عضویت در خبرنامه

هتل های منطقه رقه | دبی

اگر دبی را برای سفر خود انتخاب می کنید ،نگران محل اقامت خود نباشید زیرا با توجه به اینکه چه خدماتی می خواهید و چه مقدار هزینه می کنید در هر منطقه دبی به راحتی میتوانید هتلی مناسب پیدا کنید.در هرجای این شهر مدرن نیز به آسانی می توانید توسط مترو ،اتوبوس های عمومی و تاکسی رفت و آمد کنید.

مسافرینی که به دنبال هتل های ارزان قیمت هستند می توانند در خیابان منخول و دیره اقامت داشته باشند و برای انتخاب هتل های گران قیمت به خیابان شیخ زاید بروند و از هتل های این منطقه یکی را برگزینند.

گردشگرها علاقه زیادی به جمیرا بیچ ، برج العرب و مینا سلام دارند ،چون علاوه بر اینکه هتل های شیک و مدرنی هستند ،معماری شگفت انگیزی نیز دارند. مسافرینی که در این هتل ها اقامت ندارند ،هم برای بازدید حتما سری به این مکان های جذاب می زنند.

هتل های منطقه رقه | دبی

هتل Al Ghurair Arjan By Rotana

هتل “الغریر آرجان بای روتانا” نزدیک مرکز خرید” الغریر” قرار گرفته و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی دبی ۱۵ دقیقه و تا دبی کریک ۵ دقیقه با ماشین است .از امکانات اتاق های دلوکس این هتل می توان به تهویه مجهز و مطبوع و بالکن زیبای آن اشاره کرد. و برای معرفی امکانات این هتل می شود استخر رو باز با زمین بازی مخصوص کودکان ، رستوران ( با منوی ایرانی)، اینترنت ( با هزینه)، زمین تنیس را برشرمرد.

هر یک از آپارتمان های هتل آرجان بای روتانا دارای آشپزخانه ،رستوران، سرویس بهداشتی،اتاق نشیمن و تلویزیون Flat با ماهواره هستند.یکی از خدمات این هتل در صورت نیاز ،سرویس رفت و برگشت به فرودگاه می باشد.

هتل Avenue

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی حدودا ً۶ کیلومتر ،تامرکز خرید دیره سیتی سنتر ۱.۵ کیلومتر و تا قایقرانی کریک و کلاب گلف ۳.۵ کیلومتر می باشد. ازامکانات این هتل می توان به استخر روباز ،صرافی، مرکز کاری و اتاق VIP اشاره کرد.

هتل های منطقه رقه | دبی

هتل Ibis

هتل”آیبیس الرقه” نزدیک مرکز خرید “ الغریر سیتی مال” و در جاده الرقه واقع شده است. فاصله این هتل تا ایستگاه مترو الرقه فقط ۵ دقیقه به صورت پیاده است.

از امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان در تمامی هتل ،سالن ورزشی، تراس، رستوران شبانه روزی با انواع غذاهای بین المللی ،فکس، کپی، پارکینگ رایگان ، تلویزیون Flatبا کانال های ماهواره ای اشاره کرد.

هتل Hyatt place

هتل “حیات پلیس” نزدیک فرودگاه بین المللی دبی (فاصله ای به اندازه ۱۰ دقیقه ، با ماشین) قرار گرفته است و فاصله ی کمی تا مرکز خرید“ الغریر” و مرکز دیره دارد. طراحی داخلی این هتل بسیار شیک و لوکس بوده و بعضی از اتاقها رو به استخر هستند.

برای معرفی امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان ، استخر روباز، تراس، دو رستوران ، صرافی، پارکینگ (با هزینه)، مرکز کاری، امکانات اتاق VIP اشاره کرد. مزیت بزرگ این هتل تسلط کامل کارکنان هتل به چند زبان زنده دنیاست.

هتل Ramee Guestline

هتل رامی گست لاین بسیار نزدیک به ایستگاه مترو الرقه واقع شده و فاصله بسیار کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد. مسافران می توانند در صورت نیاز سرویس رفت و برگشت به فرودگاه را از هتل درخواست کنند. دسترسی این هتل به مرکز خرید “الغریر” هم بسیار عالی است.

از مزیت اتاق های این هتل می شود به بالکن و نشیمن غذاخوری توجه کرد . استخر روباز، رستوران ،بوفه، اینترنت (باهزینه) صرافی، مرکز کاری، اتاق VIP از امکانات هتل ramee guestline هستند.

هتل Sun And Sands

هتل سان اند سندز از هتل های ۳ ستاره دبی است که در نزدیکی برج ساعت و در قلب منطقه کاری شهر قرار گرفته است.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تنها ۱۰ دقیقه با ماشین است و در صورت درخواست مسافرین سرویس رفت و برگشت هم به آنها ارائه می شود.

امکانات این هتل شامل ماساژ، سالن ورزشی، سونا ،استخر سرپوشیده ،صرافی می شود و انواع غذاهای محلی دبی و انواع غذاهای بین المللی نیز در رستوران های این هتل یافت می شود.

هتل های منطقه رقه | دبی

هتل Sun And Sky

هتل سان اند اسکای فاصله ای حدوداً ۱۰۰ متری تا ایستگاه مترو الرقه و فاصله ای برابر با ۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی دارد. سرویس رفت و برگشت به فرودگاه نیز از خدمات این هتل محسوب می شود. امکانات این هتل شامل استخر روباز ۴ فصل ،رستوران، پارکینگ رایگان ،اینترنت رایگان، جکوزی ، سالن ورزشی، مرکز کاری، سوئیت ماه عسل و ..... می شود.

هتل Land Mark Grand

لند مارک گرند هتلی ۴ ستاره در منطقه الرقه است. این هتل روبه روی مرکز خرید “الغریر “واقع شده و دسترسی خوبی (فاصله ای کمتر از ۱۰۰ متر) به ایستگاه متروی یونیون دارد .

این هتل امکاناتی چون استخر روباز، چتر آفتابی، سونا ،رستوران، سالن وذرشی، وای فای و پارکینگ رایگان، صرافی و مرکز کاری دارد.

هتل My Fair

هتل می فر از لحاظ دسترسی به مناطق توریستی مثل : برج ساعت ،مرکز خرید الغریر ،زمین گلف ( دبی کریک) موقعیت بسیار خوبی دارد.همچنین این هتل سرویس رفت و برگشت به فرودگاه بین المللی دبی را دارد که این مزیت بزرگی برای مهمانان این هتل است.

از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده ، سالن بدنسازی ، سونا ، مرکز لاغری، پارکینگ رایگان و مرکز کاری اشاره کرد.

هتل Hallmark

یکی دیگر از هتل های منطقه الرقه ،هتل هالمارک می باشد. فاصله این هتل تا ایستگاه مترو الرقه و مرکز خرید الغریر تنها ۲۰۰ متر است . دسترسی هتل هالمارک به جاذبه های توریستی دبی مثل دبی کریک ، بازار طلا، بازار ادویه، دهکده میراث و چند مرکز خرید دیگر در سطح بسیار خوبی است.

این هتل امکاناتی مثل استخر روباز ۴ فصل، استخر سرپوشیده، ماساژ ،حمام ترکی و بخار، رستوران، اینترنت وایرلس هات اسپات رایگان در مکان های عمومی را داراست و بهترین خدمات را به مهمانان خود ارائه می دهد.

تصاویر

00001v9YAoziBARSQ.jpeg 888541555bai.jpg 00002tivity5.jpg dub00000-2.jpg 000000114.jpg maxr0258114.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text