عضویت در خبرنامه

برترین ایرلاین های جهان در سال 2019 | اسکای ترکس

بهترین خطوط هوایی سال 2019

این یک رسم قدیمی است ، هر سال بهترین خطوط هوایی از نظر مرکز اسکای ترکس که در کشور انگلستان واقع شده است ، انتخاب می شود ، تاریخ تاسیس این مرکز به سال 1989 میلادی بر می گردد که با مقایسه و بررسی معیار های مختلف ایرلاین ، بهترین آن انتخاب می شود ، ممکن است برخی از ایرلاین ، مهمان همیشگی این لیست باشند و ممکن است حتی بعضی از ایرلاین ها اصلاً در این لیست نباشند .

با ما باشید

@val3

QATAR AIR WAYS | ایرلاین قطر ایرویز

اولین ایرلاین در این لیست ، ایرلاین قطر ایرویز می باشد که در صدر لیست ده تایی ایرلاین های جهان جای گرفته است ، همانطور که قبلاً اشاره کردیم بعضی از ایرلاین ها همیشه نامشان در این لیست تکرار می شود ، ایرلاین قطر یکی از این ایرلاین هاست و بار چندم آن است که از اسکای ترکس جایزه بهترین ایرلاین را دریافت میکند.

@val3

افتتاحیه این ایرلاین در سال 1993 بود اما تا یک سال بعد آن یعنی سال 1994 هیچ پروازی با این هواپیما صورت نگرفت اما جالب است بدانیم در سال 2011 این ایرلاین بیشتر از 100 مقصد در تمامی جهان داشت از سال 2011 به بعد یعنی در سال های 2011 و 2012 و 2015 و اینک سال 2019 جایزه بهترین ایرلاین جهان را برده و خود را در لیست 10 هواپیمایی برتر جهان جا داده است .

QATAR AIR WAYS | ایرلاین قطر ایرویز

این موفقیت جهانی ، داستانی جالب دارد ، در سال 1994 وقتی این ایرلاین تازه یکساله شده بود ، پرواز ها کم و هواپیما ها خیلی کوچیک بود ، مالک این خط هوایی فردی عرب به نام اکبر الباکر بود که با خلاقیت و توانایی خودش تونست تو سال 1997 به محبوبیت و موفقیت جهانی برسد وقتی این ایرلاین در سال 2011 به 100 مقصد جهان پرواز کرد ، در همان سال به عنوان برترین ایرلاین جهان برای اولین بار انتخاب شد ، قطر این محبوبیت را با رای 18 میلیون مسافر به دست آورده است . قطر در سال 2016 قطر ایرویز به عنوان بهترین هواپیمایی بیزنس جهان انتخاب شد

جالبه که بدونیم اولین ایرلاینی که در جهان از سیستم ایمنی ایکائو استفاده کرد قطر ایرلاین بوده است .

SINGAPORE AIRLINES | ایرلاین سنگاپور ایرویز

دومین اسم در این لیست ، هواپیمایی سنگاپور می باشد که به " رستورانی بر فراز ابرها " شهرت دارد ، یکی از مهم ترین اخلاقیات مردم سنگاپور ؛ مهمانوازی و مهربانی آنان است و همانطور این خط هوایی فوق لاکچری و 5 ستاره سنگاپور به خدمات کامل و عالی اش شهرت دارد .

@val3

طبقه بندی پرواز ها در این ایرلاین به " اکونومی ، اکونومی ویژه ، بیزنس کلاس ، فرست کلاس و فرست کلاس ویژه " می باشد از مهم ترین ویژگی های این ایرلاین غذا های بسیار لذیذ و خوشمزه آن میباشد که به بین ایرلاین ها اسم در کرده است . این ویژگی باعث می شود وقتی از سطح دریا هزاران پا بالاتر هستید حس کنید که هر وعده غذایی که صرف میکنید در یکی از بهترین رستوران های جهان است البته این ویژگی فقط مختص پرواز های فرست کلاس و ... نیست و حتی در طبقه اکونومی نیز بهترین غذا ها سرو می شود

ANA ALL NIPPON AIRWAYS

خط هوایی سوم که لازم است در مورد آن صحبت کنیم خط هوایی ( ANA ALL NIPPON AIRWAYS ) است که مختص کشور ژاپن است و برای مقصدی مناسب است این ایرلاین به اکثر نقاط نقشه سفر کرده است و شما به راحتی میتوانید به امنیت و لاکچری بودن آن تکیه کنید .

50 شهر در ژاپن ، 32 شهر درآسیا ، اروپا و آمریکای شمالی از برنامه های سفر این ایرلاین می باشد ، پرواز های این خط هوایی به " اکونومی ، بیزنس کلاس و فرست کلاس " تقسیم می شود این خطوط عضو اتحادیه ستاره است که در سال 1997 افتتاح شد و بزرگ ترین اتحادیه در زمینه خطوط هوایی است .

@val3

CATHAY PACIFIC | کاتای پسیفیک

چهارمین اسم در این لیست متعلق به کاتای پسیفیک است که به آن تایم و به موقع بودن خود معروف است این ایرلاین به بیشتر از 200 نقطه از جهان سفر میکند و یکی از محبوب ترین خطوط جهانی است در این هواپیما نگران وعده های غذایی کودکان خود نباشید چون این ایرلاین خوشمزه ترین غذای کودکان را تهیه می کند ، این هواپیما هیچ وقت دیر نمی کند . @val3

امارت ایرلاینز | EMIRATES AIRLINES

نامی که رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است نامی آشنا درصنعت گردشگری است ، هواپیمایی امارات یکی از لاکچری ترین و محبوب ترین ایرلاین ها در سرتاسر جهان است این ایرلاین در سال 1985 در شهر توریستی دبی افتتاح شد این هواپیما دارای بیش از 200 فروند هواپیما است و به همین علت به بزرگ ترین خطوط هوایی خاورمیانه شهرت دارد هواپیمایی امارات به بیش از 150 شهر در 4 قاره سفر کرده است .

@val3

EVA AIRLINES | اوا ایرلاینز

این ایرلاین که ساخت و ویژه کشور تایوان است از سال 1989 به فعالیت مشغول است و با 5 رده کلاس پروازی به رسمیت شناخته می شود .

@val3

کانتاس ایر ، چک این آنلاین

این ایرلاین از قدیمی ترین و کهن ترین ایرلاین های جهان است که از سال 1920 فعال است جالب اینجاست بعد از یک صد سال همچنان کیفیت خود را حفظ کرده و اسم خود را همچنان در لیست ده تایی جا داده است . مقرر تاسیس این ایرلاین سیدنی استرالیاست ، با وجود سابقه صد ساله این ایرلاین ، این خط فقط دارای سه طبقه پروازی و فقط به 80 نقطه از نقشه سفر کرده است .

@val3

لوفت‌هانزا، این خطوط هوایی محبوب

ایرلاین لوفتهانتزا از محبوب ترین ایرلاین ها و همچنین خوشگل ترین لوگو را دارد . این خط هوایی در سال 1926 تاسیس شده که خود را یکی از قدیمی ترین ایرلاین ها میکند . این خط هوایی دارای 4 کلاس پروازی است و به 216 فرودگاه در سطح جهان سفر کرده است .

@val3

THAI AIRWAYS | تای ایرویز

آخرین ایرلاین ، ایرلاین تای ، مختص کشور تایلند است در سال 1960 افتتاح شده ، دارای سه کلاس متفاوت پروازی است این ایرلاین به 80 مقصد در سرتاسر جهان سفر کرده است و همچنین این پرواز رکورد دار طولانی ترین پروازهای بدون توقف است . تای ایرویز هم چنین از قدیمی ترین ایرلاین های جهان خوانده می شود .

@val3

تصاویر

qayatttar.jpg Untitled-24477.jpg Untitled-3emiratesss.jpg LUFTHANSA.jpg CATHAYPASC.jpg Untitled-3evaaa.jpg sibgaporww.jpg Untitled-3ananaa.jpg thaaaaiude.jpg Untitled-3KANTS.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text