عضویت در خبرنامه

هتل های کوالالامپور - بخش اول

شهر کوالالامپور که در ساحل غربی کشور مالزی واقع شده است. این شهر نمونه ای از فرهنگ و سنت قدیمی شهری است

کوالالامپور در 35 کیلومتر خط ساحلی قرار دارد و فرهنگ آن ترکیبی از سه فرهنگ اصلی مالایی، چینی و هندی میباشد

آب و هوای کوالالامپور گرمسیری و به صورت گرم و خشک میباشد که در بعضی روز ها به 35 درجه سانتی گراد هم میرسد

هتل 4 ستاره فدرال با خدمات صبحانه

این هتل در منطقه بوتیک بینتانگ در مرکز شهر واقع شده و فاصله آن تا برج های دوقلو 5/1 کیلومتر تا مرکز خرید 500 متر میباشد و دسترسی فوق العاده ای به مترو و اتوبوس دارد .

استخر روباز ، ماساژ درمانی ، باشگاه بدنسازی مجهز، لابی ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، سرویس نگه داری از کودک قابلیت اینترنت پر سرعت رایگان و فضای سبز ، کافی شاپ ، رستوران های گردان و ... از ویژگی های بارز این هتل است ...

هتل 4 ستاره گرند سیزن با خدمات صبحانه

این هتل از بلند ترین هتل های کوالالامپور میباشد ، دارای شاتل رایگان به KLCC و بوکت بینتانگ میباشد . این هتل دارای 800 تا اتاق ، رستوران هندی ، اینترنت پر سرعت میباشد این هتل دسترسی عالی به مترو و اتوبوس دارد و فاصله این هتل تا برج های دوقلو 10 دقیقه با تاکسی میباشد ...

هتل 4 ستاره کنکرد با خدمات صبحانه

این هتل واقع در مثلث طلایی و بوکت بینتانگ میباشد فاصله این هتل تا برج های دوقلو 10 دقیقه میباشد فاصله این هتل تا فرودگاه 1 ساعت میباشد این هتل دارای سالن ژیمناستیک، استخر روباز ، 4 رستوران با کیفیت غذای عالی و کافی می باشد .تمام اتاق مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون، قهوه ساز میباشد .

هتل 5 ستاره گرند میلینیوم با خدمات صبحانه

این هتل که از بهترین هتل های 5 ستاره کوالالامپور است به تازگی ساخته شده و دارای خدماتی استثنایی از جمله استخر روباز ، باشگاه مجهز ، ترانسفر فرودگاهی ، رستوران های بزرگ با کیفیت غذایی عالی ، سونا جکوزی ، اینترنت پر سرعت ، انواع مساژ و ... میباشد . این هتل دارای 662 اتاق استاندارد میباشد و فاصله این هتل تا فرودگاه 50 کیلومتر میباشد .

تصاویر

MALAYSIA-260811.jpg mala0808aaaa0701.jpg 0811kuallllaaaa02.jpg petr08111klcc.JPG petr080111owers.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text