عضویت در خبرنامه

چند ترفند برای مسافرت هوایی بهتر !!!

وقتی اسم سفر با هواپیما میاد ، عوامل بسیار دست به دست هم میدن که این سفر به بهترین یا بدترین سفر عمرتون تبدیل شه ، خستگی هواپیما جوریه که وقتی به مقصدت می رسی کل روزت رو باید استراحت کنی ، تو مقاله زیر قراره چندتا مورد از مهم ترین چیزایی که راحتی شما تو هواپیما رو تحت شعاع قرار میده رو بررسی کنیم ، به امید اینکه به کارتون بیاد . با ما باشید :

@val3

بلند شوید و حرکت کنید !

در بعضی موارد ممکن نیست ولی اگر برای شما ممکن بود بلند شده و حرکت کنید ، خستگی بعد از پرواز چیزیه که نمیشه ساده ازش گذشت حالا برای اینکه این خستگی رو کمتر کنید در صورت امکان بلند شده و چند قدم برداشته و دوباره بنشینید و این عمل را چند بار تکرار کنید حتی وقتی امکان بلند شدن نیست همان طور که در جای خودتون نشستید به زانو هایتان خم شده و چند حرکت کششی انجام دهید . محققان پزشکی با مدارک مستند ثابت کردن که مسافران در پرواز های بالای 12 ساعت ممکنه خون بدنشون لخته بشه که این خطر در پرواز های زیر 4 ساعت خیلی کمتره !

@val3

خودتون رو گرم نگه دارید!

هوای کابین هواپیما در طول یک ساعت حدود 20 بار عوض می شود ، اگر از آن دست آدم های سرمایی و یا کسانی هستید که خیلی سریع مریض میشوید بهتر است حسابی خودتون رو بپوشونید ، وگرنه یه سرماخوردگی میتونه کل سفرتون رو بهم بریزه ، پیشنهاد ما به شما آوردن رو اندازی سبک و گرم به داخل کابین باشید تا در صورت حسِ سرما از آن استفاده کنید .

از راحتی صندلی خود غافل نشوید !

صندلی وراحتی آن به نظرم از مهم ترین فاکتورهایی که باید در طول پرواز در نظر بگیرید جالبه بدونید که تجربه ثابت کرده انتخاب صندلی در باله هواپیما ، نزدیک به مرکز شمارو از تکون های زیاد هواپیما در امان نگه میداره ، چون چاله های هوایی و تکون های یه دفعه ای یه اتفاق کاملا نرمال در طول پروازه ، اینو هم بدونیم که اگر صندلی شما در دم هواپیما و قسمت انتهایی باشه چاله ها و تکون های هوایی رو بیشتر حس میکنید . در نظر داشته باشید که سایت هایی وجود داره که راحت میتونید علاوه بر خرید بلیط جای صندلی تون رو هم انتخاب کنید .

@val3

از کافئین دوری کنید

برخی از افراد عادت به مصرف روزانه کافئین دارند ولی اینو بهتون گوشزد میکنم وقتی کافئین مصرف میکنید بیخوابی و بیقراری در یک فضای بسته و بی تحرک شما رو واقعا عصبی میکنه به خصوص اگه پروازتون طولانی باشه !

خودتان را برای یک خواب راحت آماده کنید .

خواب یکی از راه هایی است که میتونید از یه پرواز طولانی فرار کنید ولی صدای گریه بچه ها ، صدای صحبت کردن مسافرای کناری از عواملیه که ممکنه نزاره شما بخوابید چیزایی که تجربه ثابت کرده اگه قصد خواب دارین باید حتماً همراهتون باشه : هدفون ، چشم بند و بالش سفری هست.

هدفون ورورد صداهارو براتون مانع میشه ولی نور چیزیه که من به شخصه نمیتونم موقع خواب باهاش کنار بیام اینجاست که چشم بند معجزه میکنه و گزینه آخر که مهم ترینه بالش گردنی و یا بالش مسافرتیه که یه سفر هوایی طولانی رو براتون به یه خواب راحت در کابین تبدیل میکنه

@val3

آب!

نوشیدن آب یکی از فاکتور های یک پرواز راحته ، روزانه هر آدم باید معادل یک ونیم لیتر آب بنوشه و این موضوع حتی وقتی شما در هواپیما و سفر هستید هم باید رعایت بشه . از مهماندار هواپیما آب یا نوشیدنی خنک بخواهید . داشتن دو بطری آب در پرواز های طولانی یکی از ضرورت های سفر است و رسیدن آب به موقع به بدن به آسونی خستگی پرواز رو از تنتون بیرون میکنه .

غذای هواپیما

تا اسم غذای هواپیما میاد میدونم طعم لذیذی براتون تداعی نمیشه ولی برای فرار از سردرد حاصل از گرسنگی و افت فشار بهتر است از غذای هواپیما حتی شده کم ، میل کنید .

و گزینه آخر که به نظر اکثر مسافرین مهم ترینه ، ویو یا منظره !

تحقیقات انجام شده توسط اسکای اسکنر و با نظر اکثر مسافران به این نتیجه رسیده اند که داشتن یه منظره بینظیر در طول پرواز به شادی و سرخوشی آن ها خیلی کمک کرده .

@val3

تصاویر

01maghale.jpg Untitled-2uyb.jpg Untitled-2maghle.jpg Untitled-2magheleee3.jpg Untitled-2amaghale.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text