عضویت در خبرنامه

جزایر دیدنی لنکاوی | بخش دوم

لنکاوی به دلیل اینکه منطقه ای آزاد و معاف از هزینه گمرک می باشد مکانی مناسب برای دوست داران خرید است.در نظر داشته باشید که برای استفاده از این مزیت ، باید ۴۸ ساعت در این مجمع الجزایر اقامت داشته باشید . همچنین در این جزیره می توانید بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دریایی را در رستوران های شهرک کواه ، سنانگ، سواحل تنگکاه و کوک نوش جان کنید .البته تمام هتل های لوکس و گران قیمت مالزی انواع و اقسام غذاهای بین المللی را سرو می کنند .

شما برای رفتن به این جزایر از بین دو راه یکی را میتوانید انتخاب کنید .یکی پرواز مستقیم به فرودگاه بین المللی لنکاوی (واقع در پادانگ ماتسیرات) و دومی توسط قایق از سرزمین اصلی است.

پل هوایی لنکاوی

برای معرفی یکی از مشهورترین پل های کابلی در جهان می توان به Langkawi Sky Bridge اشاره کرد.این پل در غرب مالزی و در نزدیکی تله کابین جزیره لنکاوی قرار دارد . این پل دارای ۷۰۰ متر ارتفاع ،۱۲۵ متر طول ۱.۸ متر عرض میباشد و زمانی که روی آن می ایستید منظره ای فوق العاده از آسمان و جنگل را میتوانید مشاهده کنید .درسته با نگاه کردن به آن امکان دارد یکم وحشت کنید اما مطمعن باشید این پل بسیار ایمن و سرسبز می باشد.

از دیگر جذابیت های این پل ایجاد مه سفیدی است که با وجود آن امکان دارد حتی جلوی پای خود را نبینید . به خاطر تمام این زیبایی ها و جذابیت های این پل سکانس فیلم هندی Donرا روی این پل فیلم برداری کردند. این پل به طور میانگین می تواند وزن 250نفر بزرگسال را تحمل کند .

داتاران لانگ ( میدان عقاب)

میدان عقاب یا داتاران لانگ دارای مجسمه ای به طول ۱۲ متر از عقابی است که در بالای یک سکو قرار دارد. دسترسی این منطقه به جاذبه های توریستی لنکاوی از قبیل رستوران ها ، مرکز خرید کواجتی ، جتی پوینت مال ، تامان لاگندا و دالام لنکاوی بسیار عالی است و تنها تا این مکان ها ۵ دقیقه فاصله است.داتاران به دلیل نزدیک بودن به دریا ، مکان خوبی برای دیدن منظره زیبای قایق ها در غروب خورشید است و همچنین دارای آبنماهای کوچک ، مسیرهای پیاده روی و پل های شگفت انگیز است.

تله کابین لنکاوی

این مسیر زیبا از روستای اورینتال شروع می شود و با عبور از مسیر سرسبز و شگفت انگیز خود از جنگل در مدت ۱۵ دقیقه ، بازدید کنندگان را به بالای کوه مات سینگانگ می برد .همچنین سکوهایی برای تماشا از مناظر زیبای لنکاوی برای مسافران ایجاد شده است .

اگر قصد سفر به این جزایر زیبا را دارید ،توصیه ما به شما این است که حتما لباس گرم با خود به همراه داشته باشید زیرا در ارتفاعات به مراتب هوا سردتر می شود.

بعد از این که به قله ۷۰۸ متری رسیدید میتوانید از هوای تازه آن منطقه لذت ببرید و از زیباترین لحظات خود عکاسی کنید و یا چیزی بخورید. همچنین در آن منطقه میتوانید از دستفروش های البسه نیز دیدن کنید.

تصاویر

191296.jpg 191196.jpg langkawi.jpg best-langkawi-islands.jpg langkawi-why-visit-natural-surrounds.jpg 191296666.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text