرانبها وساعت و موبایل بپرهیزید .زیرا تلفن همراه در این منطقه آنتن ندارد.در این سفر حتما با خود آب و خوراکی کافی را همراه داشته باشید زیرا غذا و آب لازم فقط در اردوگاه یافت می شود. توصیه ما به بازدیدکنندگان ،شکار لحظه های تکرار نشدنی و زیبای بیابان دبی است که برای این منظور حتما دوربین عکاسی به همراه داشته باشند.

برای رسیدن به اولین مقصد تور سافاری یعنی مزرعه پرورش شتر ، تورباید بعد از ظهر شروع به حرکت و از عرض بیابان عبور کند و برای عکس برداری چند نقطه را انتخاب و توقف کند.این سفر ادامه داشته و برای تماشای غروب آفتاب کاروان قبل از رسیدن به اردوگاه شبانه توقف میکند.

Dubai Safari | Emirates

این تور با حداقل اعضا هم اجرا میشود و محدودیت ظرفیت ندارد. بیابان گردی پر از دست انداز است وبرای کودکان بسیار خطرناک میباشد و توجه داشته باشید برای کودکان زیر 3 سال اصلا مناسب نیست.اگر میخواهید یک ماشین را با مهمانان دیگر شریک نشوید و کاملا اتوموبیل به شما اختصاص یابد ، بهترین راه آن تشکیل گروه 6 نفره است. بیابان گردی به افراد حساس و دچار آسیب دیدگی توصیه نمیشود.

این تور از لحاظ ایمنی بسیار ایمن میباشد و کمک های اولیه به رانندگان اتومبیل ها اموزش داده شده و آنها بسیار حرفه ای و دارای گواهینامه هستند.

شترسواری فعالیت محبوبی بین گردشگران به حساب می آید.روی شتر در حالی که به سمت اردوگاه حرکت می کنند از بالای تپه های شنی نظاره گر غروب آفتاب میباشند و در آخر شام و نوشیدنی میل نموده واستراحت میکنند.

تجربه دیگر سافاری مشاهده گونه ای ازجانوران و گیاهان مخصوص بیابان است که روی شن ها دیده میشوند

بخش پرطرفدار هیجان انگیز و تکرار نشدنی سافاری اسکی روی شن است که شما میتوانید از روی بلندترین تپه های شنی اسکی کنید و به خاطر نرم بودن شن ها این تفریح بی خطر بوده و تجربه ای خاطره انگیز در سفرتان است.

در این اردوگاه گردشگران میتوانند روی دست یا پای خود یک طرح زیبای آرایش حنا بکشند ویا با تفریحاتی مثل شن سواری و شتر سواری سرگرم شوند

امکانات سافاری دبی

اسکی روی شن (100 درهم)

ATV سواری (125 درهم)

هابلی بابلی( قلیان)

شتر سواری

رقص

آرایش حنا

لباس های سنتی

چای عربی با خرما

عکسبرداری از غروب خورشید

20 تا 30 دقیقه امکان رانندگی با اتومبیل های بیابان رودر میان بیابان و در جاده العویر

سرویس رایگان در ساعت 15 الی 15:30 با اتومبیل های 4 در 4 از هر نقطه در شارجه یا دبی

نوشیدنی های غیر الکلی چای و آب معدنی و قهوه رایگان

نوشیدنی های هاص به هزینه مهمان

باربیکیو و شام سلف سرویس

و ساعت بازگشت 21:30 میباشد.

تصاویر

desert.jpg 4l.jpg safarrrri_dubaiii.jpg Fly-Dubai-high-on-a-hot-air-balloon-ride.jpg origin888al.jpg Range-rover-in-Dubai-Desert.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text