عضویت در خبرنامه

هتل های کوالالامپور - بخش سوم

برج های دوقلو پتروناس از جاذبه های گردشگری کوالالامپور میباشد این برج 88 طبقه به بلندای 452 متر میباشد افتتاحیه این برج های دو قلو در سال 1998 میباشد که رکورد هفدهمین برج بلند جهان را به خود اختصاص داده است . طراحی این برج توسط طراح معروف سزار پلی انجام شده است . پایه اصلی این برج های دوقلو یک ستاره 8 پر میباشد که طرحی عربی-اسلامی میباشد .

هتل 5 ستاره رویال چولان با خدمات صبحانه

هتل رویال چولان واقع در مرکز تجاری شهر است. این هتل بر پایه طرح و دکوراسیونی از فرهنگ و معماری شرق آسیا به خصوص کشور مالزی طراحی شده است که باعث شده فرهنگ مالزی را برای مسافران و گردشگران تداعی میکند .

این هتل دارای ۳۰۰ اتاق لوکس و ۱۰۲ سوئیت و آپارتمان با امکاناتی خاص است که در طراحی اتاق ها از سرامیک، چوب های منبت کاری شده و کاشی های صنعتی به کار گرفته شده است محیطی لوکس و فوق العاده زیبا را تشکیل میدهد این هتل در خیابانی لوکس و آرام قرار گرفته که در حین نزدیکی به مراکز گردشگری شلوغ و پر طرفدار از جمله پاویلیون هتل را به محیطی آرام و شیک تبدیل کرده است . ورزشگاه مجهز سر پوشیده و آبگرم از بارز ترین ویژگی این هتل میباشد

هتل 5 ستاره برجایا تایمز با خدمات صبحانه

این هتل واقع در مرکز شهر بوکت بینتانگ محل گردهمایی و کنفراس ها میباشد این هتل دارای پارک سرپوشیده و سینمای سه بعدی و انواع رستوران های گردان و ... میباشد این هتل دسترسی آسان به مترو و اتوبوس دارد این هتل دارای 650 عدد اتاق میباشد . این هتل دارای انواع اتاق های وی آی پی – استاندارد – خانوادگی و اتاق ماه عسل و ... میباشد . این هتل تا فرودگاه 45 دقیقه فاصله داشته و در نزدیکی چندین رستوران ایرانی واقع شده است .

هتل 5 ستاره رنیسانس با خدمات صبحانه

هتل رنسانس واقع در مرکز شهر کوالالامپور میباشد که چشم انداز آن منظره ایست زیبا و کارت پستالی از برج های دو قلو پتروناس . این هتل جزو گروه معروف و حرفه ای هتل های زنجیره ای ماریوت می باشد. فاصله این هتل تا برج های دوقلو 5 دقیقه است که بازدیدی سریع و آسان را از برج های دوقلو فراهم میسازد فاصله این هتل تا ایستگاه مترو و اتوبوس 5 دقیقه فاصله دارد در طراحی و دکور این هتل از طرح های آرام و لوکس استفاده شده است. این هتل دارای 5 رستوران میباشد .