عضویت در خبرنامه

فستیوال های استانبول

فستیوال ، موزه های زنده ،رقصنده و رنگارنگی هستند که فقط در آن ها می شود زیبایی های سنت و فرهنگ این دنیای رو به جهانی شدن را دید. برای یک مسافر مشتاق که می خواهد همه زیر و بم شهری که به آن سفر می کند را بداند ، راهی بهتر از دیدن جشن های بومی نیست .فستیوال هایی که به هر طریق ، جه با موسیقی و رثص ، رنگ و غذا ، چه با مسابقه ی حیوانات بومی و بازی های هیجان انگیز ، موجودیت و زیبایی های یک شهر را جشن می گیرند.فستیوال های استانبول ، می توانند یک راهنمای سفر به استانبول باشند ، زمان سفرتان را بهترین جشنواره استانبول هماهنگ کنید و از بودن در آنجا لذت ببرید

انواع فستیوال و مراسم افتتاحیه

مراسم افتتاحیه جشنواره خرید استانبول بسیار با شکوه و با سرگرمی های بی نظیر در منطقه اورتاکوی استانبول برپا می شود . جشنواره خرید استانبول از سال 2014 به خیابان ها کشیده شد و چهره شهر را به کلی تغییر داد .شاید بتوان گفت هدف از برگزاری این فستیوال تبدیل استانبول به اولین مقصد گردشگری دنیاست .در ایام فستیوال استانبول ، فروشگاه ها اغلب تا دیر وقت و بعضی 24 ساعته باز هستند .

بهترین مراکز خرید استانبول در مناطق تکسیم ، فاتح ، باکاکوی ، بهاریه قرار دارند .مراکز بزرگ و مناطق تجاری شهر مانند بازار بزرگ ، بازار ادویه و ... در این ایام جشنواره رنگ و بوی بسیار متفاوتی به خود می گیرد .فروشگاه هایی مثل طلا فروشی ، عطر فروشی ، عتیقه فروشی ، صنایع دستی ، بین 30 تا 50 درصد تخفیف ارائه می دهند.

فستیوال های استانبول:

1.فستیوال جاز استانبول

2.فستیوال هیدیرلس

3.جشنواره خرید استانبول

4. فستیوال مولانا و درویش های چرخان

5. جشنواره دوسالانه استانبول