عضویت در خبرنامه

فستیوال خرید دبی | مهرجان

خرید نه تنها برای ایرانیان بلکه برای تمامی مردم جهان امری دل پذیر و از تفریحات مورد علاقه آنان به شمار می رود شهر زیبای دبی در تمامی فصول سال با بهترین و مجهز ترین مراکز خرید آماده خدمت گذاری میباشد در مواقع خاصی از سال این مراکز خرید اجناس خود را در بالاترین کیفیت ولی به نازل ترین قیمت عرضه میکند. و این فستیوال خرید دبی از محبوب ترین فستیوال های خاورمیانه میباشد و سالانه در این ایام خاص دبی مملو از بازدید کنندگان از سراسر کشور میباشد. این فستیوال دبی به لیالی دبی یا فستیوال مهر جان معروف است و دو مرتبه در سال در هر تابستان و هر زمستان برگزار میشود.و سالانه بیشتر از 3 میلیون گردشگر از این فستیوال بزرگ دیدن میکنند .

تاریخچه مهرجان

این فستیوال برای اولین بار در سال 1996 توسط دولت دبی برگذار شد و به عنوان یک رکورد بزرگ در تاریخ دبی و فروش و خرید میباشد صنعت خرید و فروش دبی از آن سال روز به روز بیشتر رشد کرده و هر ساله به تعداد بازدیدکنندگان از این فستیوال اضافه شده است و اکنون میلیون ها نفر در سال از این فستیوال بازدید میکنند و این فستیوال به بهترین زمان خرید در دبی شهرت دارد .

با توجه به استقبال بی نظیر مردم از این فستیوال در سال های گذشته ، باتوجه به نرخ بالای تور دبی و تکمیل ظرفیت پرواز های خارجی در سال 2017 این بازدید به اوج خود رسید و باتوجه به امنیت بالای شهر دبی ، این شهر امسال بازدیدی متفاوت را تجربه میکند.

تصاویر

welcome-panel.jpg main-banne888.png dsf-log888777.jpg 1209271032.jpg ae88881dubai.jpg besthotelcomp.jpg

تورهای مرتبط

An item with the same key has already been added. Key: text