عضویت در خبرنامه

منطقه جمیرا در دبی

به یکی از لاکچری ترین و لوکس ترین محله های دبی خوش آمدید در گذشته کسانی که در این محله زندگی می کردند اکثراً ماهی گیر ، مروارید گیر و غواص بوده اند و در آن زمان این محله مخصوص مهاجران بوده است . به علت وجود پل شیکاگو و شرکت راه آهن که در آن زمان تانکر های شناور ذخایر نفت خود را در ساحل جمیرا جوش داده بودند به ناحیه جلویی ساحل جمیرا ساحل شیکاگو گفته می شود .بعد از اینکه در سال 1997 هتل های ساخته شده در این منطقه خراب شد این نام به طور کل از بین رفت هتل شیکاگو نام قدیمی برح العرب بوده که بعد ها توسط شیخ محمد ابن رشید المکتوم به برج العرب تغییر کرد . جمیرا که به معنی زیبا میباشد منطقه ساحلی دبی خوانده می شود این منطقه مسکونی به سه بخش جمیرا 1 ، جمیرا 2 و جمیرا 3 گفته می شود در این بخش شما گران ترین و بزرگ ترین اقامت گاه و هتل ها را پیدا می کنید . منطقه جمیرا یک منطقه ساحلی با شن های سفید در مجاورت خلیج فارس می باشد این محله جمیرا کلا از لبه جنوبی کراما تا انتهای جمیرا دهکده دانشگاهی به عنوان ساحل جمیرا نامیده می شود .

Jumeirah Beach | ساحل جمیرا

. در قسمت جنوبی ساحل جمیرا هتل های بزرگ و لوکس ، برج العرب ، وایلد وادی ، هتل های ساحلی جمیرا و مدینه جمیرا به شیوه ی قدیمی مستقر شده است . این منطقه جمیرا به دلیل ساحل شنی آن بیشتر مورد توجه اروپایی ها میباشد و به دلیل دسترسی آسان آن به ساحل جمیرا ، هتل های این منطقه بین مسافرانی که سالانه به دبی سفر می کنند از محبوبیت خاصی برخوردار است . این شهرت جهانی ار اواخر دهه 90 میلادی شروع و با توسعه و ساخت و ساز دبی بر شهرت آن افزوده شد تعداد هتل هایی که در منطقه جمیرا ساخته شده است بسیار زیاد است اما زیبا ترین و لوکس ترین و هم چنین بزرگ ترین هتلی که در این منطقه وجود دارد هتل لوکس برج العرب میباشد که بروی دریا و یک جزیره ساخت انسان بنا شده است این هتل نماد شهر دبی می باشد و هم چنین در مجاورت این هتل 3 هتل لوکس جمیرا ( مینا السلام ، القصر ، دارالمصیف ) وجود دارد که ار دیگر هتل های لوکس جمیرا به شمار می رود این سه هتل دارای اسکله ، مرکز خرید و رستوران های لوکس در مجاورت خلیج فارسی میباشد .

Jumeirah Beach | ساحل جمیرا

منطقه جمیرا دارای یک مسجد به نام مسجد جمیرا می باشد که برای کسانی که مسلمان نیستند از ساعت 10 صبح برای آموزش دین اسلام آماده به خدمت میباشد و جالب است بدانید که این مسجد اولین مسجد دبی است که در های خود را بروی غیر مسلمانان باز کرده است . جام جهانی فوتبال ساحلی 2009 در جمیرا برگزار شده است .

هتل هایی که در این منطقه رزرو می شود از ترانسفر اختصاصب با ماشین های لوکس نظیز بنز و لیموزین و ... و بلیط پارک آبی نامحدود برای پارک آبی جمیرا یا وایلد وادی ، قایق سواری در ساحل جمیرا و صد ها خدمات دیگه میباشد.

ساکنین این منطقه بیشتراز اروپاییها و مردمان آسیای شرقی هستند و به خاطر سهولت در دسترس بودن ساحل زیبا و ویلاهای مدرن، گردشگران تمام نقاط دنیا مخصوصا اروپایی ها علاقه زیادی به این منطقه دارند.

تصاویر

Jumeirah-Beach.jpg waterfront-dubai-skyline-keyimage.jpg 64254357.jpg 11408013.jpg Dubai-beach-hotel-e1467611117154.jpg 2013-05-17849058.jpg JumeirahBeachResidence2.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text