عضویت در خبرنامه

تور های نوروزی 98 - بخش سوم

گرجستان که از طرف شمال غربی با کشورمون ایران همسایه است ، مقصدی پرطرفدار از نظر گردشگران برای تور نوروز به شمار می اید .تورهای مسافرتی تفلیس ، باتومی و تورهای ترکیبی تفلیس و باتومی محبوبیت خاصی در بین گردشگران پیدا کردند.

گرجستان در فصل بهار با آب و هوای مطلوب خود ، طبیعت زیبا ، جاذبه های توریستی دلفریب و امکانات گردشگری و تفریحی خود مقصدی مناسب برای سفر نوروزی شماست.

هزینه سفر برای مسافرین نوروز 98 از اهمیت بالایی برخوردار است که این مورد بستگی به امکانات توری که خریداری می کنید دارد . در خرید تورگرجستان با انتخاب هتل های ۳ تا ۵ ستاره و انتخاب خدمات دلخواهتان میتوانید هزینه های سفرتان را مدیریت کنید

گرجستان با داشتن اماکن گردشگری متنوع خود برای تمامی سنین از قبیل زوج های جوان ، کودکان ، افراد مسن ، خانواده و ... مناسب است.

سفر به گرجستان در تعطیلات نوروز 98

سفر به تایلند در نوروز 98

تایلند با داشتن تنوع فصل های خود (گرم و خشک ، بارانی و خنک ) همواره یکی از موفق ترین کشورها در جذب توریست می باشد . این کشور با آب و هوای بی نظیر خود در فصل بهار پذیرای مسافران بسیاری در نوروز 98 است.

شهرهای تایلند مانند بانکوک ، پاتایا ، پوکت با فرهنگ خاص و دلنشین خود و جاذبه های گردشگری و مکان های جذاب و زیبای خود همه ساله، در نوروز میزبان مسافران نوروزی هستند . ساختمان های لوکس با معماری مدرن و زیبای خود در کنار بناها و آثار سنتی تایلند طرفداران تور تایلند را دوچندان کرده است

می توانید در سفر به تایلند در نوروز 98 از انواع غذاهای سنتی و بومی تایلند که اکثرا دارای برنج هستند استفاده کرده و از ترکیب بعضی جانوران آبزی و طبخ آن در کنار ساحل دریای تایلند نهایت لذت را ببرید.

معبد وات ساکت ، موزه ملی بانکوک ، بازار امولت ،معبد وات آرون ، کاخ سواد پاکان ، موزه مردم شناسی بانکوک ،بازار پراتونام، بازار چاتوچاک ، زیارتگاه اراوان ، یاد بود شاه راما ششم از اماکن تاریخی و گردشگری بانکوک هستند .

پوکت شهربزرگ ساحلی تایلندمی باشد که با امکانات تفریحی و گردشگری متنوع خود علاقه مندان بسیاری دارد.

سفر به مالزی در تعطیلات نوروز 98

یکی دیگر از مقاصد گردشگری تور نوروز 98 کشور زیبا و سر سبز مالزی است . این کشور به خاطر جاذبه های طبیعی بینظیر و فرهنگ غنی و جاذبه های توریستی خود در نوروز 98 مسافران زیادی از سر تاسر جهان به خصوص ایران دارد.

در تور مالزی علاوه بر برجهای دوقلوی پتروناس کوالالامپور، غار میمونها و غار باتوکیو و دیگراماکن تفریحی و گردشی می توانید از جاذبه های گردشگری پنانگ و جاذبه های گردشگری لنکاوی نیز نهایت لذت را برده و خاطره ای شیرین را در ذهن خود و همراهانتان ثبت کنید .

آب و هوای خوب و دلنشین مالزی در فصل بهار به ویژه نوروز و تعداد کمتر گردشگران نسبت به دیگر ماه های سال از بهترین دلایل انتخاب تور مالزی برا ی نوروز 98 می باشد .آب و هوای مالزی در نوروز به خاطر واقع شدن در منطقه گرم و استوایی نسبتا گرم بوده و تجربه استراحت کنار ساحل و آفتاب گرفتن را به شما می دهد. پس در تور مالزی نوروز 98 حتماً با خود وسایل و لباس مناسب برای شنا به همراه داشته باشید.

تصاویر

Ku1013ampu.jpg petr11013owers.jpg 1013lllaaaa02.jpg May1013a-Bay.jpg 1013ma0913k.jpg 1013t0ach0.jpg 10131-0226.jpg 01013e87474.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text