عضویت در خبرنامه

درباره پوکت تایلند

جاذبه های پوکت

علاقه مندان به فیل سواری، نوعی متفاوت از سواری را بر روی این حیوان عظیم الجثه در جنگل تجربه می کنند. این سواری یکی از پر طرفدارترین فعالیت هایی است که گردشگران انجام می دهند زیرا در هنگام سواری آرام خود، از زیبایی های طبیعت بکر نیز در طول راه لذت می برند.

فانتاسی شو در پوکت، که برگرفته از میراث فرهنگی اصیل تایلند است، با استفاده از فناوری های پیشرفته، سنت های این کشور را زنده می کند. در این محل بازی، خرید، رستوران و سرگرمی های بسیاری برای همه اعضای خانواده وجود دارد.

از دیگر جاذبه های جزیره پوکت، می توان به شام در کشتی ، سفر با قایق پارویی ، غواصی ، آکواریوم پوکت ، باغ پروانه ها ، موزه صدف ، زیر دریایی ، باغ وحش پوکت ، سقوط آزاد يا بانجي جامپينگ، سواری با موتور چهارچرخ ، دوچرخه سواری در کوهستان ، جزیره پی پی اشاره کرد

مراکز خرید

بزرگ‌ترین مرکز خرید در شهر پوکت است و 300 فروشگاه با کالاهای دارای برند، صنایع دستی تایلندی و وسایل الکترونیکی دارد. در حومه شهر پوکت واقع شده، شما برای رفتن به آنجا نیاز به یک tuk tuk یا تاکسی خواهید داشت.

One Tambon, One Product

برای صنایع دستی تایلندی، یک سازمان وجود دارد که توسط دولت حمایت می‌شود و نام آن One Tambon, One Product است. این کار بخاطر تشویق مردم قبیله‌ها و روستاها برای تولید کالاهای سنتی در دهکده‌ها و دریافت سود بطور مستقیم است. فروشگاه در انتهای جنوبی پاتونگ، پشت سر هتل Holiday Inn واقع شده است. تمام تفریح‌گاه‌ها یک فروشگاه شبانه دارند، اما بزرگ‌ترین آنها در پاتونگ واقع است. فروشنده‌ها غرفه‌های خود را حدود ساعت 30/18 باز می‌کنند و تا ساعت 23 به کار ادامه می‌دهند. بهترین خریدهای ارزان و خوب در اینجا صورت می‌گیرد: لباس‌ها، تجهیزات ورزشی، ساعت‌ها، سوغات‌ها، چمدان و برخی از بهترین کپی‌هایی که شما می‌توانید پیدا کنید.

شهر پوکت پیش از میلاد مسیح کشف شده و بطلمیوس، جغرافیدان یونانی، در قرن سوم پس از میلاد به آن اشاره کرده است. پوکت همواره به دلیل منابع غنی خود مورد توجه

موقعیت جغرافیایی پوکت

استان پوکت یا فوکت یکی از استانهای کشور تایلند است. مساحت آن 543 کیلومترمربع می‌باشد. جمعیت این استان در سال ۲۰۰۰ بالغ بر ۳۲۱۰۰۰ نفر برآورد شده است .

استان پوکت نظر تقسیمات کشوری بخشی از ناحیه جنوب تایلند به حساب می آید. مرکز این استان شهر پوکت است.

آب وهوای پوکت

پوکت دارای آب و هوای گرم موسمی است. بیشتر مواقع سال خصوصا در ماههای مه، سپتامبر و اکتبر هوا گرم و مرطوب است . در پوکت شما می توانید از یک هوای گرم استوایی کمال لذت را ببرید .

اماکن دیدنی وجذابیتهای پوکت

شهر توریستی پوکت سال ها پیش از میلاد مسیح کشف شده بطلمیوس (جغرافیدان یونانی) در قرن سوم میلادی در مورد این شهر مطالبی را عنوان کرده است. پوکت بزرگترین جزیره تایلند است که در اقیانوس هند و در ۸۶۷ کیلومتری بانکوک قرار دارد .

شهر ساحلی پوکت که بنام مروارید دریای آندامان نیز شناخته شده است، یکی از دیدنیترین سواحل تایلند بشمار آمده که بیشترین شهرتش را مدیون سواحل زیبا و غواصی در آب های گرم و زلال خود می داند. بیشترین قسمت این شهر توریستی را جنگل های سرسبز و پر از درخت پوشانیده و از شمال تا جنوبش را رشته کوههای درنوردیده اند. بدلیل اینکه از دور این جزیره بمانند کوه یا تپه است، مالزیایی ها نام پوکت را که بهمین معنی است بر آن گذاشتند و این نام (پوکت) بعد از آن بر این جزیره باقی ماند .

پوکت بزرگترین جزیره تایلند و یکی از مهمترین و پرطرفدارترین سواحل توریستی در آسیا برای تعطیلات و تفریحات بشمار می رود .

کناره غربی سواحل پوکت جزو بهترین نقاط این جزیره توریستی است و پاتونگ Patong و کارون Karon از جمله معرف ترین و محبوب ترین این سواحل به شمار می روند. قسمت ساحلی پاتونگ بسیار وسیع و طولانی است و عم

جاذبه های توریستی و گردشگری پوکت

جاذبه های گردشگری پوکت : جزیره پی پی

این جزیره یکی از زیباترین جزایر گرمسیری در جهان و یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی تایلند است. سراسر جزیره پی پی صخره های آهکی، سواحل شنی و غار های پنهان قرار دارند و از پوکت روزانه برای آن قایق می روند. پی پی که در ۴۸ کیلومتری پوکت واقع شده، در کل شش جزیره را شامل می شود ولی دو جزیره اصلی آن، پی پی کوچک Phi Phi Lei و پی پی بزرگPhi Phi Don هستند که جزیره کوچک ساکن ندارد اما ساکنان جزیره بزرگ را مسلمانانی از جنوب تایلند تشکیل می دهند.

اصلی ترین جاذبه پی پی کوچک، غار بزرگی به نام Viking Cave و به مساحت ۳.۲ کیلومتر مربع است که نام آن را از نقش های روی دیوار غار گرفته اند. بخش های جنوبی این جزیره به سبب وجود مرجان و عمق زیاد، برای غواصی بسیار مناسب است. مجموع مساحت آنها ۴۲ کیلومتر مربع است و یکی از بارزترین ویژگی های آن هم این است که هیچ وسیله نقلیه موتوری در آن وجود ندارد! بهترین زمان برای سفر به پی پی نیز از ماه نوامبر تا فوریه است زیرا در این زمان دریا آرام است. سفر با قایق پارویی Kayaking و صخره نوردی Rock Climbing نیز از دیگر جاذبه های موجود در

توضيح فارسي : تور بانکوک | تور پاتایا | تور تایلند تابستان 94

-----------------------------------------------

تور تایلند پرواز عمان ایر

توضيحات :

1- پرواز بصورت چارتر و غير قابل استرداد مي باشد .

2- کميسيون کودک با تخت نصف بزرگسال و به کودک بدون تخت و زیر 2 سال کميسيون تعلق نمي گيرد .

3- نرخ کودک زیر 2 سال 200000 تومان می باشد.

4- مسافرمدارک لازم جهت اخذ ویزا :اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار ، یک قطعه عکس رنگي 3*4 زمينه سفيد ، کپي از صفحه اول و دوم شناسنامه ، مشخصات فردی شامل ( آدرس ، تلفن منزل و محل کار ، تلفن همراه و شغل مسافر)

5- صدور بيمه برای افراد بالای 55 سال اجباری و هزینه آن بر اساس سن دقيق مسافر اعلام و به قيمت های فوق اضافه مي گردد .

6- مسئوليت کنترل پاسپورت بعهده آژانس ثبت نام کننده مي باشد و آژانس ریما گشت هيچگونه مسئوليتي در قبال ممنوعيت خروج از کشور مسافر ندارد .

____________________________________________

تصاویر

An item with the same key has already been added. Key: text