عضویت در خبرنامه

چرا ترکیه محبوب ترین مقصد گردشگریست ؟

اگر قصد سفر به ترکیه را داربد خود را برای عجایب این کشور آماده کنید زیرا ترکیه نه تنها سرزمین عجایب است بلکه محبوب ترین مقصد گردشگری میباشد .

مناظر ، طبیعت بکر ، نقاط باستانی و مراکز خرید بروز ترکیه یکی از دلایلی است که این کشور به پر بازدید ترین کشور گردشگری تبدیل شده است . این شهر با وجود همه ی تغییراتی که انجام داده است ولی تمدن غنی خود را حفظ کرده است . این کشور دارای فرهنگی غنی ، بازار های تماشایی ، طعم فراموش نشدنی غذای ترکی و مردم مهمان نوازش از بهترین مقاصد سفر میباشد . ترکیه که در شمال غربی ایران واقع شده است پل ارتباطی است از غرب به شرق . این اتصال سالانه گردشگران فراوانی را از شرق و غرب آسیا به ترکیه میکشاند .

فرهنگ و هنر

این کشور فرهنگی 25000 ساله دارد حتی نشانه های بسیاری از انسان های اولیه در این کشور وجود دارد . این کشور مملو از غنیمت هایی است که طی سال های فراوان در جنگ های مختلف جمع آوری شده و بنابراین کشور هایی نظیر رمانی ، یونان و ... نشانه ای از خود را در این کشور میبینند .

غذای ترکیه

به جرات میتوان گفت که خوشمزه ترین غذاهای جهان غذاهای ترکی هستند . ترکیه مملو از مزارع ، زمین های کشاورزی و سیستم های ماهیگیری میباشد و این امر طبیعی موجب سالم و خوشمزه بودن غذاهای ترکی شده اند هر غذایی که در ترکیه تهیه میشود کاملا طبیعی و سالم از منابع طبیعی خود این کشور به دست آمده است .

تفریحات

یکی از هزاران دلیل سفر به ترکیه حمام ترکی میباشد که محبوبیت فراوانی دارد . از دیگر ویژگی های ترکیه میتوان به خط ساحلی 8400 کیلومتری آن اشاره کرد و همین امر موجب شده است که انواع ورزش های محبوب آبی در دسترس گردشگران عزیز قرار بگیرد . از دیگر تفریحات این کشور میتوان به پیاده روی ، رافتینگ ، کوهپیمایی و دوچرخه سواری اشاره کرد و رکورد محبوب ترین تفریح این کشور بالن سواری بر فراز کاپادوکیه میباشد که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است .

خرید

90% کسانی که به استانبول سفر میکنند به دنبال خرید و اجناس ارزان اما با کیفیت ترک هستند . آمار کسانی که به منظور خرید به استانبول سفر میکنند با امار کسانی که فقط جهت تفریح به استانبول سفر میکنند یکی است . در مقالات بعدی به معرفی مراکز خرید و برند های این شهر محبوب می پردازیم .

تصاویر

367145-.jpg destination0888.jpg 088osqueIstanbul.jpg 2230600-2.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text