عضویت در خبرنامه

مراکز خرید بانکوک - بخش دوم

Suan Lum Night Bazaar

اگر می خواهید شبی ارزان را بسر کنید باید سری به این خیابان بزنید با انواع رستورانهای ارزان سرگرمیهای مختلف و یک انتخاب متنوع و گوناگون از انواع نوشیدنیای مختلف تایلندی با قیمتی ارزانتر از تصور شما.

این منطقه خرید ناحیه ای است با خیابانهای شسته و رفته و مرتب با فروشگاههای متعدد و متنوع در 2 طرف خیابان با ارائه انواع و اقسام کالاها و نیازهای گردشگران مانند انواع سوغاتی صنایع دستی و هزاران آیتم دیگر که به انتظار شما نشسته اند.

فروشگاههای زنجیره ای و معتبر :

یکی از مناطقی که به عمده فروشی و قیمت های بسیار ارزان شهرت دارد، بازار پرتونم Pratunam است که در مرکز شهر قراردارد، از صبح تا بعدازظهر باز است و کوچه های باریک آن مملو از مغازه های لباس فروشی است که در آن می توانید با خرید دو یا سه قطعه جنس، از قیمت عمده فروشی برخوردارشوید. در نزدیکی این بازار، سه فروشگاه بزرگ پتونم سیتی کامپلکس Pratunam City Complex و پلتینیوم Platinium و پرتونم سنترPratunam Center قرار دارند که تقریبا دارای اجناس و قیمت های مشابه با بازار هستند. در مجاورت پلتینیوم، فروشگاه لوازم کامپیوتری پن تیپ Pantip Plaza واقع شده که مرکز اصلی خرید این گونه لوازم در بانکوک به شمار می رود.

ام.بی.کیMBK که مخفف نام Mahboonkrong است، بزرگترین فروشگاه بانکوک و یکی از بزرگترین ها در آسیاست که در سال۱۹۸۵ ساخته شده و دارای هشت طبقه با بیش از ۲۰۰۰ مغازه و۱۵۰ رستوران، هشت سالن سینما و سالن بولینگ است. این فروشگاه روزانه حدود ۱۰۵ هزار نفر بازدید کننده دارد و از این نظر نیز در تایلند بی مانند است.

در امتداد دیگر خیابان راما یکم، مراکز خرید سنترال ورلد پلازا Central World Plaza ، ورلد ترید سنتر World TradeCenter ، زنZen و ایستن Isten همگی در یک مجموعه منسجم و زیبا قرار گرفته اند که از مهم ترین و بزرگترین فروشگاه های بانکوک به شمار می آیند و اجناس آنها از لحاظ کیفیت و قیمت مانند فروشگاه های سیام اسکوئر هستند. روبروی این مجموعه وسیع، مراکز خرید دیگری چون گیسورن پلازاGaysorn Plaza و نیز فروشگاه بیگ سی Big C واقع شده اند. بیگ سی نیز از جمله فروشگاه هایی است که اجناس متنوع با قیمت بسیار مناسب دارد.

تصاویر

Best-HoB888.jpg Bangkok-88871.jpg 3d2888.jpg attractio8744.jpg Bangkok1128.jpg Bangkok-B88.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text