عضویت در خبرنامه

تور آنتالیا با پرواز ترک |تور آنتالیا 6 شب

در قرن دوم قبل از میلاد،آتالوس پادشاه برگاما(منطقه ای در نزدیکی ازمیرودر قلمرو یونان قدیم)دستور داد بهشت روی زمین را پیدا کنند،پس از جستجوی طولانی این بهشت پیدا شد وبرآن آتلیا نام نهادندوبدین ترتیب در سال یکصدو پنجاه ونه قبل از میلاد این شهر پایه گذاری شد.در قرن سیزدئ میلادی حاکمیت آن بدست سلجوقیان ودر قرن پانزده بدست عثمانی ها افتاد.آنتالیا به عنوان وارث تمدن های قدیم آثار بجای مانده از اسکندر مقدونی وپاولوس را در خود جای داده است.

موقعیت جغرافیایی آنتالیا :

استان آنتالیا یکی از هشتادویک استان ترکیه ومرکزآن نیزشهر انتالیا ست . آنتالیا از غرب از طریق شهر کمر وسواحل زیبای آن آغاز واز شرق به سواحل بینظیر آلانیا ختم می شود.این استان در میان رشته کوههای توروس ودریای مدیترانه ،درجنوبغربی ترکیه قرار دارد.وبعنوان اصلی ترین مرکز توریستی وتفریحی در ترکیه محسوب وبیش از سی در صد توریستهای خارجی وگردشگران ترکیه به این منطقه سفر می کنند.

آب وهوای آنتالیا :

به دلیل آب وهوای خاص مدیترانه ای ،آب وهوای انتالیا به گونه ای می باشد که حدود سیصد روز از سال آفتابی بوده وبهشتی از فعالیتهای ورزشی وتفریحات آبی همچون جت اسکی ،موج سواری،اسکی روی آب ،قایق رانی وکوهستانهاوصخره های این شهر جولانگاه کوه نوردان وصخره نوردان رابوجود آورده است.در فصل تابستان دمای هوای این شهر بین سی وپنج تا چهل وپنج درجه سانتیگراد ورطوبت بین شصت وپنج تا هفتادو پنج در صد می باشد.سواحل آنتالیا از اواسط فروردین تا اوایل آبان برای شنا مناسب است.وآفتاب زلال آن برای حمام آفتاب بینظیر است.

اماکن دیدنی و جذابیتهای آنتالیا :

شهر انتالیا با بلوارهای زیبا با درختان نخل ولنگرگاهها خودنمایی می کند.این شهر دارای دو ساحل معروف توریستی است که استفاده از آن برای عموم آزاد است .ساحل لارا که در شرق وشنی می باشد وساحل کنیا آلتی در غرب که صخره ای وسنگی می باشد.

با توجه به قدمت آنتالیا مراکز تاریخی این شهر نیز دارای جذابیتهای خاص خود می باشد:اسپندوس،آمفی تئاتروموزه شهر سیده ،مسجد کورکوت،، مسجد کسیک مناره،مسجد قلعه سلیمان خان،مسجد بالی بیک ،مسجد مراد پاشا،مسجد اسکله،مسجد امیر بدرالدین،مسجد آهی یوسف،مدرسه کاراتای،کلیسای عزیز نیکلاس وکلیسای ایا یورگی

مناطق آنتالیا

مرکز آنتالیا ( لارا , کندو ) :

در شهر آنتالیا بلوارهای زیبا با درختان نخل سر به فلک کشیده ولنگرگاهها خودنمایی می کنند،این شهر دارای ساحل های معروف توریستی است که استفاده برای عموم از سواحل آنتالیا آزاد است .لارا وکندو در شرق شهر انتالیا قرار دارددکه دارای ساحلی شنی می باشند .وساحل کنیا آلتی در غرب شهر آنتالیا ودارای صخره های زیبا وسنگی است.در حومه شهر انتالیا مناطقی وجود دارد که امکان گردش و ورزش روزانه ومفرح را برای توریستها فراهم می آورد.آبشارهای دودن که در چهارده کیلومتری شرق آنتالیا قرار دارد،این آبشار در مسیر ساحلی لارا مستقیما به دریا سرازیر می شود.از آبشارهای دیدنی شهر آنتالیا می توان به آبشار کورشون لو ودریاچه نیلوفر که در هجده کیلومتری مرکز آنتالیا قرار دارد.مناظر این آبشار ودریاچه واقعا با شکوه است.

______________________________________

شهر سیده :

این شهریکی از شناخته شده ترین وریایی ترین مناطق گردشگری ترکیه بشمار می آید.این منطقه بندری علاوه بر توریستی بودن منطقه ای تاریخی وباستانی محسوب می شود.سیده در معنای لغوی به معنای درخت انار می باشد.امروزه این منطقه به دلیل ویرانه های تاریخی وباستانی،ساحل ماسه ای ،فروشگاههای بی شماروامکانات اقامتی به یک مرکز توریستی مهم تبدیل شده است.

______________________________________

شهر بلک :

این شهر در چهار کیلومتری شرقی مرکز آنتالیا قرار دارد.منطقه بلک بعنوان مرکزی مدرن ولوکس،محل مناسبی برای استفاده از سواحل آنتالیا جهت گرفتن حمام آفتاب بشمار می رود.شهر بلک میزبان کلوپ ملی گلف می باشد واز اینرو بلک به بهشت گلف بازان هم مشهور است.علاوه بر گلف شرایط ویژه ای نیز برای انجام ورزشهای آبی وجود دارد.

______________________________________

تاریخچه بلک:

تاریخ بلک به چهار قرن قبل از میلاد مسیح برمی گردد .بلک نیز مانند سایر نفاط آنتالیا در طول تاریخ فرازونشیبهای زیادی به خود دیده است .ابتدا بخشی از سرزمینهای پامفیلیا وکیلیکیه که جزئی از امپراتوری ایر ان محسوب می شده.سپس تحت اشغال وزیر سیطره یونانی ها وسپس رومی ها قرار گرفت. ودر نهایت در دوران عثمانی بعنوان بخشی از استان آنتالیا قرار گرفت.

______________________________________

آب وهوای بلک :

آب و هوای بلک هم مانند دیگر سواحل آنتالیا معتدل مدیترانه ایست وتابستانهای گرم وزمستانهای معتدل دارد.

دیدنیهای بلک :

تئاتر آسپندوس ،مراکز جواهرات اسپندوس،شهر باستانی سلگه،کوههای ددگل با قله ای به ارتفاع دو هزارونهصدونودودو متر،شهر مهم وباستانی پیسیدیا ،معبد زنوس ،پارک ملی بلک .

شهر آلانیا:

آلانیا نام شهری تاریخی وکهن در کشور ترکیه است.که در یکصدو سی وپنج کیلومتری شهر انتالیا قرار دارد.دراین شهر اماکن توریستی و مسکونی فراوان به چشم می خورد.

تاریخچه آلانیا:

آلانیا در طول تاریخ فرازونشیبهای زیادی به خود دیده است .ابتدا بخشی از سرزمینهای پامفیلیا وکیلیکیه که جزئی از امپراتوری ایر ان محسوب می شده.سپس تحت اشغال وزیر سیطره یونانی ها وسپس رومی ها قرار گرفت.در دوره امپراتوری روم شرقی به نام کولونوروس به معنای کوه زیبا تغییر نام داد.در دوره سلجوقیان در قرن سیزده میلادی علائیه نام گرفت .ونهایتا در سال هزاروچهارصدو هفتادویک میلادی آلانیا نام گرفت وضمیمه امپراتوری عثمانی شد.بعد از جنگ جهانی اول وفروپاشی امپراطوری عثمانی جزئی از ترکیه کنونی ودر استان نتالیا قرار دارد.

اماکن دیدنی آلانیا:

قلعه الانیا،قلعه سرخ،موزه باستان شناسی،خرابه های محمود لار،خرابه های سیدرا،مسجد سلیمانیه ،مسجد امیر بدرالدین،مسجد اکشابه سلطان ،غار داملاتاش ،غار بیوک دیپسیز،غار چیمین ایچی ،غار دیم ،غار بلدیبی،غار دریا،غار کادی اینی،غار دزدان دریایی،غار عشاق،غار فسفری ،همچنین وجود کوههای آک داغ با ارتفاع دوهزاروچهارصدو پنجاه ویک متر وکوه جبرلی رئیس با ارتفاع هزاروششصدو چهل ونه متر مکان مناسبی برای کوهنوردان بشمار می آید.

جاذبه های توریستی و گردشگری آنتالیا :

جاذبه هاي توريستي آنتاليا: سواحل

سواحل آنتاليا مخصوص علاقه مندان به آفتاب و مسافراني است که از فعاليت هاي ساحلي و دريايي لذت مي برند. فصل تابستان بهترين فصل براي اين فعاليتهاست اما در اين زمان سواحل عمومي شديدا شلوغ مي شوند. سواحل بيديبي، تيکيروآ، فاسيليس، پاتارا، اليمپوس، کاش کاپوتاش و کمر بسيار عالي هستند. برخي از هتل هاي ساحلي نيز سواحل اختصاصي دارند.

______________________________________

جاذبه های توریستی آنتالیا : مسجد كنگره دار Yivli Minareli

ييولي ميناره لي توسط سلطان علاء الدين كي قبادسلطان سلجوقي در قرن 13 در مركز شهر بنا نهاده شد. اين مسجد با مناره هاي زيبايش امروز به يك سمبل در شهر آنتاليا تبديل شده است. مدرسه كاراتاي - مدرسه علوم دينيكه در منطقه داخل قلعه كاله ايچي قرار دارد. اين مدرسه از همان ابتداء در زمينه حكاكي بر روي سنگ در زمره بهترين مدارس در دوران سلجوقيان به شمار مي آمده است . ازديگر مناطق ديدني شهر مي توان به 2 مسجد كه در زمان عثمانيان سا خته شده نيز اشاره كرد. يكي از آنها مسجد مراد پاشا است كه در قرن 16 ساخته شد و ديگري مسجد Tekeli - تكلي محمد پاشا كه در قرن 18 بنا شده است ميباشد.

اين مساجد از لحاظ كاشيكاري درنوع خود يك شاهكار هنري محسوب مي گردند. در كنار بندرگاه شهر مسجد باشكوه ديگري بنام اسكله - Iskeleقرار دارد كه مربوط به اواخر قرن 19 است. اين مسجد از سنگهاي بريده شده با چهارستون تشكيل شده كه در بالاي چشمه اي طبيعي بنا شده است. برجهيديرليك- Hidirlik كه احتمالاً در قرن 2 به عنوان مقري براي استفاده از فانوس دريايي مورد استفاده قرار مي گرفته است نيز از جمله نقاط ديگر ديدني اين شهراست.

______________________________________

جاذبه های گردشگری آنتالیا : كسيك مناره Kesik Minare

به معناي مناره هاي بريده شده مي باشد كه در گذشته بعنوان كليسا از آن استفاده مي شده است. اين اثر در واقع نمايانگر تاريخ كهن شهر كهزمان رومي ها، بيزانس، سلجوقيان، عثماني ها تا به امروز را شامل ميشود، مي باشد. هنگاميكه امپراتور ها دريان در سال 130 بعد از ميلاد در شهر (فاسيلين) از استان آنتاليا ديدن كرد بافتخار او دروازه اي با سه طاق و ستونهاي تزئين شده بنا گرديد. در آن زمان اين دروازه تنها راه ورودي به شهر به شمار ميآمد.

امروزه دو برج دروازه و قسمتهائي از ديوار مربوطه را مي توان در كنار بندرگاه مشاهده نمود. برج ساعت هم نمادي ديگر از اين شهر است كه هم چنان در ميدان كاله كاپيسي بعنوان سمبل صلابت وپايداري جاي خود را در اين شهر قديمي حفظ كرده است. پارك هاي آتاتورك و كاراعلياوغلو با آن گلهايي زيبا و رنگارنگ ، آب هاي درخشان اطراف خليج و كوههاي زيبا بامناظر نادر خود همگي وسيله اي است تا اين شهر را به يك تفريگاه زيبا و مشهور تبديل نمايد.

______________________________________

جاذبه های توریستی آنتالیا : پارك Akua

در قسمت شرقي ساحل در پارك Akua –آكوا با آن سرسرههاي آبي خود مي توان به هرگونه ورزش آبي اقدام نمود.

______________________________________

جاذبه های آنتالیا : بندر قلعه كاله ايچي

بندر داخل قلعه كاله ايچي در عين حال كه يك مركزتفريحي به شمار مي آيد يكي از جالب ترين بندرگاهها در تركيه نيز محسوب مي شود. دراين بندرگاه در كنار فروشگاه ها، كافه ها و رستوران ها خدمات و وسايل مورد نياز ورزش مفرح قايقراني من جمله قايق بادباني هم ارائه مي گردد. در اين منطقه صبح هنگام مي توانيد قايق سواري کرده و عصرها از امكانات ديگر استراحتگاه استفاده نمائيد.

ديوارهاي قديمي شهر در شب هنگام با درخشش فوقالعاده زيبا خود فراهم كننده محيطي مملو از آسايش و آرامش براي شما خواهد بود.

از ديگر ديدنيهاي اين شهر سراميك هاي 2 رنگ آن است كه متعلق به دوران بين سالهاي 8500 – 5400 مي باشد.

______________________________________

جاذبه توریستی آنتالیا : موزه آتاتورك

موزه ديگري كه در اين شهر وجود دارد موزه آتاتوركمي باشد. اين موزه محل نگهداري وسايلي است كه در گذشته مورد استفاده بنيان گزارجمهوري تركيه يعني آتاتورك قرار مي گرفته است.

موزه آتاتورك بجز روزهاي دوشنبه همه روزه جهت بازديد همگان باز مي باشد.

______________________________________

جاذبه گردشگری آنتالیا : موزه باستان شناسي

در موزه باستان شناسي اين منطقه اشياء ساخته شده بادست را كه آثاري از عصر پالئوليتيك تا دوره عثماني را در بر مي گردد، مي توان ملاحظه نمود. وجود اين آثار نيز نشان دهنده تاريخ كهن اين منطقه مي باشد.

موزه باستان شناسي بجز روزهاي دوشنبه همه روزه جهت بازديد همگان باز مي باشد.

______________________________________

جاذبه آنتالیا : جشنواره پرتقال طلائي

جشنواره پرتقال طلائي كه پائيز هر سال در زمينه فرهنگ و هنر برگزار مي گردد را مي توان از ديگر جذابيت هاي اين شهر بيان كرد. تالارقديمي در منطقه آسپندوس مكان مناسبي براي برگزاري كنسرت ها و فستيوالها ميباشد.

بعلاوه همه ساله در آنتاليا نمايشگاههاي جواهر نيز برگزار مي گردد. درسال 1996در منطقه كنيا آلتي يك مركز فرهنگي تاسيس گرديد سالن اين مركز در درون يك هرم شيشهاي قرار دارد. اين هرم جلوه خاصي به اين مركز فرهنگي بخشيده است.

______________________________________

جاذبه توریستی آنتالیا : شهرك Sakl Kent

در فاصله 50 كيلومتري آنتاليا شهري است ايده آلبراي ورزش هاي زمستاني، اين شهر در قسمت شمالي منطقه باتلاقهاي كوهستاني باكيرلي ودر ارتفاع حدود 1750-1900 متري از سطح دريا قرار گرفته است.در ماههاي مارس و آوريل علاوه بر اينكه شما مي توانيد صبح هنگام در اين ارتفاعات به ورزش مفرح اسكي بپردازند، اين امكان را خواهيد داشت تا غذاي مورد دلخواه را كه شايد خوراك ماهي باشد در اين محل ميل كنيد.

سپس در ارتفاعات پا ئين تر به ورزش موج سواري و شناپرداخته و در صورت تمايل حمام آفتاب بگيريد. علاوه از اين شما مي توانيد قسمتي ازوقت خود را به تماشاي پارك حفاظت شده دوزلرچالي كه در منطقه شمالي آنتاليا قراردارد بگذرانيد. هم چنين از نزديك حيات وحش آن منطقه كه شامل حيواناتي چون آهو وبزكوهي مي باشد را تماشا كنيد.

______________________________________

جاذبه گردشگری آنتالیا : غار كارائين

يكي ديگر از مناطق ديدني آنتاليا غار كارائين است كه در فاصله 30 كيلومتري شهر آنتاليا شرق كوه چان قرار دارد. از خصوصيات در خورتوجه اين مكان تعلق آن به دوران پارينه سنگي مي باشد. غار كارائيني از جمله قديميترين مكانهاي سكونت انسانها در كشور تركيه مي باشد. اين مكان داراي يك ورودي مجزااست كه با نور خورشيد روشن مي شود كه در ادامه به 3 تالار بهم پيوسته منتهي ميگردد. در داخل موزه كوچك كه در كنار درب ورودي اين غار قرار دارد برخي از آثارباستاني كه قدمت آنها به 160.000 سال قبل از ميلاد مسيح مي رسد وجود دارد.

ويرانههاي شهر ترسوس با قرار گرفتن در بلنداي يك فلات 1050 متري در ناحيه غربيكوهستان گوللوك از جمله نقاط ديدني ديگر اين منطقه است. كوهستان گوللوك داخل پاركملي م- ت گلوك واقع در شمال غربي شهر آنتاليا قرار گرفته است. ابنيه تاريخي اين شهردر حصار چشم اندازي بديع و زيبا قرار گرفته است. در بخش ورودي اين پارك موزه طبيعي حيات وحش نيز قرار دارد.

______________________________________

جاذبه توریستی آنتالیا : حمام رومي ها

در اين حمام كه امروزه از آن به عنوان موزه استفاده مي شود مجموعه اي از بهترين آثار باستان شناسي گرد هم آورده شده است. درشرق منطقه سيده-دش Side و در ميان جنگل هاي درختان كاج اقامتگاه Sorgun - سورگون كه شامل تيتريين گل - Titiyoneol به معناي گل لرزان با (پرچم آبي و داراي ساحلآرام) و(كيزيل آگاچ) بوده قرار گرفته است كه به دليل دارا بودن سواحل ماسه اي ودرياي آرام و آبي خود بسيار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.اين مناطق داراي فضاي آرامش بخشي است. علاوه برآن كليه امكانات تفريحي و آسايشي نيز در اين منطقه وجود دارد.

جاذبه هاي توريستي و مناظر ديدني آنتاليا آنتاليا، از محبوب ترين مقاصد توريستي ترکيه و مملو از مجموعه ي عظيمي از چشم اندازهاي زيبا و سواحل شگفت انگيز مديترانه اي مي باشد. در فصل تابستان شهر مملو از گردشگران مي شود و فضايي فعال و زنده به آن مي بخشد. تعطيلاتي تاريخي هم در شهر باستاني Perga امکان پذير است زيرا جاذبه هاي فرهنگي فراواني را در خود جاي داده است.

______________________________________

جاذبه توريستي آنتاليا: چشمه هاي کارست

اکثر زمين هاي اطراف شهر آنتاليا از سنگ هاي رسوبي آهکي ساخته شده اند که دو نمونه از آنها بسيار عجيب و جالب توجه مي باشند و در فاصله ي کمي در شمال غربي واقع شده اند. مسافريني که در سفرهاي يک روزه به چشمه هاي Kirkgöz و پينارباشي سفر مي کنند مطمئنا از ديدن اين جاذبه ي طبيعي که در طول قرن ها توسط فرسايش آب بوجود آمده و نيز صداي نوازشگر آب به وجد خواهند آمد.

جاذبه توريستي آنتاليا: شهر دلفين ها، شهر آبي و پارک ساحلي آنتاليا، بلوار دوملوپينار

شهر آبي پارک ساحلي بهترين راه براي خنک شدن در روزهاي گرم تابستان است و يک سري آبشارهاي عظيم و وسايل بازي آبي با ارتفاعي صد متري دارد. سرزمين دلفين ها هم در همين پارک واقع شده و در بين خانواده ها بسيار محبوب است. در اينجا بطور مداوم نمايش هايي با استفاده از دلفين ها و شيرهاي دريايي و يک جفت نهنگ سفيد اجرا مي شود.

مراکز خرید آنتالیا :

Kaleici:

يکي از بهترين مراکز خريد Kaleici است، که نزديک ديوارهاي شهر است. با پياده روي تا ديوار شهر شما شانس يافتن آيتمهاي زيادي براي فروش را خواهيد داشت. عطر غذاها و ادويه جات به همراه سر و صداي بازاريان شما را به گذشته ميبرد.

سه ناحيه ارزنده براي بازديد عبارتند از: Ataturk، Cumhuriyet و Kaleici. ممکن است علاقمند باشيد که سري به بازار هميشه باز ميوه وسبزيجات بزنيد. اگر به دنبال سوغاتي، قهوه، چاي، ادويه جات و جواهر بدلي هستيد سريبه Pakistaniguy بزنيد.

______________________________________

مرکز Tansas/h :

Tansas/h يکي از بزرگترين فروشگاههاي مواد غذايي ترکيه است. طبقه اول با محدوده وسيعي از غذاهاي محلي و بين المللي باکيفيت، ارائه ميگردند. در طبقه دوم، شما هزاران محصول، لباس، لوازم الکترونيکي،وسايل تزئيني را از برندهاي بين المللي و ترکي خواهيد يافت.

Tansas/h همچنين دارايپله برقي عريضي است که براي بردن خريداران و لوازمشان به طبقه دوم مورد استفاده قرار ميگيرد. به عنوان قسمتي از خدمات اين مجموعه Tansas/h براي خانواده ها وفرزندانشان ماشين مخصوص خريد را براي استفاده در فروشگاه تهيه کردهاست.

______________________________________

Migros Net :

اينجا يکي از فروشگاههاي زنجيره اي بين المللي سوئيسي است که در ترکيه بخوبي فعاليت ميکند. اين مجموعه بالغ بر 470فروشگاه در ترکيه دارد، و مکاني براي برندهاي بين المللي، محصولات کامپيوتري،عطرجات، کفش و البسه و بسياري از محصولات ديگر ميباشد.

______________________________________

Turban Kaleici :

اينجا يکي از جذابترين تفرجگاهاي ترکيه محسوب ميشود، که صحنه هاي قديم و جديد را با درختان و گلها، درختچه ها و ... ترکيب کرده است. شما در اينجا قادر به يافتن فروشگاههاي فروش تجهيزات دريايي، کفش،برندهاي بين المللي، سوغاتي و ... خواهيد بود. مغازه هاي فروش قهوه در رستورانها،در مرکز وسيع آن قرار گرفته است.

______________________________________

Setur:

اين تفرجگاه در 10 کيلومتري غرب آنتاليا در يک مکان آرامتر نسبت به مرکز شهر قرار گرفته است. فروشگاهاي کمي براي فروش تجهيزات غواصي در اينجا يافت ميشود. البته آمدن شما به اينجا تنها براي خريدنخواهد بود.

______________________________________

بازار غذاي سر پوشيدهآنتاليا :

ديدن اين بازار را به شما توصيه ميکنيم. اينجا مجموعه اي در حدود 760 مغازه و دفتر کار، در محدوده 480.000 مترمربعي را شامل ميشود.

اين مجموعه عظيم شامل تمام مکانهاي تجاري از قبيل ادارات،ايستگاههاي پليس، پايانه هاي گاز، برخي شعب بانکها، ادره پست، مجموعه ورزشي،سرويسهاي تاکسي و چندين نوع از فروشگاهاي غذا، ميوه و سبزيجات ميباشد.

______________________________________

بازار آنتاليا :

بازديد بازار اصلي آنتاليا نيز توصيه ميشود. اين بازار سر پوشيده است و شامل محصولات متنوعي؛ چون صنايع دستي، انواع جواهر آلات، خوراکهاي ترکي، سوغاتيهاي ويژه ترکيه مثل حلوا، باقلوا، چاي سيب، شيره کاج، ادويه جات و ... است.

همچنين شما اينجا ميتوانيد بسياري از فروشگاههاي کفش والبسه از جمله کالاهاي چرمي ترکيه را بيابيد. خياطهاي محلي انواع تعميرات راميپذيرند. در اين بازار همچنين کفشها و لباسهاي دست دوخت با کيفيتي عالي ارائه ميشود.

ديگر سوپر مارکتها و فروشگاههاي بزرگ آنتاليا عبارتند از:

- Kipa

- G-Mall

-مرکز جهاني White

-مرکز فروش ديپو Dipo

-مرکز فروش Lara

-فروشگاه زنجيره اي Real

-تمامي بازارهاي عمده فروشي

رستوران های آنتالیا :

Stellas Bistro :

یک رستوران ایتالیای است که شما در آنجا می توانید بهترین پاستا و استیک را تجربه کنید

آدرس : Eski Lara Yolu Manavoğlu Parkı No.40/1, Antalya, Turkey

Mehemet Seven :

منوی این رستوران شامل غذاهای ترکی و مدیترانه ای می باشد این رستوران در غرب هتل شرایتون واقع شده است .

آدرس : Antalya, Antalya, Turkey

Cabanas :

این رستوران دارای فضای باز و رو به کوه دارد شما هم میتوانید از غذا لذت برده هم از مناظر زیبا .

آدرس : Hesapci Sok, Antalya, Turkey

Kral Sofrasý :

این یک رستوران محلی است و دارای غذاهای ترکی و دریایی می باشد

آدرس : Kaleiçi / Marina, Antalya, Turkey

Restaurant at Alp Pasa Hotel :

یک رستوران اروپایی است با فضایی شاعرانه و هیجان انگیز , رستورانی تاریک با شمع های روشن همراه با موزیک زنده .

آدرس : Hesapci Sok No. 30-32, Antalya, Turkey

China Garden :

این رستوران دارای غذاهای آسیایی است و دارای فضای باز و منظره روبه مدیترانه می باشد .

آدرس : Konyaaltı Qvenue Ataturk Culture Park, Antalya, Turkey

Vanilla Lounge :

منوی این رستوران شامل غذاهای ترک , ایتالیایی , بین المللی و استیک می باشد . شما در مکانی آرام و راحت می توانید از غذای خود لذت ببرید .

آدرس : Hesapci Sokak, Antalya, Turkish Mediterranean Coast 07100

7 MEHMET :

یک رستوران ترک است .

آدرس : ANTALYA, Antalya, Turkish Mediterranean Coast

Arkadaş Balık Restaurant :

این رستوران شامل غذاهای ترکی می باشد و دارای استیک های مختلف گوشت و مرغ .

آدرس : Antalya, Turkey

Hanedan Pide & Kebap :

یک رستوران FAST FOOD می باشد

آدرس : Yenidogan Mah, Antalya, Turkey

Otantik Butik Otel :

یک رستوران ترکی می باشد .

آدرس : Barbaros Mahallesi Hesapci Sokak No 14, Antalya, Turkey

سایر رستوران ها :

konyalilar

Kaya Kebap

Kaktus Restaurant

Sedir Restaurant

Salvini

Yoma Restaurant Bar & Lounge

Hisar Restaurant

Club Arma Restaurant

Seraser Fine Dining Restaurant

هتل های آنتالیا :

هتل گلوریا گلف *5

هتل سوسه سی *5

هتل الاکوالیتی *5

هتل ویج *5

هتل ریکسوس سان گیت *5

هتل ریکسوز پریمیوم*5

هتل آدم و حوا *5

هتل رویال هالیدی پالاس *5

هتل رویال وینگز *5

هتل کونکورد *5

هتل بایا *5

هتل ریکسوز لارس *5

هتل میراکل *5

هتل کرملین *5

هتل توپکاپی *5

هتل کروانسرای لارا *5

هتل کروانسرای کوندو *5

هتل پورتوبلو *5

هتل قیم رزیدنس لارا *5

هتل اورنج کانتی *5

هتل پرستیژ *5

هتل بلو یکلن *5

هتل فالز *5

هتل کمر ریچ *5

هتل سی لایف *5

هتل کلاب فالکن *4

هتل لارا هادریانوس *4

تصاویر

summerQA.jpg WSUNE.jpg 635953039082324073-1115556316_summer-essentials.jpg summer-1.jpg shells.jpg
An item with the same key has already been added. Key: text