عضویت در خبرنامه

هتل حیات ریجنسی پوکت | تایلند

پوکت جزیره ای است پرطرفدار در کشور تایلند، که همه ساله پذیرای تعداد بسیاری گردشگر از سرتا سر جهان است .یکی از دلایل محبوب بودن این شهر مناسب بودن هزینه های آن نسبت به بقیه شهرهای تایلند است که این نکته مهمی از دید مسافران تور تایلند می باشد.

شمال پاتونگ شهر پوکت بر خلاف شلوغی و سر و صدای این منطقه برای گذراندن تعطیلاتی رویایی بسیار مناسب است . ساحل کامالا که در این بخش قرار گرفته یکی از این مناطق پر بازدید به شمار می آیدو محلی بسیار شگفت انگیز برای سپری کردن تعطیلات رویایی مسافران تور تایلند در کنار همراهانشان محسوب می شود. همچنین این ساحل دلفریب که با جنگل های زیبا و سر سبز محصور شده برای ماهیگیری بسیار عالی است.

Hyatt Regancy Hotel Phuket | Thailand

در قسمت جنوبی ساحل کامالا و در دامنه کوه های پر شیب آن با منظره بی نظیری از دریای آندامان و مقابل خلیج کامالا هتل 5 ستاره لوکس و زیبای حیات ریجنسی پوکت قرار گرفته .

این هتل با داشتن استخری زیبا در فضای باز و دسترسی بسیار خوبی که به جاذبه های گردشگری پوکت دارد ، مکان مناسبی برای لذت بردن از از زیبایی های شهر پوکت و استراحت گردشگران است.

فاصله حیات ریجنسی تا فرودگاه بین المللی پوکت حدوداً ۲۰ دقیقه ،و تا ساحل زیبا و جذاب پاتونگ چیزی حدود ۱۵ دقیقه با ماشین است .

این هتل ۱۹۹ اتاق لوکس و مجهز داشته و اقامتی رویایی و فراموش نشدنی برای مسافران خود فراهم می کند.

حیات ریجنسی پوکت امکاناتی چون استخر و خدمات ماساژ و اسپا ، رستوران با انواع غزاهای بین المللی ، خشکشویی ، مرکز کسب و کار ، پارکینگ ، اتاقهایی با پنجره ای رو به دریا و یک شاتل رایگان تا ساحل کامالا دارد و این امکانات بهترین کیفیت را دارا هستند. علاوه بر اینها این هتل خدماتی چون صرافی ،تلویزیون در لابی، پاسخگویی 24 ساعته به مسافران ،اتاق کنفرانس ، اتاق مخصوص افراد سیگاری، اتاق مخصوص خانواده ، باربیکیو ، صرافی ،کافی شاپ، خشکشویی ، روزنامه فروشگاه ، مرکز تجاری ، نگهبانی ، انبار ، اینترنت و حمام بخار را برا ی مسافران خود فراهم کرده است.

مسافرین تور پوکت می توانند از ساعت ۹ صبح الی ۱۸:۳۰ با شماره گیری شماره تلفن 43374 با کارشناسان تور تایلند ما مشاوره و با بهترین قیمت ، تور مورد نظر خود را خریداری کنند

تصاویر

111791291.jpg 111791295.jpg 111791301.jpg 111791304.jpg 120054968.jpg 1000997849.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text