عضویت در خبرنامه

پیست اسکی باکوریایی - Bakuriani

اگر یکی از دنبال کنندگان سفت و سخت ورزش اسکی هستید " تور پیست اسکی باکوریانی " برای شما گزینه مناسبیه ، پاییز و زمستون و بخصوص زمستون تعداد مسافرای تفلیس به بیشترین حد خودش می رسه ، از مراسم های زیبای ویژه سال نو گرفته تا بقیه جاذبه های دیدنی گرجستان ، پیست اسکی باکوریانی یکی دیگه از دلایلیه که مسافرا خودشون رو به گرجستان می رسونن .

پیست اسکی باکوریایی - Bakuriani

پیست اسکی باکوریانی در 170 کیلومتری غرب تفلیس و نزدیک به شهر زیبای بورجومی قرار گرفته ( تنها 37 کیلومتر تا شهر بورجومی فاصله دارد ) ، این پیست در منطقه " کوه " واقع شده که از سطح دریا 2200 متر فاصله داره . شهر بورجومی به درختای صنوبر ، ارتفاع زیاد از سطح دریا و همینطور شیب های زیادش شهرت داره ، پوشش طبیعی این منطقه جنگلی اکثراً از درختای صنوبره . وسعت این پیست بیشتر از 17 متر و از ماه دسامبر ( آذر ) تا آوریل ( فروردین ) فعال است . این منطقه به علت نزدیکی به دریای سیاه از آب و هوای به شدت مرطوب ، تابستان های طولانی و گرم و زمستان های سرد همراه با بارش برف برخوردار است . بارش برف و بوران در فصل زمستان به بیشتر از 734 میلی متر و به عمق 64 سانتی متر می رسد .

پیست اسکی باکوریایی - Bakuriani

برای بازدید منطقه شما می توانید از " اسنومبیل " جت برفی استفاده کنید که با قیمت های کاملا پایین ، توری دیدنی از کل محوطه به شما میدهد . شما همچنین میتوانید با اجاره اسنو مبیل ها ، جهت تفریح ، شکار ، تپه پیمایی ، ماهیگیری و ... از این طبیعت دیدن کنید . اسکی ، اسکیت روی یخ ، اسنو برد و چتر بازی از ورزش هایی است که در این منطقه انجام میشود . البته از تله کابین دیدنی باکوریانی غافل نشویم که منظره ای پوشیده از برف و هتل ها و کلبه های چوبی در دل جنگل به رخ میکشد و دل هر بیننده ای را به تپش وا می دارد .

فروشگاه ها و امکانات مختلفی در این منطقه تعبیه شده است که عبارتند از :

مراکز فروش تجهیزات اسکی ، مراکز آموزش اسکی ، انواع و اقسام رستوران ها و کافه ها ، تله کابین با ظرفیت بالای 12300 نفر ، استراحتگاه های ویژه و ...

یکی دیگر از ورزش های محبوب این منطقه اسنوبرد است که با یک تخت پهن ، لباس مجهز و ضد آب انجام میشود

زمین پوشیده از برف این منطقه و سر خوردن روی برف یکی از دلایل محبوبیت این بازی است .

تصاویر

bakuriani2.jpg bakuriani0201.jpg 120550565.jpg 42117_800x600_original.jpg gudauri-ski-lift-georgia.jpg DSC100620743.jpg wanlong-ski-resort-domaine-partenaire-verbier-4-vallees.jpg borjomi_1.jpg shutterstock_377550394.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text